مرکز خرید هواده اسپلش پرورش ماهی

اگر به دنبال خرید هواده اسپلش هستید، مرکز خرید هواده اسپلش پرورش ماهی بهترین مرکز برای شما خواهد بود. این مرکز خرید شعبه های گسترده ای در سراسر ایران دارد و مشتریان به راحتی می‌ توانند که بعد از این که با این محصولات آشنا شدند خرید آنها را به بهترین نحو ممکن انجام دهند. این هواکش ها بسیار پرفروش می باشند. در ساخت آنها تمام استانداردهای لازم استفاده شده است.

مرکز خرید هواده اسپلش پرورش ماهی

مشخصات هواده اسپلش پرورش ماهی

مشخصات هواده اسپلش پرورش ماهی در حالت کلی هواده اسپلش پرورش ماهی یک محصولی می باشد که باعث ترکیب هوا با آب می‌ شود و با روش‌ های مختلفی این فرآیند انجام می گیرد. این محصول در وزن های مختلفی تولید می شود و بنابر این که برای چه استخری مورد استفاده قرار می گیرد باید وزن مناسب آن را خریداری کرد. می خواهیم با برخی مشخصات این محصول آشنا شویم.

  1. میزان اختلاط اکسیژن آنها نیز در حالت های تک فاز و سه فاز به صورت های مختلفی می باشد.
  2. ظرفیت آبدهی آنها کاملا مناسب است.
  3. دور موتور آنها حدود ۲ هزار و ۸۵۰ می باشد و این عدد کاملاً قابل توجهی است.
  4. قدرت موتور آن ها در حدود ۵ اسب بخار است. قدرت آنها از نظر کیلووات نیز کاملا مناسب است.
  5. هم به حالت تک فازه و هم به حالت های سه فازه وجود دارند که بنا بر نیاز مشتری هر کدام از آن ها مورد استفاده قرار گیرد.
  6. این محصول بسیار منحصر به فرد می باشد و طراحی آن نیز به حالت کاملا مناسبی انجام شده است. مقاومت محصول بسیار بالا است و می توان تا مدت ها آن را مورد استفاده قرار داد.

ارائه کننده هواده اسپلش پرورش ماهی

ارائه کننده هواده اسپلش پرورش ماهی ارائه کننده هواده اسپلش پرورش ماهی در زمینه عرضه این محصول در سطح بازار فعالیت می‌ کند. این محصول امروزه برای استخرها و مراکزی که در زمینه پرورش ماهی فعالیت می‌ کنند یک وسیله کاملا ضروری محسوب می‌ شود و باید حتماً وجود داشته باشد تا تامین مواد غذایی به صورت مناسبی انجام شود.

میزان مصرف اکسیژن آب هنگامی که پرورشی ماهی ها به حالت عمده تری انجام می‌ گیرد با یک سری مشکلاتی روبه‌ رو می‌ شود که این محصول می‌ تواند این مشکلات را تا حد زیادی پایین بیاورد. برای استخر هایی با عمق های مختلف، مدل‌ های مختلفی از این محصول وجود دارد و کاملاً باید در زمان خرید به آن توجه کرد. اگر میخواهی که با مشخصات هواده اسپلش نیز آشنا شوید.

ارائه کنندگان می توانند که گزینه خوبی برای شما باشند. کیفیت خوب و قیمت خوب و استحکام بالا همگی از مزیت های این محصول به شمار می آید و بعد از این که فرایند تولید آن به اتمام می‌ رسد این ارائه کنندگان عرضه محصول را در سطح بازار انجام می‌ دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما