مرکز عرضه درام فیلتر استخرهای ماهی

درام فیلتر یکی از مهم‌ترین تجهیزات تصفیه کننده است که در مکان های خاصی مانند استخرهای پرورش ماهی مورد توجه و کاربرد قرار گرفته و آب های ورودی، خروجی و برگشتی را تصفیه می نماید. حال با توجه به اهمیت بالای این محصول است که اقداماتی مناسب از سوی بزرگترین مرکز عرضه درام فیلتر استخرهای ماهی انجام گرفته و بهترین و پربازده ترین مدل های آن در اختیار عموم قرار گرفته اند.

مرکز عرضه درام فیلتر استخرهای ماهی

مشخصات بهترین درام فیلتر استخرهای ماهی

مشخصات بهترین درام فیلتر استخرهای ماهی دستگاه ها یا تجهیزاتی که به عنوان درام فیلتر استخرهای ماهی مورد اهمیت و استفاده واقع شده اند، از سری محصولاتی هستند که جلوی عبور ذرات معلق آب را گرفته و آبی کاملاً مناسب را برای زیست ماهیان پرورشی تامین می نمایند.
این دستگاه ها در حال حاضر تحت مدل های مختلف و با توان های کارکردی متفاوت به بازار راه یافته اند که از این میان، تعدادی از آنها به دلیل کارکرد بیشتر با بازدهی بالاتر توانسته اند به رده بهترین درام فیلتر ارتقاء یابند.

حال اگر خواستار این هستید تا با مشخصات بهترین نوع درام فیلتر آشنا شوید تا بتوانید آنها را تهیه نمایید، پیشنهاد می کنیم که حتماً به گزینه های زیر نگاهی بیندازید:

  • درام فیلترهای درجه یک که حالا وجود آنها در استخرهای ماهی با بازدهی و نتایج بسیار خوبی همراه بوده، از جنس تمام استیل می باشند.
  • سایزهای موجود از آنها بین 30 لیتر تا 1000 لیتر متغیر است.
  • از قابلیت کارکرد دائمی برخوردار بوده و مش هایی که در این دستگاه تعبیه شده اند، امکان تعویض را خواهند داشت.
  • مجهز به سیستم بک واش، تابلو برق کنترل، مش استیل با سایز 20 تا 150 میکرون، بهترین الکترو موتور، نازل و کاور تمام استیل و … می باشند.

قیمت روز درام فیلتر استخرهای ماهی

قیمت روز درام فیلتر استخرهای ماهی اگر خواهان تهیه درام فیلتر استخر ماهی هستید، باید بدانید که این دستگاه با توجه به امکاناتی که در آن جای گرفته و همینطور مدل ها و برندهای متعددی که به آن اختصاص یافته دارای قیمت های مختلفی خواهد بود.
در هر صورت اگر می خواهید به استعلام دقیق قیمت درام فیلتر بپردازید، می توانید از مسیرهای مشخص همچون مسیر پیش رو اقدام نموده و ضمن دسترسی به این امر، درام فیلترهای استاندارد با کارایی تضمینی را تهیه نمایید.

اما پیش از ثبت نهایی سفارشات خود، لازم است اطلاعات تکمیلی پیرامون این دستگاه که مربوط به کاربرد آن می شوند را هم کسب نمایید:

  1. درام فیلتر نه تنها در مزارع و استخرهای ماهی، رواج یافته، بلکه در سیستم های آبیاری قطره ای کشاورزی به منظور از بین بردن ذرات معلق آب مورد استفاده قرار گرفته است.
  2. این دستگاه در سیستم های نیمه مدار بسته و مدار بسته پرورش آبزیانی مانند ماهیان گرمابی، ماهیان سردآبی و خاویاری نیز به کار گرفته می شود.
  3. حوزه هایی که به پرورش ماهیان زینتی فعالیت دارند، از این محصول بهره برده و در نتیجه حجم تولیدات در اثر استفاده از آن تا حد کثیری افزایش خواهد یافت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما