بازار خرید پمپ هواده پرورش ماهی

خرید پمپ هواده پرورش ماهی از بازارهای اصلی فروش این کالاها خرید با کیفیت می‌شود به این دلیل که فروشندگان در این بازار محصولات خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش به مشتریان عرضه می کنند و خریداران از کیفیت آنها مطمئن خواهند بود. انواع مختلف از هواده های گوناگون در این مجموعه فروش وجود دارند که از برندهای خارجی و ایرانی این کالا می باشند و با قیمت مناسب به فروش می رسند و خریداران می توانند محصولات خود را با نرخ مناسب از این بازار تهیه کنند.

بازار خرید پمپ هواده پرورش ماهی

انتخاب پمپ هواده پرورش ماهی

انتخاب پمپ هواده پرورش ماهی انواع گوناگون از هواده پرورش ماهی شامل هواده اجکتوری، هواده اسپلش ماهی و هواده توربو اسپلش هستند که هر کدام از این کالاها در استخرهای پرورش آبزیان مورد استفاده قرار گرفته و موجب پرورش آبزیان با کیفیت بالا می گردند و از تلفات آنها جلوگیری می‌کنند. در انتخاب این نوع کالاها باید به یک سری نکات توجه کنید تا بتوانید بهترین نمونه از این محصولات را برای خرید انتخاب کنید.

از جمله مواردی که به هنگام انتخاب این محصول به آن دقت نمایید. میزان فرایند هوادهی و اکسیژن رسانی به درون آب با این نوع کالاها انجام می شود و هر چه پمپ های هواده میزان اکسیژن رسانی بیشتری داشته باشند، مرغوب تر هستند و ماندگاری بالاتری دارند.

باید بدانید که برترین نمونه از این کالاها دارای یک الکتروموتور مجهز به لوله می باشند که به پروانه متصل می‌شود و هوای بیرون را توسط الکتروموتور به درون خود کشیده و فرایند هوادهی را در آب انجام می ‌دهند. این کالاها این امکان را به مزرعه داران می دهند که با استفاده از اکسیژن سازی به راحتی بتوانمد برای پرورش انواع ماهیان یا میگو ها نیز اقدام نمایند.

انواع مختلفی از این کالاها که از نوع مرغوب هستند دارای یک طناب هدایت شونده به درون استخر می باشند که در هنگام نیاز، می‌توان آنها را از درون استخر نیز خارج کرد. از مشخصات فنی برتر این نوع این کالاها باید به نوع الکتروموتور آنها اشاره نمود، که با قدرت ۳ اسب بخار کار می ‌کنند و ماندگاری بالایی در عوامل برابر عوامل بیرونی دارند.

این نمونه از کالاها دارای بدنه از جنس فولاد ضد زنگ و مقاوم هستند که در برابر عوامل بیرونی هم آسیب ندیده و خراب نمی شوند، به همین دلیل هم جزء کالاهایی با عمر و دوام طولانی هستند و فروش بالایی هم دارند و در بیشتر استخرها از آنها استفاده می شود.

نحوه نصب پمپ هواده پرورش ماهی

نحوه نصب پمپ هواده پرورش ماهی معمولا اکثر مزرعه داران و پرورش دهندگان آبزیان در امر پرورش ماهی از دستگاه‌های هواده استفاده می ‌کنند. این کالا به عنوان اصلی ‌ترین منبع برای زنده ماندن آبزیان به شمار می ‌رود که در ابعاد مختلف و کارایی های گوناگون تولید شده و به بازار عرضه می شود. باید بدانید که این محصول قابلیت نصب در کناره‌های استخر را دارا بوده و با استفاده از دو بست متصل شونده بر کناره های استخر ها قرار می‌گیرند و با استفاده از یک طناب به بیرون از استخر و داخل استخر هدایت می‌شوند.

باید بدانید که برای نصب این کار حتما باید از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید، به این دلیل که نصب این کار نیازمند ابزار خاص می باشد که تنها افرادی که در این زمینه فعالیت می‌ کنند می‌توانند آنها را در فضای مناسب نصب کنند. ضمن آنکه این کالاها جزو محصولاتی هستند که باید در کنار استخر قرار بگیرد و اصلاً درون عمق استخر قرار نمی ‌گیرند و جزء محصولاتی با ماندگاری بالا در برابر عوامل مختلف هم می باشند.

برای نصب این نوع پمپ ها نیاز به ولتاژ برق بالا است بنابراین حتماً قبل از نصب این کالا به این موضوع دقت نمایند و محلی که برای نصب این محصول در نظر می‌گیرید را با برق سه فاز قرار دهید تا کالای شما عملکرد مناسبی داشته باشد و میزان اکسیژن رسانی مناسبی را برای استخرهای ماهی نیز به ارمغان آورد.

کاربرد پمپ هواده پرورش ماهی

کاربرد پمپ هواده پرورش ماهی استفاده از انواع هواده در استخرهای پرورش میگو و ماهی باعث کارایی مناسب برای پرورش بهتر انواع آبزیان می‌گردد، که از کاربردهای این نوع محصولات باید به استفاده از آنها در اکثر استخرهای پرورش آبزیان اشاره نمود، که برای به جریان انداختن اکسیژن بیشتر در آب از آنها استفاده می شود.

این محصولات قابلیت تنظیم زاویه لوله انتقال هوا را نیز دارا هستند که با ایجاد جریان مناسب هوا درون آب، به رشد و نمو بهتر ماهی ها و میگو ها نیز کمک می کنند. همچنین باید بدانید که استفاده از این کالاها موجب پیشگیری از مصرف بیش از حد آب می گردد.

این کالاها به صورت افقی و عمودی نصب می شوند و با تشکیل لایه های حرارتی درون استخر آب به مرور زمان از اتلاف انرژی هم جلوگیری می‌کنند. باید عنوان شود که برترین نمونه از این کالاها به دلیل دارا بودن بدنه مقاوم ماندگاری بالایی دارند و پس از خریداری نمودن آن ها می ‌توان تا سال‌ های طولانی از آنها استفاده نمود، بدون اینکه کارایی آنها کم شود.

بیشترین میزان استفاده از دستگاه پمپ هواده در تولید و پرورش آبزیان است که بیشتر مراکزی که به این کار مشغول هستند این کالاها را از نوع بزرگ و برندهای شناخته شده دارا می باشند.

مرجع پخش پمپ هواده پرورش ماهی

مرجع پخش پمپ هواده پرورش ماهی هواده ایرجت پرورش ماهی در مرجع پخش این محصولات، از برندهای ایرانی و خارجی وجود دارد، که برندهای خارجی این کالا از قیمت بیشتری برخوردار هستند. اما نمونه های ایرانی این محصولات هم از لحاظ کیفیت با انواع خارجی هواده برابری می کنند و از لحاظ قیمتی هم دارای قیمت مناسب می باشند و خریداران می‌توانند، کالاهای ایرانی را با نرخ مناسب و کیفیت بالا تهیه کنند.

خریداران علاوه بر اینکه با خرید نوع ایرانی هواده خرید مقرون به صرفه خواهند داشت، همچنین از خرید کالاهای ایرانی نیز حمایت می ‌کنند و به چرخه تولید این کالاها هم رونق بالایی می ‌بخشند. این مرجع پخش جزء مراکز پخش اصلی انواع مختلف این دستگاه‌ها است که در تمامی کشور هم دارای نمایندگی فروش بوده و خریداران می ‌توانند به راحتی با مراجعه به مراکز معتبر فروش این کالا در هر شهر، بهترین نمونه از پمپ هواده را خریداری نمایند .

انواع متعدد از این محصولات از نوع معتبر دارای گارانتی و ضمانت نامه هستند بنابراین در صورت خرابی می‌توان آنها را مرجوع یا تعویض نمود و کالای جدید را دریافت کرد، به همین خاطر هم می‌توان گفت گزینه مناسبی برای خرید و استفاده در استخرها می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما