ارائه کننده دستگاه غذاده اتوماتیک میگو

شرکت ما ارائه کننده دستگاه غذاده اتوماتیک میگو می باشد که کیفیت این دستگاه ها تضمین شده است و با تجربه چندین ساله در صنعت پرورش آبزیان توانسته است رضایت بسیاری از مصرف کنندگان را جلب نماید.این دستگاه ویژگی های بسیار عالی دارد از جمله اینکه زمان توزیع غذا و پخش آن در داخل استخر قابل تنظیم می باشد همچنین فاصله زمانی موجود بین بازه های غذا دهی نیز قابل کنترل و تنظیم است.

ارائه کننده دستگاه غذاده اتوماتیک میگو

مشخصات دستگاه غذاده اتوماتیک میگو

مشخصات دستگاه غذاده اتوماتیک میگو مشخصات دستگاه غذاده اتوماتیک میگو را می توان به موارد زیر خلاصه کرد. این دستگاه پیشرفتی نوین در صنعت پرورش آبزیان می باشد که قادر است به صورت اتوماتیک به تغذیه آبزیان موجود در استخرهای پرورش میگو بپردازد.ابعاد مخزن غذا در این دستگاه ها بسیار متنوع است و به ابعاد استخر مورد نظر بستگی دارد. با استفاده از این دستگاه ها می توان چند صد هزار میگو را در فواصل زمانی قابل تنظیم به صورت ایده آل تغذیه کرد.

استفاده از این دستگاه در استخرهای پرورش میگو باعث می‌شود تا از غذا دادن بیش از حد به میگو ها خودداری شده و متناسب با میزان مصرف آنها به آنها غذا داده شود زیرا این دستگاه قادر است در مساحتی بسیار بالا غذا را پخش کند و از پخش غذا در مساحت محدود جلوگیری به عمل آورد.این دستگاه به طور معمول باید در مرکز استخر نصب شود و فاصله آن از سطح آب قابل تنظیم است و هرچه این فاصله بیشتر باشد شعاع پخش غذا افزایش می‌یابد و کنترل آن به تجربه مسئول استخر بستگی دارد.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه پخش غذا به صورت یکپارچه در مساحت استخر می باشد که از تجمع غذا در مساحتهای کم و نشست آن به کف استخر جلوگیری می کند. نشست غذا ها به کف استخر می تواند با افزایش مواد آلی در بستر و کاهش اکسیژن منجر به کاهش رشد میگوها شود.

محل فروش دستگاه غذاده اتوماتیک میگو

محل فروش دستگاه غذاده اتوماتیک میگو محل فروش دستگاه غذاده اتوماتیک در فروشگاه های بسیار معتبر می باشد. همچنین برای خرید این دستگاه می توانید به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کرده و با آگاهی از جزئیات ارائه شده در این سایت ها خرید بسیار مطمئن را تجربه کنید. قیمت ارائه شده برای این دستگاه با کیفیت بسیار مقرون به صرفه می باشد.این دستگاه اتوماتیک کاملاً قابل کنترل است و معمولاً بر روی یک پایه چوبی نصب می‌شود که ارتفاع این پایه چوبی شعاع پخش غذا را تعیین می کند. بهتر از این دستگاه در محلی راه‌اندازی شود که از دستگاه هواده فاصله کافی را داشته باشد زیرا دستگاه هواده ممکن است غذاها را به نقاط دور پرت کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما