بازار خرید دیفیوزر حباب درشت دیسکی

دیفیوزر حباب درشت دیسکی وسیله ای است که از آن برای هوادهی استفاده می شود و عموماً به سه شکل دیسکی، لوله‌ای و صفحه‌ای تولید می‌شود تا در جهت انتقال هوا و اکسیژن به فاضلاب‌های شهری، پساب‌های صنعتی یا هر نوع حوضچه ای مانند پرورش ماهی و… مورد استفاده قرار گیرد و بهترین کارایی را داشته باشد. این ابزار عموماً از یک سری غشاهای لاستیکی یا عناصر سرامیکی دارای سوراخهای بسیار ریز برای ایجاد حباب‌های ریز یا درشت استفاده می‌شود.

بازار خرید دیفیوزر حباب درشت دیسکی

بررسی کیفی دیفیوزر حباب درشت دیسکی

بررسی کیفی دیفیوزر حباب درشت دیسکی دیفیوزرها در قدیم بیشتر از جنس فلزات ضد زنگ و سرامیک بودند. در سال‌های اخیر با همت مهندسان و کارنخانه داران این دیفیوزرها جای خود را بیشتر به دیفیوزرهای ممبرانی از دو جنس EPDM یا PTFE داده‌اند که از مزایای این دیفیوزرها می‌توان به سبک بودن، مقاومت در برابر خوردگی بیولوژیکی و شیمیایی، آسانی نصب و قیمت ارزان نسبت به انواع قدیمی اشاره کرد

بنابریان تولیدی این ابزار بر اساس اخرین تکنولوژی و مواد خام موجود ساخته و پرداخته می شود و تولیدی دیفیوزر بیش از پیش رونق گرفته و صنعتی رو به رشد به خود گرفته است.

از جمله مزیت این ابزار در جهت بهبود شرایط آب برای مصارف صنعتی یا آشامیدنی شامل حذف آهن و منگنز یا ترکیبات فرّار مولد بو و طعم در آب و گازهای نامطلوب مورد استفاده قرار می‌گیرد وهمچنین برای تأمین اکسیژن مورد نیاز ماهی در استخرهای پرورش ماهی از دیفیوزرها بهره برده می‌شود.

همانطور که مشخص است این ابزار انواع مختلفی داشته و بر حسب کارایی ان ها به کارهای مربوطه ربط داده می شوند یکی از انواع دیفیوزر هوادهی که برای هوادهی فاضلاب در تصفیه خانه های فاضلاب مورداستفاده قرار می گیردخود به دو دسته کلی دیفیوزر های متخلخل و دیفیوزر های غیر متخلل تقسیم می شوند. معمول ترین نوع دیفیوزر های متخلل شامل دیفیوزر های صفحه ای، گنبدی ، دیسکی و لوله ای است. 

در ساخت انواع دیفیوزر هوادهی از مواد مختلفی مانند سرامیک، پلاستیک صلب، پلاستیک انعطاف پذیر و غلاف های لاستیکی، پلاستیکی یا پارچه ای انعطاف پذیر استفاده می شود.

قیمت تولیدی دیفیوزر حباب درشت دیسکی

قیمت تولیدی دیفیوزر حباب درشت دیسکی شرکت های مطرح در زمینه نحوه استفاده، تهیه و فروش دیفیوزر ها با انواع مختلف حباب ریز، حباب درشت به صورت دیسکی ، لوله ای و صفحه ای آماده خدمت رسانی می باشد. و با استفاده از ماد خام موجود تونسته ان این محصول پر کاربرد در صنعت اب و فاضلاب را به تولید بومی برسانند. قیمت دیفیوزر بر حسب توانایی خود ابزار سنجیده می شود و از طریق نمایندگی های موجود و سایت های معتبر مانن این سایت شروع به فروش این محصول مرده اند 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما