توزیع عمده دستگاه درام فیلتر

دستگاه درام فیلتر در اندازه های مختلف 30 لیتر در ثانیه تا 300 لیتر در ثانیه جهت استفاده در صنایع مختلف به صورت عمده تولید و در سراسر کشور توزیع می شود. از این دستگاه در صنایع شیلات برای تصفیه آب و همین طور در فاضلاب های شهری استفاده های زیادی می توان نمود. نحوه عملکرد این دستگاه به گونه ای است که به راحتی میتواند مواد معلق در آب را جذب خود نموده و آب را به راحتی تصفیه نماید.

توزیع عمده دستگاه درام فیلتر

اطلاعاتی درباره دستگاه درام فیلتر

اطلاعاتی درباره دستگاه درام فیلتر یکی از مشکلاتی که بسیاری از پرورش دهندگان ماهی و میگو با آن روبرو هستند آلوده بودن آب مزارع آنهاست. در استخر پرورش ماهی استفاده از درام فیلتر لازم و ضروری می باشد. مخصوصا آنهایی که از روش متراکم استفاده می کنند.

در قدیم تولید کنندگان ماهی در هنگام پرورش با تلفات بسیار زیادی روبرو میشدند. انواع بیماری های میکروبی و قارچی به دلیل استفاده از آب آلوده استخرها و مزارع پرورش ماهی سبب خسارت میشد.

با بررسی های انجام شده نشان داد که فضولات ماهی می تواند آسیب جدی به استخر پرورش ماهی وارد نماید. بنابراین برای جلوگیری از پسماند مزرعه نیاز به دستگاهی است که آب را تصفیه نماید و آب تازه را وارد استخر نماید.

بنابراین استفاده از درام فیلتر می تواند کمک بزرگی به تولید کنندگان نماید زیرا این دستگاه آب را به خوبی تصفیه و آب اکسیژن دار را وارد مزرعه می نماید. از مزایا مهم استفاده از درام فیلتر صرفه جویی کردن در مصرف آب می باشد.

همین طور در مناطقی که از آب کمی برخوردار هستند استفاده از این دستگاه می تواند راندمان تولید را بالا ببرد. مخصوصا اگر یک پرورش دهنده بخواهید با تراکم بالا کار کند استفاده از این دستگاه به راحتی گزینه بسیار مناسبی می باشد.

تولید ویژه دستگاه درام فیلتر

تولید ویژه دستگاه درام فیلتر تولید دستگاه درام فیلتر 300 میلی لیتر بر ثانیه یکی از پرکاربردی ترین نوع آن در بسیاری از صنایع می باشد. این دستگاه علاوه بر اینکه در شیلات مورد استفاده قرار می گیرد در صنایع غذایی و صنایع تصفیه آب نیز کاربرد زیادی دارد.

دستگاه درام نوعی فیلتر می باشد که می تواند ذرات معلق در آب را حذف نماید. برای راه اندازی درام فیلترهای صنعتی نیاز به سرمایه خیلی زیادی نیست. از ویژگی این درام فیلتر ها نصب و نگهداری آسان آن است.

این دستگاه می تواند با شستشوی خودکار ذرات جامد را در فاضلاب ها را از بین ببرند. بدنه این درام فیلترها از جنس استیل می باشد که ضدزنگ می باشد.از طرفی این دستگاه می تواند در طول سالیان درازی مورد استفاده قرار گیرد زیرا در مقابل هر گونه خوردگی مقاوم است.

از ویژگی دیگر این دستگاه می توان به کیفیت جنس آن اشاره نمود زیرا از جنس ضدزنگ می باشد و نیازی به روغن کاری کردن ندارند. بازار دستگاه درام فیلتر نیز با جهش تولید گرم تر خواهد بود. انواع مختلفی از این دستگاه با ظرفیت های متفاوت قابل تامین می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما