انواع جاروی تمیز کننده استخر در بازار

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های استخر و با اهمیت‌ترین مسئله تمیز بودن و زلال بودن آب استخر می باشداز انجایی که استخرها نیاز به رسیدگی ونظافت دائم دارند بسیار برای کاربران معزل شده است اما ما به شما راه حلی مناسب برای این موضوع پیشنهاد می‌کنیم و شما می‌توانید به راحتی بدون دردسر استخری تمیز و شفاف داشته باشید. تنها راه حل به صرفه چه از نظر زمان و هزینه کردن خرید جاروهای تمیز کننده آب استخر می‌باشد. جاروی تمیز کننده استخر از محصولات پر کاربرد برای این کار است.

انواع جاروی تمیز کننده استخر در بازار

آخرین قیمت جارو تمیز کننده استخر در بازار

آخرین قیمت جارو تمیز کننده استخر در بازارجاروی استخر از وسایل جانبی برای تمیز نگه داشتن آب استخر می‌باشد که توانایی جمع آوری و پاک سازی مواد معلق سنگین و ته نشین شده در آب استخر را به عهده دارد. با استفاده از جاروی استخر دیگر لازم نیست به علت ایجاد جلبک در دیواره‌ها و کف استخر و هر نوع آلودگی ته نشین شده که توسط کفشور جمع آوری (در استخرهایی که دارای مدار تصفیه می‌باشند) نگردیده، آب استخر را خالی کنید. جاروی استخری وسیله‌ای است که باید از آن در کلیه استخرها چه با وجود مدار تصفیه چه بدون مدار تصفیه استفاده نمود. انواع جاروهای استخر در مدل‌های دستی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک (جاروی رباتیک) و با کاربردهای مختلف ساخته و به بازار ارائه گردیده‌اند. ساخت جاروی دستی استخر به صورت سفارشی و بنا بر نیاز خریدار می‌باشد و در دو مدل بدون فیلتر تصفیه و با فیلتر تصفیه تولید و عرضه می‌گردند. 

فروشگاه اینترنتی تجهیزات استخر با قیمت مناسب

فروشگاه اینترنتی تجهیزات استخر با قیمت مناسبفروشگاه اینترنتی تجهیزات استخر به فروش برترین محصولات می پردازد. شلنگ خروجی که متراژ آن بنا به سفارش خریدار تعیین می‌گردد. جاروی نیمه اتوماتیک استخر: کافیست این جارو را به پمپ تصفیه یا اسکیمر استخر خود متصل نموده و در کف استخر قرار دهید تا با استفاده از پمپ و نیروی کششی آن جارو به تمامی نقاط استخر حرکت کند. جارو از قسمت زیرین شروع به جمع کردن می کند. جاروی تمام اتوماتیک استخر: جاروی استخری رباتیک با عملکرد هوشمند و جالب علاوه بر دارا بودن موتور قوی (پمپ)، دارای بدنه‌ای سبک و قابل حمل می‌باشند و به صورت اتوماتیک روی سطوح عمودی و افقی در کف و دیواره‌های استخر حرکت کرده و بدون نیاز به اوپراتور عملیات پاک سازی را روی تمامی سطوح بدنه و کف استخر انجام می‌دهند.

خرید عمده انواع جاروهای استخری با شرایط ویژه

خرید عمده انواع جاروهای استخری با شرایط ویژهجاروهای استخر فروشگاه آنلاین استور به دو دسته اتوماتیک و دستی دسته بندی می‌شوند. دسته بندی جاروهای رباتیک با توجه به متراژ و عمق استخر می‌باشد. دیگر نگران جلبک‌های چسبیده به کف و دیواره استخر نباشید جارو استخر با دقت هرچه تمام‌تر جلبک‌ها را از بین می‌برد و علاوه بر عمل میکروب زدایی باعث تصفیه آب نیز می‌شود. نکات مهم انتخاب و خرید انواع جاروی استخر:جاروی استخر بدون فیلتر تصفیه نوع مدار باز که در آن آب کشیده شده توسط جارو و مجدداً به صورت مستقیم به استخر باز گردانده نمی‌شود بلکه این آب به اسکیمر وارد شده و پس از فیلتر شدن به استخر باز می‌گردد.

پخش عمده لوازم استخری با نازلترین قیمت

پخش عمده لوازم استخری با نازلترین قیمتجاروهای رباتیک و هوشمند با طراحی خاص و استفاده از شنی مکنده به جای چرخ، قابلیت حرکت اتوماتیک و تمیز کردن کف و دیواره استخر را دارند، همچنین با مکش آب کف و دیواره استخر به درون خود و تصفیه آن به‌وسیله فیلترهای کارتریج داخلی و فرستادن مجدد آب به داخل استخر، مانع از به هدر رفتن آب می‌شوند. یکی از ویژگی‌های جاروی تمام اتوماتیک استخر کار کردن با ولتاژ 24V می‌باشد که این امکان را به مجموعه می‌دهد که در زمان کار کردن اتوماتیک جارو، شناگر یا شناگران بدون وجود هیچ نوع خطر برق گرفتگی، همزمان از محیط استخر استفاده نمایند. جارو استخر ماهی با قیمت انواع جارو استخر برابر است ولی جاروی استخر دست دوم می تواند با خرید جارو استخر نو متفاوت باشد. مرکز فروش جارو استخر به فروش محصولات مدرن و باکیفیت می پردازد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما