توزیع کننده غذاده اتوماتیک پرورش میگو

توزیع کننده غذاده اتوماتیک پرورش میگو این دستگاه ها را باید بر اساس احتیاجات پرورش دهندگان میگو بر اساس کوچکی و بزرگی استخرها ، نحوه و روش غذاده ، ظرفیت بر اساس اندازه استخرها و موارد دیگر به صورت عمده توزیع کنند و باید قیمت به صرفه را نیز زیرنظر داشته باشند.

دستگاه های غذاده اتوماتیک پرورش میگو ، برای استخرهای بزرگ بسیار مناسب هستند چرا که طراحی آنها به نحوی است که قادر به پخش غذا در شعاع حدود 10 متر می باشند و این کار از هزینه های زیاد نیز جلوگیری خواهد کرد.

روش استفاده این دستگاه های غذاده اتوماتیک برای استخرهای بزرگ و کوچک متفاوت خواهد بود به این صورت که اگر این دستگاه ها را برای استخرهای با مساحت کوچک تر از یک هکتار نصب کنیم میتوان از آن برای تغذیه حدود 500 هزار میگو استفاده کرد در حالی که اگر این دستگاه ها در استخرهای با مساحت بیشتر از دو هکتار نصب شوند این تغذیه به 250 هزار قطعه برای هر دستگاه کاهش خواهد یافت.

توزیع کننده غذاده اتوماتیک پرورش میگو

مشخصات غذاده اتوماتیک پرورش میگو

مشخصات غذاده اتوماتیک پرورش میگو یکی از دستگاه های غذاده اتوماتیک ، مدل چرخشی می باشد که قادر است تا ماده غذایی را هنگام حرکت بر روی سطح آب تا متراژ 30 متر به اطراف پرتاب کند و این نوع دستگاه ها دارای مخازنی با ظرفیت 30 تا 85 کیلوگرم برای نگهداری ماده غذایی هستند که می توانند تا یک شبانه روز کار غذا دهی به میگو را انجام دهند.

غذاده اتوماتیک استخر میگو در انواع مختلفی ساخته و تولید می شوند و این دستگاه ها در انواع گوناگون برای آبزیان گرمابی و سردابی، حجم دستگاه، غذاده صنعتی و نیمه صنعتی برای مزارع کوچک و بزرگ، برقی و خورشیدی تولید شده که بیش از پیش مورد توجه مالکان پروش میگو قرار گرفته است.

از مشخصات غذاده اتوماتیک میتوان به مواردی از جمله تغییر زمان توزیع جیره ، مناسب بودن برای استخرهای بزرگ با تراکم بالای میگو و عدم حضور مالک یا مزرعه دار و نیروی کار انسانی اشاره کرد.

بازار خرید غذاده اتوماتیک پرورش میگو

بازار خرید غذاده اتوماتیک پرورش میگو بازار خرید و فروش غذاده اتوماتیک پرورش میگو مثل سایر دستگاه های مزارع که یک نیاز اساسی و مهم برای استفاده در استخرهای بزرگ میگو می باشد ، روز به روز در حال پیشرفت و توسعه می باشد و از این رو مواردی چون قیمت پایین و کیفیت بالای دستگاه مد نظر خریداران و پرورش دهندگان میگو خواهد بود.

نکات مهمی که باید در زمان خرید غذاده اتوماتیک پرورش میگو به آن توجه کنیم عبارتند ار : توجه کردن به سایز قرص پلت خوراک میگو که از لحاظ تغذیه توجه به این مورد مهم است ، توجه به جهت استفاده این دستگاه ها برای آبزیان گرمابی یا آبزیان سردابی ، توجه به چگونگی نصب این دستگاه ها که میتواند معلق یا شناور باشد ، توجه کردن به نیاز توزیع خوراک برای شبانه روز نیز از دیگر مواردی هستند که باید به آن ها توجه کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما