بازار فروش اسپلش استخر ماهی

غذای ماهی اتوماتیک محصولی منحصربفرد است که برای رفع نیاز به نیروی انسانی و کاهش هزینه های آبزی پروری طراحی و تولید شده است. استفاده از این مدل از دستگاه های اتوماتیک در مزارع پرورش آبزیان باعث صرفه جویی در زمان و هزینه و همچنین کاهش هزینه ها می شود. امروزه استفاده از فناوری های روز در صنایع مختلف منجر به افزایش موفقیت و افزایش بهره وری خواهد شد. بسیاری از پرورش دهندگان ماهی در کشور معمولا آنها با دست به ماهی ها غذا می دهند. این باعث هدر رفتن زمان و هدر رفتن مقدار زیادی غذا در طول روز می شود.از این رو بازار فروش اسپلش استخر ماهی رشد خوبی دارد و مشتریان بسیاری اقدام به خرید می کنند.

بازار فروش اسپلش استخر ماهی

راهنمای انتخاب اسپلش استخر ماهی

راهنمای انتخاب اسپلش استخر ماهی گروهی از سیستم ها است که علاوه بر پرورش دهندگان ماهی و متخصصان آبزی پروری به طور فزاینده ای مورد توجه صاحبان استخرهای کوچک پرورش آبزیان قرار می گیرد. دستگاه غذادهی ماهی در حالی که آبزی پروری دستی همیشه بهترین گزینه برای پرورش دهندگان است، استفاده از غذای خودکار ماهی می تواند یک گزینه بسیار کاربردی باشد.

این نوع طعمه که طعمه اتوماتیک ماهی نامیده می شود، مقدار معینی طعمه را در زمان معینی حل و توزیع می کند، مشکلات حوضچه های با تجمع زیاد را برطرف می کند و نظارت و تنظیم تغذیه را تسهیل می کند.

با این حال، استفاده از این سیستم ممکن است همیشه مطلوب ترین روش تغذیه روزانه باشد که آبزیان به آن عادت دارند و تحت فشار و استرس نیستند. از آنجایی که هم تغذیه و هم آرامش در زیستگاه برای حفظ سلامت ماهی ضروری است، شکی نیست که ده تغذیه خودکار ماهی بیش از پیش مورد استقبال همه پرورش دهندگان ماهی قرار گرفته است. با این حال قطعا این نوع غذا برای همه خوب نیست و بسته به شرایط شما می تواند به ضرر همه باشد.

دستگاه غذادهی خودکار آکواریوم دارای شکل ها، اندازه ها و مکانیسم های تغذیه کاملا متفاوت هستند. در این صورت باید دقت کنید که هر چیزی که می خواهید بخرید به استخر و ماهی آسیب نرساند و متناسب باشد. به آنچه گفته شد توجه کنید اگر در تلاش برای ادامه تغذیه آبزیان هستید و یا برنامه غذایی خاص و روزانه دارید بررسی این سیستم ها مفید است.

نحوه کار اسپلش استخر ماهی

نحوه کار اسپلش استخر ماهی غذای خودکار ماهی اغلب برای گونه های مختلف ماهی مطلوب و مفید است، اما ظرفیت و اندازه گلوله ها همیشه باید در نظر گرفته شود. این دستگاه ها برای انواع حوضچه های حفاظت از ماهی مناسب هستند. تنها چیزی که در انتخاب غذا برای آبزیان باید در نظر گرفت این است که مطمئن شوید که این سیستم می تواند از غذا محافظت کرده و به اشتراک بگذارد. برخی از این سیستم ها به طور کلی برای گلوله های کوچکتر برای حیوانات کوچک آبزی مناسب هستند و می توان آنها را با غذای بزرگتر پوشاند.

همچنین باید به حداکثر ظرفیت این غذا توجه کنید زیرا ممکن است فقط برای تعداد کمی ماهی مناسب باشد یا اندازه ماهی بسیار کوچک باشد. اگر نمی خواهید سیستم را به طور منظم با غذا پر کنید، باید نوع تغذیه ای را تعیین کنید که بتواند حداقل مقدار مواد مغذی روزانه را برای ماهی فراهم کند. وقتی صحبت از غذاهای متناسب با اندازه رژیم شما می شود، تعیین ظرفیت مطلوب تر و مناسب تر از ظرفیت کمتر از حد ممکن است.

در هر صورت، از آنجایی که می توانید رژیم غذایی را تنظیم کنید، ماهی گرسنه نمی ماند و به دنبال غذای بیشتری می گردد. فواید ده غذای خودکار ماهی از آنجایی که هزینه غذا بیشترین سهم را در تمام هزینه های تولید در آبزی پروری در جهان دارد، هدف اصلی استفاده از ده تغذیه خودکار ماهی به عنوان هدف اصلی در کاهش هزینه های تولید، بهبود توسعه و نرخ تبدیل خوراک و همچنین کاهش هزینه های پرسنل است. از این رو مزایای منحصر به فرد و ویژه ای دارد.

تغذیه روزانه را مکانیزه کنید یکی از بزرگترین مزیت های چسباندن ده طعمه اتوماتیک ماهی، تغذیه روزانه بدون دخالت دست است، برای این منظور زمانی که مقدار طعمه کاهش می یابد، صاحب حوض به سادگی باید آن را پر کند. این ویژگی برای صاحبان استخر که زمان کافی برای غذا خوردن منظم ندارند یا اصلا از آن لذت نمی برند بسیار عالی است.

بررسی کیفیت اسپلش استخر ماهی

بررسی کیفیت اسپلش استخر ماهی تغذیه راحت تر در استخرهای شلوغ برای استخرهایی با ماهی هایی که تغذیه منظم آنها بسیار دشوار است، مانند ماهی آزاد، ماهی قرمز و استخرهای خوابگاهی، استفاده از غذای خودکار ماهی ایده آل است. از آنجایی که به حیوانات آبزی در صبح و شب مقدار زیادی غذا داده می شود، تغذیه در روز از نظر فیزیولوژیکی کارآمدتر است، بنابراین خوراک به طور خودکار به آبزیان کمک می کند تا بدون حضور فیزیکی تغذیه شوند.الگوی طبیعی را اعمال کنید.

از دست دادن غذا به حداقل می رسد. یکی دیگر از مزایای نصب ده عدد فیدر اتوماتیک این است که می خواهید در دراز مدت در هزینه های پرورش ماهی صرفه جویی کنید و از دست دادن خوراک در آب به حداقل برسانید. غذای خودکار ماهی یک گزینه ایده آل و راحت است. این دستگاه را می توان طوری تنظیم کرد که فقط مقدار مشخصی از گلوله ها را پخش و پخش کند و از هدر رفتن مواد غذایی و مشکلات کیفیت آب ناشی از باقیمانده ها جلوگیری شود.

این دستگاه برای توزیع یکنواخت تر دوزها در طول روز بسیار موثر است و می تواند رشد، سلامت و دقت ماهی را به حداکثر برساند. • راه اندازی و برنامه ریزی آسان ده طعمه خودکار ماهی برای راه اندازی و کارکرد بسیار آسان است و می تواند روزانه برای صاحب استخر مورد استفاده قرار گیرد، بنابراین بدون نیاز به دانش و دانش زیادی در مورد ابزار، می توان بلافاصله آنها را راه اندازی کرد.

دستگاه غذادهی اتوماتیک ماهی با انرژی خورشیدی مزایای زیادی دارد و هزینه قبض برق را در طول زمان کاهش می دهد. مانند اکثر ابزارهای مدرن حوضچه های آبزی پروری، ممکن است بخواهید از انرژی خورشیدی برای صرفه جویی در هزینه های برق به صورت ماهانه استفاده کنید. انرژی خورشیدی یک انتخاب عالی برای صاحبان استخر در کشورهایی است که روزهای آفتابی فراوان است.

اکثر فیدرهای اتوماتیک 100% انرژی خورشیدی ندارند، اما گزینه های دیگری نیز دارند که از برق اصلی به عنوان پشتیبان یا پشتیبان استفاده می کنند. این بدان معناست که اگر روی دستگاه هایی با هر دو گزینه سرمایه گذاری کنید، می توانید از انرژی خورشیدی در هوای آفتابی و باتری اصلی در غیاب نور خورشید بهره مند شوید.

قیمت اسپلش استخر ماهی

قیمت اسپلش استخر ماهی این مشکل با خرید ده طعمه ماهی خودکار قابل نصب سیار در قسمت بالایی پوسته زمین حل خواهد شد. این تضمین می کند که حیوانات و ماهیگیران به غذا یا ماهی دسترسی ندارند. فیدرهای شناور علاوه بر این مزیت، می توانند مقادیر بیشتری خوراک را در استخر توزیع کنند و هدر رفت غذا در کنار استخر وجود ندارد. مشکل اصلی این روش این است که با سیستم لوله کشی کف سازگار نیست و باید آن را جداگانه نصب کرد. با این حال،انتخاب اسپلش استخر ماهی این هزینه ها به اقدامات امنیتی ماهانه محدود می شود. یک پایه نگهدارنده معمولی برای اکثر سیستم های غذایی مطلوب است. جهت اطلاعات بیشتر درباره قیمت اسپلش استخر به سایت ما مراجعه کنید.

10

  1. سلام خداقوت خیلی ممنون از پاسخگویی شما تیم بسیار خوبی دارید

  2. سلام خسته نباشید
    هر پمپ برای چه متراژ از استخر میشه استفاده کرد؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

  3. سلام… توضیحات بسیار خوبی در زمینه شاخص های برجسته فرایند تولید و استفاده از ماشین الات مدرن ارائه شد… من پیشنهاد می کنم حتما از صفحات سایت بازدید کنید… با سپاس از توجه تولید کننده به تداوم حفظ کیفیت برتر این محصولات

  4. سلام و وقت بخیر … محصولات این شرکت با توجه به تولید در استاندارد های جهانی به خوبی توانایی رقابت با نمونه های خارجی را داراست و با توجه به کیفیت مطلوب بستر ساز صادرات در این حوزه شده … تاجران و دست اندر کاران این بخش می توانند اقدام سرمایه گذاری در معرفی بیشتر این محصول و کسب بازار و سود از راه فروش دلاری بدست بیاورند.

  5. سلام از مطالب و محتوایی که در سایت توضیح دادید بسیار سپاسگزارم چطور میشه از قیمت اسپلس استخر ماهی شما مطلع بشم؟

  6. سلام خدمت شما. به شهرستان هم ارسال دارین؟ اگه دارین لطفا شرایط رو بگین .تشکر

    • سلام
      شما لطف کنید فرم داخل سایت را پر کنید تا مشاورین با شما ارتباط بگیرند و راهنمایی تان کنند.

  7. سلام
    کمال تشکر را دارم از سایت خوب شما و محصولات بی نظیرتون
    پایدار و موفق باشید

  8. برای تجهیز یه پرورش ماهی چه دستگاه هایی رو می تونید تامین کنید؟

    • سلام خانم صدقی عزیز
      فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار بدهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما