توزیع کننده جارو استخری دستی

وجود نمایندگی فروش دستگاه جارو استخری دستی باعث شده تا دسترسی به خرید و تهیه جارو استخری راحت شده و بتوان این وسیله را با قیمتی مناسب تهیه کرد. یکی از تجهیزات مهم و ضروری برای نظافت استخر جارو استخری است که به راحتی ذرات و مواد خارجی معلق در آب استخر را که باعث کثیفی و آلودگی استخر می شوند را بیرون می کشد. نمایندگی های فروش این محصول با عرضه راحت و در دسترس قرار دادن این جارو کار نظافت استخر را بسیار راحت کرده اند.این جارو ها بیشتر برای استخر های پرورش ماهی و میگو استفاده می شوند و کاربرد فراوانی دارند.

توزیع کننده جارو استخری دستی

راهنمای انتخاب جارو استخری دستی

راهنمای انتخاب جارو استخری دستی ماهی از آبزیان حساس می باشد و به همین دلیل دائما در معرض ابتلا به بیماری های مختلف و حتی مرگ است؛ کثیف شدن استخر پرورش ماهی، تجمع فضولات و یا باقیمانده غذای ماهیان در استخر، سلامت ماهیان را مورد تهدید قرار داده و احتمال ابتلای آنها به بیماری و در نتیجه مرگ را افزایش می دهد. بنابراین پرورش دهندگان ماهی باید تمیز کردن استخر را به طور منظم در دستور کار خود قرار دهند؛ بهترین روش برای تمیز کردن استخرها استفاده از جارو استخری است.با این حال مصرف کنندگان باید به خصوصیات جارو استخری خریداری شده توجه نموده تا بتوانند مناسب ترین محصول را برای استخر خود تهیه کنند. یک جاروی استخری باید دارای قدرت و مکش خوبی باشد تا بتواند تمام آلودگی ها را از سطح استخر جمع آوری نماید.طول دسته جارو باید به حدی باشد که افراد بتوانند به راحتی و حتی بدون نیاز به ورود به استخر از جارو استفاده کنند و به تمامی نقاط استخر دسترسی داشته باشند. طراحی کفه جارو استخری نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و باید به گونه ای طراحی شود که به خوبی گوشه های استخر و حتی اطراف دستگاه های هواده استخر را تمیز کند.گاهی در طراحی کفه از فرچه نیز استفاده می شود که سبب جدا شدن مواد چسبیده به کف یا دیواره استخر شده تا عمل تمیز کردن بهتر انجام شود.

انواع مختلف جارو استخری کدام است؟

انواع مختلف جارو استخری کدام است؟ از جمله کاربرد جارو استخری ، می توان به تمیز کردن کف و دیواره های استخر های تفریحی ، استخر های پرورش ماهی و میگو و نیز آکواریوم های بزرگ اشاره کرد. این جارو ها دارای مدل های مختلفی همچون شارژی ،برقی ، دستی می باشند که قابلیت پاکسازی قدرتمندی را دارا می باشند. این دستگاه ها جلبک های موجود در کف و دیواره استخر ها ، را به طور کامل پاکسازی کرده و نیز آب موجو در استخر را شفاف تر می کنند. این دستگاه ها دارای موتور های بسیار قوی و نیز ابزار قوی برای جمع آوری زباله ها و باکتری های موجود در کف و دیواره های استخر ها دارند. همچنین این دستگاه ها دارای مکش بسیار قوی هستند که می توانند به راحتی و با قدرت جذب بالا زباله ها و میکروب ها را به داخل خود بکشند و از طریق لوله ای که در خود دارند ، زباله ها را به بیرون استخر روانه کنند. علاوه بر مزایای گفته شده ، این دستگاه ها بدون نیاز به اشخاص کار می کنند و خرید و استفاده ، از آن ها باعث کاهش نیروی انسانی و کاهش هزینه های مورد نیاز می شود. همچنین این دستگاه ها سرعت بالایی در تمیز کردن سطوح و کف استخر های گفته شده دارند . به طوری که تمیز کردن دستی آن ها بسیار وقت گیر می باشد و نیز از هدر رفتن وقت جلوگیری کرده و در زمان صرفه جویی می کنند. استفاده از این جارو ها نیاز به مهارت خاصی ندارد اما چون با کامپیوتر و گوشی کار می کنند ، باید کسی که می خواهد از این نوع جارو ها استفاده کند ، کار با آن را بیاموزد.

نحوه کاربرد جارو استخری دستی

نحوه کاربرد جارو استخری دستی شاید این سوال پیش آید که می توان به راحتی و با استفاده از کلر استخر را نظافت و آب آن را تمیز کرد پس جارو استخری برای چیست؟ در پاسخ باید به این نکته اشاره کرد که کلر فقط آب را ضدعفونی می کند و نمی تواند املاح و ذرات معلق در آن را از بین ببرد. اما با استفاده از جارو استخری می توان تمام ذرات اضافی مانند :جلبک ها ، برگ ، مو ، اجسام معلق را از آب خارج کرد. جارو استخری در نمونه های مختلفی تولید می شود مانند : جارو استخری دستی جارو استخری اتوماتیک جارو استخری نیمه اتوماتیک نحوه کار جارو استخری بسیار راحت وساده است .جارو استخری به کمک یک پمپ ،ذرات و اجسام را به داخل می کشد و از آب جدا می کند .در نمونه دستی آن جارو از سه قسمت سر جارو ، شیلنگ و دسته تشکیل شده است که یک سر شیلنگ آن به سر جارو و سر دیگر به پمپ متصل می شود. کار شما بسیار راحت است کافی است دسته جارو را از بیرون استخر هدایت کنید تا جارو کار خود را انجام دهد . هنگام استفاده از جارو استخری دیگر نیاز به خالی کردن آب استخر نیست و زمان نظافت را کوتاه می کند. این جاروها برای نظافت استخر هایی که کف انها جلبک میزند بسیار کاربردی است و از تیره و کدر شدن آب جلوگیری می کند.

بازار فروش جارو استخری دستی

بازار فروش جارو استخری دستی اگر در منزل و یا باغ خود استخر دارید و می خواهید اب آن همیشه شفاف و تمیز باشد خرید دستگاه جارو استخری را به شما توصیه می کنیم. شما می توانید به راحتی از طریق فروشگاه های تجهیزات استخر این محصول کاربردی را خریداری کرده و از آن استفاده کنید . برای اطلاع از قیمت های به روز انواع این جارو ها نیز می توانید سری به مراکز زده و یا به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید. قیمت این محصول نیز همانند دیگر کالا ها ثابت نیست و البته تا حد زیادی به کیفیت و مدل آن وابسته است . بدیهی است که نمونه اتوماتیک آن از نمونه ها دیگر قیمتی بیشتر دارد .جارو استخری رباتیک جارو استخر اصفهان جارو تصفیه استخر جارو استخر ماهی در سایت موجود می باشد .امروزه به دلیل پر کاربرد بودن و پر طرفدار بودن دستگاه های جارو استخری ، کارخانه های زیادی در کشورمان به ساخت و تولید این محصول روی آورده اند و از این طریق توانسته اند برای خود و افراد زیادی اشتغال زایی و درآمد زایی کنند و به تولید انبوه برسند و به مردم عرضه کنند. این کارخانه های تولید و ارائه کننده دستگاه جارو استخری ، علاوه بر بازار های داخلی توانسته اند ، بازار های خارجی را نیز در دست بگیرند و به صادرات بپردازند.

1

  1. سلام و خسته نباشید. جارو استخری یکی از پر کاربردترین محصولات پرورش ماهی است که به بهداشت ماهی کمک بسزایی میکندو حتما باید استفاده شود

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما