نرخ روز اسپلش پرورش ماهی در تهران

با توجه به نوسانات قیمت اسپلش، آگاهی از نرخ روز اسپلش پرورش ماهی در تهران، به خریدار این امکان را میدهد تا متناسب با اقتصاد خود خریدی سود مند داشته باشد.

دستگاه هواده اسپلش در پرورش ماهی

نرخ روز اسپلش پرورش ماهی

دستگاه هواده اسپلش یکی از مهم ترین تجهیزاتی است که هر استخر پرورش ماهی به آن نیاز دارد و این دستگاه کاربرد زیادی دارد این دستگاه قادر است با مخلوط کردن آب و هوا اکسیژن م.رد نیاز کاهی ها را تامین کند و همچنین با فواره کردن آب گاز های سمی و مضر را از آب استخر خارج میکند این دستگاه میتواند با تامین کردن اکسیژن مورد نیاز ماهی ها در رشد انها تاثیر به سزایی بگذارد و باعث شود سریع تر رشد کنند و زودتر روانه ی بازار مصرف شوند.

مزیت دستگاه هواده اسپلش چیست؟

به راحتی نصب و اجرا میشود
نگهداری آن ساده میباشد
در مقایسه با دستگاه های همنوع خود مصرف برق کمی دارد
برای استخرهایی که عرض کانالی آنها زیر سه متر میباشد میتوان ارتفاع فواره را تنظیم نمود
یک شناور عایق دارد که در برابر ضربه، خوردگی، و نور ماورا بنفش خورشید مقاوم است جنس این شناور از pvc میباشد
دارای گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد

مشخصات فنی دستگاه هواده اسپلش

نرخ روز اسپلش پرورش ماهی

ابعاد آن 60 در 60 میباشد
موتور آن 1و 1.5 اسب بخار قدرت دارد
برق مصرفی آن یک فاز و سه فاز میباشد
توانایی گردش در آب 4200 لیتر در دقیقه میباشد
4000 ppm توانایی هوادهی دارد

قیمت فروش هواده اسپلش پرورش ماهی

در حال حاضر دستگاه های هواده زیادی با برند های مختلف در بازار موجود میباشد که هر کدام از لحاظ قدرت موتور و مشخصات فنی با هم تفاوت دارند و کارایی همه ی انها مخلوط کردن هوا و آب برای اکسیژن رسانی به ماهی ها میباشد یکی از این دستگاه های هواده ، دستگاه اسپلش میباشد دارای چندین مدل است از جمله مدل های دستگاه هواده اسپلش موارد زیر است:

توربو اسپلش
سوپر اسپلش
اسپلش نورانی
و…

نرخ روز اسپلش پرورش ماهی در تهران

که هر کدام از این دستگاه ها با توجه به مدل و ویژگی هایی که دارند قیمت متفاوتی دارند دلالان و واسطه هایی که در زمینه فروش دستگاه های هواده فعالیت دارند همیشه قیمت های بالایی را مطرح میکنند به همین خاطر توصیه میکنیم از آنها خرید نکنید و  خرید خود را از مراکز معتبر با قیمت مناسب تر انجام دهید.

تاجران و شرکت های زیادی هستند که میتوانید از انها به طور مستقیم خرید کنید البته سایت های اینترنتی معتبری نیز در این زمینه فعال هستند که دستگاه هواده اسپلش را با قیمت مناسب عرضه میکنند.

سایت ما یکی از فعالان در زمینه فروش دستگاه هواده اسپلش میباشد شما میتوانید با ارتباط با کارشناسان ما این دستگاه را با نرخ روز اسپلش پرورش ماهی در تهران مناسب تهیه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما