بازار فروش هواده اسپلش پرورش ماهی

هواده اسپلش پرورش ماهی از جمله دستگاهی است که با جابجایی آب رویی و زیرین و با پاشش آب هوا را با آب مخلوط نموده و با عملکرد درست خود به بهترین نحو ممکن نیاز آبزی را رفع نموده و گازهای سمی داخل استخر را نیز دفع می کند، بازار فروش آن نیز این دستگاه را در بهترین کیفیت و در مدل های مختلفی در دسترس مشتریان قرار می دهد.

بازار فروش هواده اسپلش پرورش ماهی

کیفیت انواع هواده اسپلش پرورش ماهی

کیفیت انواع هواده اسپلش پرورش ماهی کیفیت انواع هواده اسپلش پرورش ماهی بسته به کارکردی که هر مدلی از این دستگاه دارد متفاوت است چون هر نوعی از آن دارای مشخصات و عملکرد مختص به خود می باشد، در پرورش ماهی به صورت متراکم به اکسیژن بالایی نیاز است که در اینصورت از سیستم هواده استفاده می شود.

عملکرد سیستم هواده اسپلش به صورت مخلوط کردن هوا با آب است و لایه های مختلف آب را نیز به هم می ریزد و در نتیجه اکسیژن در همه جای آب به طور یکسان پخش می شود، این دستگاه دارای حفاظ بوده و از ورود بچه ماهی از شیارهای دستگاه به پروانه و تلف شدن آنها پیشگیری می کند.

سیستم هواده اسپلش به این گونه کار می کند که:

  • آب استخر را به صورت دائمی جریان داده و آن را تعویض می کند.
  • با دستگاه تزریق هوا، هوا به داخل آب جریان می یابد.
  • آب به داخل هوا پاشیده شده و با قرار گیری آب در معرض هوا اکسیژن داخل آب می شود.
  • از دستگاه برج هواده نیز در آن استفاده می شود.
  • دستگاه هواده اسپلش بیشتر در پرورش ماهیان سرد آبی کاربرد دارد.

قیمت روز هواده اسپلش پرورش ماهی

قیمت روز هواده اسپلش پرورش ماهی قیمت هواده اسپلش پرورش ماهی بسته به مدل و کارکردی که هر نوعی از آن دارد مختلف می باشد، این دستگاه به دلیل اینکه دارای موتور ضد آب است هرگز آب به داخل آن نفوذ پیدا نخواهد کرد و از استهلاک کمی برخوردار می باشد و دائمی خواهد بود چون موتور داخل آب براحتی خنک می شود.

دستگاه هواده اسپلش دارای عملکرد بالایی بوده و با پاشش آب به هوا گازهای سمی را خارج می کند و یکی از بهترین نمونه های آن مدل سوپر اسپلش است که ظرفیت بالایی دارد و عمل پاشش را در ارتفاعات بالایی انجام می دهد، لذا از مدل های کم مصرف بوده و در عمق های یک متری به مکش آب می پردازد.

پاشش آب در این دستگاه به صورت قارچی بوده و در عمق ۳ متری نیز آب را پمپاژ می کند که گازهای مضر را به طور کامل تخلیه خواهد کرد، در فصول گرما به راحتی می توان با این دستگاه آب را خنک نمود چون در عمق زیاد آب را فواره کرده و آب زیر استخر را با آب رویی مخلوط خواهد نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما