بازار خرید دستگاه غذاده اتوماتیک میگو

یکی از دستگاه های بسیار پر کاربرد در مزارع پرورش میگو که در جنوب کشور قرار گرفته اند دستگاه غذاده اتوماتیک می باشد که در بازار خرید آن در تنوع حجم و اندازه ارائه می شود و خریداران می توانند از این بازار و تولید کننده این دستگاه نیاز خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه تامین نمایند.

ارتباط فروشنده در این بازار مستقیم و بدون واسطه انجام می شود و دستگاه غذاده اتوماتیک میگو با پایین ترین نرخ ممکن در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

بازار خرید دستگاه غذاده اتوماتیک میگو

 خصوصیات دستگاه غذاده اتوماتیک میگو

 خصوصیات دستگاه غذاده اتوماتیک میگو دستگاه غذاده اتوماتیک میگو دستگاهی است که از مخازن بزرگی تشکیل شده است و با استفاده از تجهیزات نصب شده در آن می‌توان در زمان مشخص غذا را در سطح مزرعه پخش کرد؛ این دستگاه قادر است غذای قرار گرفته در داخل آن را به فاصله مشخص پرتاب نمایند و به این ترتیب باعث ایجاد یکنواختی در اندازه میگوها می شود.

برخی دیگر خصوصیات دستگاه غذاده به طور خلاصه عبارتند از :

  • این دستگاه از سن ۲۰ روزگی میگوها قابل استفاده است و از آن زمان به بعد می توان از این دستگاه برای غذادهی استفاده نمود.
  • توانایی پرتاب ذرات غذای ۲ میلی متری در این دستگاه ۱۰ متر می‌باشد و اخیراً دستگاه‌های با قدرت بیشتری به بازار ارائه شده اند.
  • این دستگاه می تواند به فاصله مشخص زمانی غذا را پرتاب کند و این فاصله زمانی با تجهیزات تعبیه شده بر روی دستگاه و تابلو فرمان قابل تنظیم و تغییر می باشد.
  • جنس بدنه این دستگاه ها به خصوص مخزن آنها از پلی اتیلن است بنابراین در مقابل رطوبت بسیار مقاوم هستند همچنین پایه های آنها نیز از استیل یا آهن ضد زنگ ساخته شده است که مقاومت بالایی در برابر وزن و رطوبت دارند.

قیمت فروش دستگاه غذاده اتوماتیک میگو

قیمت فروش دستگاه غذاده اتوماتیک میگو برای اطلاع از فروش دستگاه غذاده اتوماتیک می توان به طور مستقیم با تولید کننده این دستگاه ارتباط برقرار کرد و به این ترتیب با پایین ترین قیمت نسبت به سفارش این دستگاه اقدام نمود؛ نرخ ارائه شده توسط این تولیدکننده پایین ترین مقدار ممکن است و خریداران می‌توانند با توجه به این نرخ از آن برای صادرات به دیگر کشورها نیز استفاده کنند.

خریداران این محصول اغلب پرورش دهندگان میگو، فروشندگان تجهیزات مزرعه و صادرکنندگان این دستگاه ها هستند که می توانند نیاز خود را به این دستگاه از طریق تولید کننده در تعداد مورد تامین نمایند؛ خریداران می توانند برای کسب اطلاع از قیمت ها از طریق همین وب سایت اقدام کرده و اطلاعات مورد نیاز در مورد قیمت فروش این دستگاه را به دست آورند همچنین می تواند از شبکه های اجتماعی نیز برای این کار کمک بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما