استعلام قیمت غذاده اتوماتیک پرتابی

امروزه در صنایع پرورش آبزیان تجهیزات مختلفی تولید گشته است که کمک شایانی به پرورش دهندگان در این زمینه می نماید. غذاده اتوماتیک پرتابی یکی از این تجهیزات می باشد که توانسته است کمک زیادی را جهت غذا دادن به ماهی را انجام دهد. استفاده از تجهیزات مدرنی همچون غذا ده اتوماتیک می تواند در کیفیت و اندازه و رشد بهتر ماهی ها نیز تأثیر بسیار زیادی داشته باشد. مجموعه ما در زمینه ارائه غذاده اتوماتیک فعالیت دارد و مشتریان عزیز جهت استعلام قیمت غذاده اتوماتیک پرتابی می توانند با شماره های شرکت تماس حاصل نمایند.

استعلام قیمت غذاده اتوماتیک پرتابی

راهنمای انتخاب غذاده اتوماتیک پرتابی

راهنمای انتخاب غذاده اتوماتیک پرتابی همانطور که بیان شد نحوه غذا دادن به ماهی و میزان آن در ضریب رشد و سلامت ماهی تاثیر بسزایی دارد. استفاده از یک سیستم منظم و کاربردی باعث غذا دهی مناسب به آبزیان می گردد. این دستگاه ها به صورت اتوماتیک و غیر اتوماتیک تولید می‌شود. در نوع اتوماتیک آن، دستگاه های غذاده به صورت پرتابی یا ویبره هستند و در ساعات مشخصی که به سیستم داده می شود، حجم مشخصی از غذا را در اختیار آبزیان به میزان دقیقی قرار می‌دهد.

این دستگاه ها باعث ایجاد آلودگی در هنگام غذا دادن نمی شوند. همچنین اندازه زمان غذا دادن به آبزیان کاهش می‌یابد و استفاده از نیروی انسانی کمتر می شود. با استفاده از این روش می‌توان به راحتی انواع مکمل ها و داروها را برای آبزیان قرار داد و باعث رشد بهتر ماهی به واسطه تغذیه مستمر می گردد. این دستگاه ها دارای هزینه پایین نگهداری می باشند و نصب و بهره‌برداری از آنها به سهولت و آسانی انجام می گیرد. در هنگام خرید و انتخاب غذاده اتوماتیک پرتابی دقت گردد که این محصول از مراکز معتبر خریداری شود.

شاید برای شما نیز جالب باشد که بدانید این غذاده ها می‌تواند حالت شناور داشته باشند و در نقاط مختلف استخرهای پرورش ماهی نصب و راه اندازی شود. از مزایای استفاده از غذاده اتوماتیک قابلیت تنظیم زمان غذا دادن می باشد، همچنین غذا دهی در فواصل زمانی معین و بدون حضور نیروی انسانی انجام می گیرد. استفاده از دستگاه غذاده پرتابی دارای مزایای بسیاری است که حضور آن در مجموعه های پرورش آبزیان حائز اهمیت می باشد.

مرکز پخش غذاده اتوماتیک پرتابی

مرکز پخش غذاده اتوماتیک پرتابی مجموعه ما مفتخر است در زمینه پخش غذاده اتوماتیک پرتابی در سطح کشور فعالیت نماید. کیفیت بالا و قیمت مناسب از اصول مهم در مجموعه ما می باشد و باعث تمایز محصولات ما از محصولات رقبای دیگر گردیده است. کیفیت بالای محصولات ما باعث گردیده علاوه بر بازارهای داخلی در بازار و خارجی حضور یابیم و محصولات خود را به کشورهای دیگر صادر نماییم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما