مرکز خرید دیفیوزر هوادهی تیوپی

دیفیوزر از قطعات بسیار کاربرد در حوزه های صنعتی مختلف، از جمله صنعت آب و فاضلاب است و برگردان ساده این قطعه، همان پخش کننده می باشد. این قطعه، وظیفه پخش یا منتشر نمودن اکسیژن را بر عهده داشته و این اکسیژن ها باعث روی سطح آمدن موادی مانند چربی و روغن شده تا در نهایت بتوان به تصفیه سازی آنها پرداخت. اما یکی از مدل های کارکردی این محصول که از طریق بزرگترین مرکز خرید تجهیزات مورد نظر می توان به آن دست یافت، دیفیوزر هوادهی تیوپی است.مرکز خرید دیفیوزر هوادهی تیوپی

اطلاعاتی درباره دیفیوزر هوادهی تیوپی

اطلاعاتی درباره دیفیوزر هوادهی تیوپی دیفیوزر هوادهی از قطعات بسیار کاربردی و مفیدی است که شرایط و ویژگی های آب مورد استفاده در صنایع را بهبود بخشیده و آنها را برای مصارف مختلف آشامیدنی یا صنعتی آماده می گرداند.
در واقع این دستگاه که از سیستم تیوپی برای کارکرد استفاده می کند، هر نوع مواد اضافی مانند منگنز، آهن و ماده های فرار که از بو و طعم ناخوشایندی برخوردار بوده و ممکن است به تولید گازهای مضر بپردازند نیز را از آب دور می نمایند.

گفته شد که یکی از مدل های رایج این محصول، دیفیوزر تیوپی است، حال برای اینکه به اطلاعاتی بیشتر درباره دیفیوزر هوادهی تیوپی دست پیدا کنید، بهتر است گزینه های زیر را دنبال نمایید:

  1. نام دیگر این قطعه، دیفیوزر لوله ای می باشد که از آن در مرحله دوم تصفیه استفاده به عمل می آید.
  2. لوله های این دیفیوزر معمولاً از جنس پلی پروپیلن بوده و در مقابل عواملی مانند خوردگی، مقاوم خواهند بود.
  3. مجهز به قسمت هایی مانند ممبران بوده که این بخش ها خود از جنس سیلیکون اند.
  4. مدل های متداول این محصول، شامل دیفیوزر حباب ریز و حباب درشت شده و در کل باعث معلق نگه داشتن لجن ها و تامین اکسیژن می شوند.
  5. از روزنه هایی با چیدمان منظم برخوردار بوده که مشخصه، راندمان و عمر آنها را افزایش داده و از افت فشار نیز جلوگیری خواهد کرد.
  6. از امکان نصب روی لوله های پلاستیکی و استیل نیز برخوردار بوده و در مقایسه با سایر دیفیوزرها دارای هزینه اجرایی کمتری اند.

بازار فروش دیفیوزر هوادهی تیوپی

بازار فروش دیفیوزر هوادهی تیوپی با توجه به اینکه دیفیوزر تیوپی از امکانات بیشتری بهره مند بوده و مزایای کارکردی بسیاری را هم در خود جای داده و امروزه در صنایع فاضلابی تبدیل به یکی از قطعات مهم شده است، بنابراین می توان گفت که بازار دیفیوزر نیز از گستردگی و رونق خوبی برخوردار می باشد.

اما در بازار فروش دیفیوزر تیوپی که به دنبال این محصول بگردید، خواهید دید که در سایزهای مختلف کوچک، متوسط و بزرگ موجود بوده که به نسبت افزایش سایز، راندمان کاری آن بالاتر خواهد رفت.

اما اگر بخواهیم پیش از خرید، دامنه اطلاعاتی شما خریداران محترم را نسبت به کاربردهای این محصول بسیار اثرگذار افزایش دهیم، این موارد را در خصوص آن می توان اعلام داشت:

  • دیفیوزر تیوپی یا لوله ای نه تنها در صنایع فاضلاب مورد توجه واقع شده، بلکه در صنایع داروسازی نیز با اهمیت بالایی روبرو گشته است.
  • صنایع غذایی، صنایع شیمیایی، صنایع محصولات فلزی و صنایع نساجی نیز احتیاج مبرم به این محصول دارند.
  • البته استخرهای پرورش ماهی هم از این ابزار، بهره فراوانی می برند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما