بازار فروش هواده ایرجت پرورش ماهی

دستگاه هواده ایرجت پرورش ماهی وسیله ای ضروری برای استخر پرورش ماهی است که جریان هوا را با الکترو موتور و پروانه به داخل لوله هایش می کشد و آن را با فشار به داخل آب می فرستد.دستگاه هواده ایرجت با ایجاد فشار منفی هوای بیرون را آب مخلوط میکند و اکسیژن آب را افزایش می دهد.با قابلیت تنظیم هوادهی در جریان عمق های پایین باعث ایجاد جریان دائمی شده و مانع ایجاد طبقه بندی حرارتی آب میشود.

بازار فروش هواده ایرجت پرورش ماهی

مشخصات هواده ایرجت پرورش ماهی

مشخصات هواده ایرجت پرورش ماهی برای آشنایی بهتر با هواده ایرجت بهتر است کمی در مورد مشخصات هواده ایرجت اطلاعات داشته باشید بخشی از مشخصات به شرح زیر است.دومدل دستگاه هواده ایرجت وجود دارد ایرجت بدون شناور و ایرجت با شناور،نوع بدون شناور آن کنار استخر نصب شده و شناور آن به وسیله یک طناب به داخل استخر هدایت می شود.برق مورد نیاز دستگاه تک فاز یا سه فاز بوده و قدرت موتور آن در مدلهای مختلف متفاوت است معمولاً بین یک ونیم تا سه اسب بخار است.میزان هوادهی دستگاه ۱۶۰۰ppm و قدرت پرتاب آب آن سه متر است.

یکی از مزایای این دستگاه قابل حمل بودن و قابل استفاده بودن آن برای انواع استخر هاست،جریان سازی مناسب و قابلیت تنظیم لوله انتقال هوا برای نگهداری و پرورش انواع ماهی ها از خصوصیات مهم دستگاه است.نصب و راه اندازه انواع مختلف دستگاه هواده توسط نصابان شرکت های فروش انجام می شود آنها با توجه به ابعاد استخر و نوع آبزی موجود در استخر دستگاه متناسب با آن را نصب میکنند.

درصورتی‌ که استخر ها از این دستگاه استفاده نکنند مواد غذایی و فضولات آبزیان باعث ایجاد لایه هایی در سطح آب شده و با کاهش اکسیژن مورد نیاز در نتیجه باعث مرگ و میر ماهیان می شود.

مرجع خرید هواده ایرجت پرورش ماهی

مرجع خرید هواده ایرجت پرورش ماهی بهترین مرجع خرید هواده سایت های اینترنتی معتبر هستند که با کارخانه های تولید کننده دستگاه مستقیما در ارتباط هستند. دستگاه هواده ایرجت در بازار داخلی ایران از اهمیت بالایی برخوردار است و میزان فروش بسیار بالایی دارد بهترین راه خرید آن بصورت آنلاین است چون قیمتها به دلیل حذف واسطه و خرید مستقیم کاهش میابد. قیمت دستگاه به عوامل متعددی بستگی دارد که به چند نمونه از آنها اشاره می‌کنیم.

عوامل تاثیر گذاری مثل اندازه و نوع دستگاه ، شرکت و برند تولیدکننده دستگاه ، شکل و نحوه‌ی فروش دستگاه. از عوامل دیگری که تاثیر مستقیم روی قیمت دارند میتوان به مشخصات فنی ، ثابت و شناور بودن آن و همچنین مواد اولیه مصرفی و کیفیت و مرغوبیت آن اشاره کرد. یک راه مطمئن برای اطلاع دقیق از قیمت دستگاه و نوسانات بازار مراجعه با سایت های فروشگاه های اینترنتی معتبر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما