توزیع غذاده اتوماتیک پرتابی

ما استرسی را که بسیاری از مردم هنگام تلاش برای پرورش ماهیان به شکل مناسب تجربه می کنند، درک می کنیم. هر روز به تلاش و نظارت مداوم نیاز دارد. اما امروزه، به لطف اختراع غذاده اتوماتیک پرتابی، پرورش و نگهداری ماهی بسیار آسان شده است. این یک ظرف مقاوم در برابر رطوبت دارد که برای غذای ماهی و همچنین خرده و پوسته مناسب است. توزیع غذاده اتوماتیک پرتابی توسط ما با تخفیف های استثنایی انجام می شود.

توزیع غذاده اتوماتیک پرتابی

شیوه کار غذاده اتوماتیک پرتابی

شیوه کار غذاده اتوماتیک پرتابی شیوه کار غذاده اتوماتیک بسیار ساده است. این دستگاه همراه با یک قاب محکم که شامل یک صفحه نمایش LCD است و تا هشت زمان تغذیه جداگانه را می توان برنامه ریزی کرد. این یک فیدر ماهی با کاربرد آسان است و راه اندازی آن نیز آسان است. علاوه بر این، بسیار کارآمد است و شما از سهولت اتصال این واحد به مخزن ماهی لذت خواهید برد.

اکثر استخر های ماهی دارای تکیه گاه پلاستیکی هستند و کلیپ نصب کلی این فیدر، جمع آوری آن به استخر را آسان می کند. شما از یک درب کشویی لذت خواهید برد که به شما امکان می دهد عرض مورد نیاز برای باز کردن ورودی را به راحتی انتخاب کنید.

هدف اصلی از دهانه گسترده تأمین مواد غذایی برای کوئیس، لاک پشت ها و نیوتن ها است، در حالی که ورودی نیمه باز برای تغذیه ماهی مناسب است. طبل عظیم که بسیار شفاف است، مشاهده غذا را آسان می کند بنابراین هرگز کمبود غذا ندارید.

یکی دیگر از جنبه های مفید این دستگاه این است که شما فقط باید هر دو هفته یک بار مواد غذایی را دوباره پر کنید و نگهداری آن دوام داشته باشد. این فیدر اتوماتیک ماهی با یک فن داخلی نیز همراه است، بنابراین نیازی به تهیه پمپ هوا ندارید.

هم برای ماهیان دریایی و هم برای ماهیان شیرین مفید است. غذا به دلیل وجود سیستم تهویه داخلی مرطوب نخواهد شد. دکمه تخلیه دستی امکان تغذیه ماهی در سایر مواقع علاوه بر زمان برنامه ریزی شده را فراهم می کند.

مرکز پخش غذاده اتوماتیک پرتابی

مرکز پخش غذاده اتوماتیک پرتابی این مرکز پخش غذاده اتوماتیک در جهت رفاه حال مشتریان خود محصولات تولیدی را به صورت غیر حضوری عرضه می کند. غذاده پرتابی توانایی برنامه ریزی تا چهار بار تغذیه در روز را دارد. شکل کوچک و جمع و جور آن فضا را برای ماهیان شما حفظ می کند، در حالی که روند کار ساده و نصب آن باعث می شود تا مخزن ماهی شما به آسانی ممکن شود.
با استفاده از دو باتری AAA، این فیدر اتوماتیک ماهی می تواند ماهی را 1 تا 8 بار در روز تغذیه کند. مدیریت انرژی این دستگاه بسیار کارآمد است و شما می توانید روی آن حساب کنید تا به تأمین مواد غذایی ماهی آکواریوم خود ادامه دهید، حتی اگر یک هفته غایب باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما