مرکز فروش عمده هواده ایرجت

هوادهی استخر های ماهی و میگو از مهمترین اصول در پرورش ماهی و میگو است. مرکز فروش عمده هواده ایرجت توانسته است با فروش به صورت عمده و قیمت مناسب نیاز پرورش دهندگان ماهی و میگو را تامین کند.

هواده ایرجت

این روزها به خاطر نیاز بازارهای داخلی و خارجی پرورش‌دهندگان ماهی سعی دارند تا در فضایی کم تعداد زیادی ماهی را پروش دهند تا سود بیشتری ببرند اما وقتی تراکم ماهی در فضای استخر بیشتر از ظرفیت باشد اکسیژن کاهش پیدا می‌کند و پرورش‌دهندگان ماهی برای رفع این مشکل از دستگاه‌های هوادهی استفاده می‌کنند.

این دستگاه‌ها آب را درون استخر به گردش درمی‌آورند و جریان هوا را به درون آب وارد می‌کنند. هواده ایرجت این روزها یکی از بهترین دستگاه‌های هوادهی است که برای استخرهایی با عمق بیش از 2 متر طراحی‌شده است و در طراحی آن از اجزای زیر استفاده‌شده است:

موتور الکتریکی دستگاه هوادهی
شناور دستگاه هوادهی
شفت دستگاه هوادهی
پره دستگاه هوادهی

هواده ایرجت با کارایی بالا و داشتن عمر طولانی توانسته در ردیف بهترین دستگاه‌های هوادهی قرار گیرد.

مرکز فروش عمده هواده ایرجت

این دستگاه‌ها با توجه به میزان قدرت موتور و میزان هوایی که هر ساعت به استخر وارد می‌کنند انواع متفاوتی دارند. شما این دستگاه‌ها را می‌توانید متناسب با نیاز خود در دو نوع شناور و ثابت از مرکز فروش عمده هواده ایرجت تهیه کنید.

خریدوفروش دستگاه هواده ایرجت ایرانی

مرکز فروش عمده هواده ایرجت

با توجه به اهمیت و کاربرد گسترده دستگاه‌های هوادهی استخر، شرکت‌های ایرانی و خارجی زیادی در این زمینه دست به تولید زده‌اند و هم‌اکنون انواع خارجی و ایرانی آن در بازار به فروش میرسد. شرکت‌های ایرانی نیز در پی خودکفایی توانسته‌اند با بهره‌گیری از فنّاوری روز دنیا تولید این دستگاه‌ها را به خط تولید خود اضافه کنند.

شرکت‌های ایرانی توانسته‌اند با تولید انواع مختلف دستگاه‌های هوادهی ایرجت این محصول را باقیمت‌های مختلف روانه بازار کنند و همین امر موجب شده است که هر خریداری متناسب باقدرت خرید خود این محصول را تهیه کند.

نحوه خریدوفروش هواده ایرجت

مرکز فروش عمده هواده ایرجت

شرکت‌های تولید کنند دستگاه هواده ایرجت سعی کرده‌اند با فروش این دستگاه‌ها با روش‌های مختلف نیاز مشتریان خود را به ساده‌ترین روش تأمین کنند و دسترسی به این دستگاه را آسان کنند. شما می‌توانید به روش‌های زیر دستگاه هواده ایرجت را خرید کنید:

خرید از سایت های فروش
خرید از نمایندگی‌های پخش
خرید به‌صورت عمده از تولیدکننده

قیمت فروش هواده ایرجت

هواده ایرجت در انواع و کیفیت‌های متفاوت تولید می‌شود و بر همین اساس قیمت‌گذاری متفاوتی دارد. همچنین ازجمله عوامل مؤثر در قیمت این دستگاه‌ها عبارت‌اند از:

برند شرکت تولیدکننده
چگونگی بسته‌بندی
شیوه فروش
نوع دستگاه هواده

** ما با فروش عمده دستگاه هواهی ایرجت سعی داریم قیمت را کاهش داده  و رضایت مشتری را کسب کنیم. شما می‌توانید برای مشاوره‌ی خرید و اطلاع از آخرین قیمت با ما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما