مرکز فروش جارو استخری پرورش ماهی

مرکز فروش جارو استخری پرورش ماهی توانسته با عرضه این نوع کالا در آمد فوق العاده ایی را کسب کند. جارو استخری یکی از تجهیزات مهم برای پرورش ماهی در استخرها می باشد. با کمک این وسیله می توان در سریع ترین زمان به پاکیزه کردن و تمیز کردن استخرها کمک فراوانی کرد. ما با خرید این جارو دیگر نیازی به نیروی انسانی نداریم که این به نوبه خودش باعث کاهش هزینه های تولید کننده می شود. علاوه بر این، این دستگاه ها سریع تر از نیروی انسانی عمل تمیز کردن استخرها را انجام می دهند.

مرکز فروش جارو استخری پرورش ماهی

اطلاعاتی درباره جارو استخری پرورش ماهی

اطلاعاتی درباره جارو استخری پرورش ماهی

جارو استخری پرورش ماهی همان طور که قبلا ذکر شد برای تمیز کردن و پاکیزه کردن استخر پرورش ماهی استفاده می شود. تمیز کردن استخرها یکی از کارهای اساسی و مهم می باشد که باید به صورت پیوسته و در فاصله زمانی مشخصی انجام شود به همین دلیل پرورش دهندگان ماهی برای این که بتوانند به راحتی و در سریع ترین زمان این کار را انجام دهند اقدام به خرید جاروهای استخر می کنند. برای استفاده از این وسیله ابتدا باید هواگیری جارو انجام شود. سپس باید از سمت کم عمق استخرها شروع به جارو زدن کنید. برای این کار بهتر است حرکات دست آرام و منظم باشد. تا حین جارو زدن آب بر هم نخورد و باعث حرکت و جا به جایی ذرات معلق داخل آب نشود. در این جا لازم است به این نکته اشاره کنیم که در حین جارو زدن استخر باید سیستم تصفیه آن خاموش شود. اما اگر جاروی شما به سیستم تصفیه متصل است باید حتما پمپ تصفیه روشن باشد.

قیمت تولیدی جارو استخری پرورش ماهی

قیمت تولیدی جارو استخری پرورش ماهی

قیمت تولیدی جارو استخری پرورش ماهی بسته به نوع برند، نوع خرید، کیفیت و شرایط بازار متغیر می باشد. این دستگاه می تواند در سریع ترین زمان جلبک های آب استخر، کف و دیواره ها را پاک سازی کند. قدرت تمیز کردن این دستگاه ها فوق العاده می باشد. علاوه بر این وزن کمی دارند و می توان به راحتی آن ها را حمل و جا به جا کرد. این نوع دستگاه ها به دو صورت شارژی و برقی تولید می شوند. که دارای ریموت می باشند. به همین دلیل در هنگام استفاده اپراتور نیازی نیست به داخل آب استخر برود و می تواند در فاصله 30 تا 50 متری جارو استخر را کنترل کند. جارو استخر دارای دو نوع شارژی و برقی می باشد. که در سیستم ذخیره انرژی با هم فرق می کنند.

یکی از ویژگی های این دستگاه ها این می باشد که می توان به راحتی فیلتر آن ها را جدا کرد و شست. قیمت جارو استخری بسته به نوع برند و شرایط بازار متفاوت می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما