توزیع کننده جارو استخر شور

جارو استخر شور، برای نظافت انواع استخرهای کوچک و بزرگ، بسیار پر کاربرد و پر مصرف می باشد و یکی از اجزای اصلی در استخرها، محسوب می شود، از این رو استاندارد بودن آن، بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد، برای خرید جارو استخر شوی، با کیفیت باید به توزیع کننده آن مراجعه کرد و با توجه به بودجه و مکان مورد نظر، جارو دلخواه و مناسب را خریداری نمود و از آن برای نظافت و پاک سازی استخر استفاده کرد.

توزیع کننده جارو استخر شور

راهنمای انتخاب جارو استخر شور

راهنمای انتخاب جارو استخر شور

یکی از انواع این جاروها، جارو استخری دستی می باشد، که این جارو برای استخرهای کوچک مناسب می باشد و به راحتی می توان از آن برای نظافت استخر استفاده کرد، این جارو سبک بوده و با وزن کمی که دارد، در هنگام استفاده، هیچ گونه فشاری به نیروی انسان وارد نمی شود .

جارو استخر رباتیک، انتخاب و گزینه بسیار مناسبی برای استخرهای بزرگ می باشد، از آن جایی که این استخرها، فضای بسیار بزرگی دارند، از این رو، انسان نیازمند استفاده از این نوع جارو می شود، این نوع جارو، در مدت زمان بسیار کوتاهی، حجم وسیعی از استخر را تمیز می کند، که از نظر مصرف انرژی نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد.

انتخاب دیگر جارو، جارو استخر ماهی می باشد، این جارو با قابلیت های ویژه ای که دارد، بدون اینکه به ماهی ها آسیبی وارد شود و یا اینکه ماهی ها دچار مرگ شوند، به راحتی برای نظافت استخر ماهی به کار گرفته می شود، نظافت این استخر برای سلامتی و رشد ماهیان بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد.

انتخاب مناسب جارو برای استخر بسیار مهم می باشد، با توجه به فضای استخر، باید جارو مناسب را انتخاب نمود، چون در غیر این صورت، جارو کارایی کافی را نداشته و قابل استفاده نخواهد بود، انتخاب آن باید به گونه ای باشد، که در هنگام استفاده به کمر و دست انسان، فشار زیادی وارد نشود، چون این فشار، به مرور زمان سبب آسیب های جدی و ناراحتی می شود.

روش کار جارو استخر شور

روش کار جارو استخر شور

روش کار جاروهای برقی و شارژی نسبت به جاروهای دستی، کمی پیچیده تر و دشوارتر می باشد، جاروهای دستی به راحتی و برای همه افراد قابل استفاده می باشد، اما برای کار با جاروهای برقی و شارژی باید آموزش های لازم دیده شود، این جارو کاملا مکانیکی و بدون دخالت انسان عمل می کند و برای کار کردن به نیروی برق نیاز دارد.

این جاروها، سرهای مختلفی دارند، که با توجه به کارکرد خود، روش کار مختلفی نیز دارند، مثلا روش کار جارویی که برای گوشه های استخر استفاده می شود، با جارویی که برای کف استخر مورد استفاده قرار می گیرد، تفاوت دارد، این تفاوت ها سبب عملکرد بهتر و مناسب تر جارو می شود.

در جاروهای دستی فقط به قدرت و توان انسان نیاز می باشد و کار با این جاروها نسبتا دشوار بوده و هر کسی توان انجام آن را ندارد، اما کار با جاروهای برقی راحت تر و سبک تر می باشد، چون تمام کار با نیروی برق انجام می شود، فقط با زدن یک دکمه، نیروی برق به نیروی حرکتی تبدیل شده و جارو شروع به حرکت و تمیزی می کند.

برای کار با این جاروها، باید بیرون استخر ایستاد و از آن جا، داخل استخر را تمیز کرد و فقط کافی است از قسمت کناری و بیرونی استخر، جارو را با حرکات متناوب و منظم حرکت دهیم و به راحتی کف و دیواره ها را از هر گونه آلودگی تمیز نماییم.

بررسی کیفیت جارو استخر شور

بررسی کیفیت جارو استخر شور

کیفیت در انواع جارو استخر بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد، مواد اولیه به کار رفته رابطه مستقیم با عملکرد آن ها دارد، از این رو هر چه مواد با کیفیتی در ساخت آن ها به کار گرفته شود، میزان عملکرد آن نیز افزایش می یابد و مواد با کیفیت سبب افزایش طول عمر جارو می شود و برای مدت های طولانی می توان از آن استفاده کرد.

در جاروهای دستی کیفیت دسته نیز بسیار مهم می باشد، این دسته تقریبا بلند تولید می شود و از مواد بسیار مرغوب تشکیل می شود، که به راحتی در دست نیروی انسانی قرار می گیرد و وزن بسیار سبکی دارد و به سهولت می توان با آن استخر را تمیز کرد، این دسته به صورت محکم به سر جارو متصل می شود و به گونه ای تعبیه شده، که در حین کار، از قسمت سر جارو جدا نشود.

در جاروهای رباتیک، مخزن تصفیه وجود دارد، که این مخزن بسیار با کیفیت بوده و ناخالصی و رسوبات استخر، توسط مکنده جارو، وارد این مخزن شده و در آن جا کاملا تصفیه شده و به صورت آب بسیار پاکیزه و بهداشتی دوباره به استخر برگرداننده می شود، کیفیت این مخزن در ارتباط مستقیم با میزان پاکیزگی آب می باشد، از این رو از بهترین و مرغوب ترین جنس برای تولید این مخزن ها باید استفاده نمود.

در این جاروها، قدرت مکش و کیفیت لوله مکنده نیز بسیار حایز اهمیت هستند، قدرت مکش این دستگاه باید به گونه ای قوی باشد که در مدت زمان کوتاهی بتواند ناخالصی آب استخر را جذب کند و همچنین لوله مکنده نیز باید بسیار با قدرت باشد و با توان بالا بتواند، آشغال و مواد زاید موجود در استخر را به سمت مخزن تصفیه بکشد.

بازار عرضه جارو استخر شور

بازار عرضه جارو استخر شور

بازار عرضه انواع جارو استخر شور بسیار رایج و پر رونق می باشد و هم در زمینه فروش داخلی و هم در زمینه صادرات بسیار پر سود می باشد و با توجه به اندازه استخر و نوع کاربرد آن، می توان انواع مختلفی از این محصول را خریداری نمود، برای خرید می توان به مراکز فروش و پخش آن مراجعه کرد و محصولی مطمین از نظر کیفیت و کارایی را در طرح و رنگ دلخواه خریداری نمود.

امروزه با تغییر سبک زندگی، بازار عرضه اینترنتی این محصول نیز بسیار پر رونق و اقتصادی می باشد، برای خرید اینترنتی، کافی است به سایت های فروش مراکز پخش جارو، مراجعه نمائیم و با مشاهده انواع مختلف آن و بررسی ویژگی و قیمت، جارو دلخواه را در مدل مد نظر اینترنتی سفارش دهیم و با بسته بندی مناسب و در اسرع وقت، در مکان مورد نظر تحویل بگیریم، این روش خرید، به دلیل مشغله کاری، امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است و بازدهی بسیار خوبی دارد.

1

  1. سلام و خسته نباشید. آیا این دستگاه های استخر شور گارانتی و خدمات پس از فروش هم دارد؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما