توزیع هواده اسپلش ایرانی مرغوب

از تجهیزات مهم و بسیار ضروری برای استخرهای پرورش ماهی می توان به هواده اسپلش اشاره کرد که دارای مزیت های بسیار زیادی برای این مکان های پرروش ماهی است و می تواند به افزایش سطح اکسیژن در آنها کمک کند همچنین توزیع بهترین هواده اسپلش ایرانی مرغوب توسط فروشنده این محصول در کشور انجام می شود و می تواند انواع مختلف این هواده را در قیمت های مختلف آن با کارایی بسیار عالی و در ظرفیت های گوناگون ارائه کند.

توزیع هواده اسپلش ایرانی مرغوب

راهنمای انتخاب هواده اسپلش ایرانی مرغوب

راهنمای انتخاب هواده اسپلش ایرانی مرغوب

تا جند سال قبل اغلب هواده اسپلش های مورد استفاده در استخرهای پرورش ماهی از نوع خارجی بودند که در برند های مختلف در بازار داخل به پرورش دهندگان ارائه می شدند و این محصولات وارداتی گاهی با کمبود قطعه مواجه می شدند و در صورت خراب شدن عملیات پرورش ماهی با مشکل مواجه می شد از طرفی دیگر امروزه همین اسپلش ها به دلیل بالا رفتن نرخ ارز از قیمت بسیار بالایی برخوردارند و خرید آنها نیاز به سرمایه زیادتری دارد.

هواده اسپلش ایرانی محصولی است که با قیمت بسیار مناسب تر نسبت به نمونه های خارجی در بازار داخلی ارائه می شود و تامین قطعات ان نیز بسیار ساده است و به فراوانی و برای هر جای کشور در اسرع وقت قابل دسترسی می باشد.

در انتخاب این هواکش ها حتما باید به ظرفیت مورد نیاز برای هوادهی توجه شود و به این ترتیب بر اساس آن نسبت به انتخاب گزینه بهتر و مناسب تر اقدام شود همچنین این اسپلش باید از قدرت کافی برای پمپاژ آب برخوردار باشد و بتواند آب را به ارتفاع مناسبی پرتاب کند تا بتواند آن را با هوا مخلوط کند و به این شکل اکسیژن بیشتری در اختیار ماهی های پرورشی قرار گیرد.

یکی از مهمترین مواردی که در انتخاب این اسپلش باید مورد توجه قرار گیرد گارانتی آنها است چون این وسایل در آب شناور یا غوطه ور هستند به همین دلیل باید بتوانند ماندگاری زیادی داشته باشند بنابراین توجه به کیفیت قطعات در این محصولات بسیار لازم است و این مساله می تواند بسیار مهم باشد در ضمن دسترسی به هر یک از قطعات این دستگاه ها بسیار لازم است.

کاربرد هواده اسپلش چیست؟

کاربرد هواده اسپلش چیست؟

آبزیان مختلف از جمله جاندارانی هستند که برای رشد مناسب و حتی برای ادامه حیات به اکسیژن نیاز دارند و با توجه به این که پرورش ماهی در سال‌های اخیر بیشتر شده و ماهی ها در یک محوطه مشخصی به نام استخر محصور شده اند به اکسیژن موجود در آب مقدار دسترسی دارند اما این مقدار پس از مدت زمان مشخصی به پایان می‌رسد و ماهی ها و آبزیان با محدودیت اکسیژن مواجه می شوند.

با توجه به این که در کنار تغذیه مناسب دسترسی به اکسیژن مهمترین عامل در پرورش آبزیان می باشد باید از تجهیزات و امکاناتی استفاده شود که بر میزان اکسیژن محلول در آب بیفزاید تا وجود خوراک مناسب در کنار اکسیژن کافی بتواند تامین کننده نیاز آنها باشد.

یکی از مهم ترین وسایل برای افزایش اکسیژن در آب هواده اسپلش است که باعث می‌شود آب از عمق به سمت بالا پرتاب شود و با اکسیژن هوا مخلوط شده و مجدداً در استخر قرار گیرد و به این شکل این مسئله می‌تواند به طور مشخص باعث افزایش اکسیژن محلول در آب گردد.

این روش یکی از مناسب ترین و کارآمدترین روش ها برای افزایش اکسیژن موجود در آب است و در سال‌های اخیر استفاده از آن بسیار متداول شده است بنابراین عملا کاربرد اصلی دستگاه هوادهی اسپلش انتقال آب موجود در عمق استخر به روش های مختلف به هوا و پخش آن می باشد تا بتواند اکسیژن بیشتری را در خود حل کند و آن را در اختیار ماهی ها قرار دهد و در نتیجه این کار اکسیژن محلول در آب افزایش می یابد و به این ترتیب دستگاه هواده اسپلش ماهی قادر خواهد بود تا با بالا بردن میزان اکسیژن محلول در آب به رشد مناسب ماهی ها و وسایل آبزیان کمک کند.

بررسی کیفیت هواده اسپلش ایرانی

بررسی کیفیت هواده اسپلش ایرانی هواده اسپلش ایرانی یکی از بهترین انواع تجهیزاتی است که در نمونه های مختلف آن می‌تواند به بالا بردن سطح اکسیژن در آب با کمک کند و این محصول ایرانی در انواع تک فاز و سه فاز با مشخصات فنی مختلف وجود دارد و یکی از ویژگی های کیفی این محصول مصرف برق پایین آن است همچنین این دستگاه از مصرف برق بسیار پایینی برخوردار است و راحت نصب می شود.

این هواده ها ابعاد نسبتاً کوچکی دارند و معمولاً در سایز های ۶۰*۶۰ سانتیمتر وجود دارند همچنین قدرت موتور این دستگاه ها از یک تا سه اسب بخار متفاوت است و عملکرد بسیار بالایی نیز در خروج دی اکسید کربن و آمونیاک موجود در آب استخر دارند و به این ترتیب این هواده اسپلش پرورش ماهی می توان در استخرهای بتنی و حوضچه های پرورش ماهی گرمابی و سردابی استفاده کرد.

این هواده ها به کاهش گاز دی اکسید کربن در آب کمک می کنند و می تواند عملیات کلر زدایی را نیز انجام دهند تا به این شکل این دستگاه بسیار مناسب و ارزان قیمت بتواند تاثیر مثبتی در عملکرد استخرهای پرورش ماهی داشته باشد و با فراهم کردن اکسیژن بیشتر در کنار تغذیه مناسب پرورش ماهی در استخر ها آن را سودآور تر کند.

قیمت هواده اسپلش ایرانی مرغوب

قیمت هواده اسپلش ایرانی مرغوب انواع مختلف هواده اسپلش مرغوب ایرانی از نظر مشخصات فنی با هم دیگر تفاوت دارند و در واقع برای استخرهای با ظرفیت های گوناگون انواع مختلفی از این محصول طراحی و تولید شده اند بنابراین این تجهیزات بر اساس ابعاد و قدرت موتور می‌توانند با یکدیگر متفاوت باشند همچنین ظرفیت هوادهی آنها نیز بسیار متفاوت است و همین تفاوت در قدرت موتور و سایر جزئیات باعث شده است که تفاوت قیمت زیادی بین این محصولات وجود داشته باشد.

کسانی که در زمینه فروش تجهیزات پرورش ماهی و سایر آبزیان فعالیت دارند و دارای فروشگاه هستند همچنین افرادی که صادرات این هواده ایرانی را به کشورهای همسایه انجام می‌دهند باید قبل از همه استعلام قیمت این دستگاه را انجام دهند تا به این ترتیب بتوانند برای این محصول ایرانی بازاریابی بهتری داشته باشد و با اطلاع دقیق از قیمت این اسپلش می‌توانند نسبت به سفارش این محصول برای خود اقدام کنند.

قیمت این محصول در نمونه‌های مختلف آن در همین سایت به نمایش گذاشته شده و کسانی که مایل به تهیه این اسپلش هستند می‌توانند با مراجعه به این سایت انواع مختلف آن را مشاهده کرده و از قیمت هواده اسپلش ماهی به طور دقیق و باخبر شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما