خرید بهترین دیفیوزر حباب ریز دیسکی

دیفیوزر حباب ریز دیسکی یکی از تجهیزات مهمی است که در صنعت تصفیه آب فاضلاب جهت رساندن اکسیژن به باکتری های تصفیه کننده استفاده می شود و به دلیل راندمان بالایی که دارد از محبوبیت زیادی در بازار برخوردار بوده و به وفور مورد خرید و فروش قرار می گیرد، با خرید بهترین نمونه آن می توان محصولی رضایت بخش را با بهترین راندمان تهیه نمود.

خرید بهترین دیفیوزر حباب ریز دیسکی

کیفیت انواع دیفیوزر حباب ریز دیسکی

کیفیت انواع دیفیوزر حباب ریز دیسکی کیفیت دیفیوزر حباب ریز دیسکی بسته به جنسی که هدلی از آن دارد متفاوت است، این محصول از اجزای مهم سیستم فاضلاب است که با تولید حباب از کف هوازی لجن را تجزیه می کند، نوع دیسکی آن نیز دارای یک ممبران پلاستیکی است که راندمان و کارایی را افزایش داده و در نهایت باعث پیشگیری از رسوب میکرو ارگانیسم ها می شود.

 حباب ریز دیسکی دارای نصب سخت و راندمان بالایی داشته که عملکرد آن بدین صورت است که بلوئر هوادهی با سرعت زیاد از طریق لوله های انتقالی هوا را پمپ می کند و وقتی به بخش دیسکی شکل رسید با فشار این بخش برآمده شده و سوراخ های زیری باز می شود و در نتیجه حباب های ریز تولید خواهد شد.

کاربرد رفیوزر هوادهی حباب ریز جهت تجزیه لجن فعال در مخازن فاضلاب، صنایع آبکاری، برای انتشار کربن دی اکسید در آب آشامیدنی، سیستم معلق سازی ذرات،  نشر ازن، مخازن آبی یا تانک، گودال های اکسیداسیونی، تزریق دی اکسید کربن، در صنایع دارویی در جهت تخمیر می باشد و در صنایع غذایی، نوشیدنی، لبنیات، پنیر، دارویی، انرژی، برق، خمیر و کاغذ نیز کاربرد دارد.

قیمت روز دیفیوزر حباب ریز دیسکی

قیمت روز دیفیوزر حباب ریز دیسکی قیمت دیفیوزر حباب ریز دیسکی بسته به کیفیت و جنس آنها فرق دارد مثلا نوعی از آن از جنس پلی پروپیلن و نوعی دیگر از جنس EPDM است که نرخ هر کدام متفاوت می باشد.

دیفیوزر دیسکی حباب ریز در تصفیه خانه های فاضلاب حباب را در قطر های ۳.۵ میلیمتر تولید نموده و مبتنی بر هوادهی عمقی در روش بیولوژیکی جهت تامین و انتقال اکسیژن مورد نیاز باکتری های تصفیه کننده بکار می رود و زمانی راندمان انتقال اکسیژن بیشتر است که حباب های تولید شده کوچکتر باشد.

از جمله مزایای حباب ریز دیسکی شامل موارد زیر می باشد:

  • هوادهی مقرون به صرفه و توجیه اقتصادی
  • انتقال کارآمد انرژی و حداقل افت فشار
  • مصرف انرژی کمتر و بادوام و ضدضربه
  • ثبات در اندازه حباب ها و عدم گشاد شدگی روزنه ها
  • مقاومت در برابر عوامل فیزیکی ساینده و شیمیایی خورنده 
  • تنوع سیستمی و قابلیت تحمل فشار بالا
  • راندمان بالای تبادل اکسیژن با سرعت انتقال بالا
  • نصب راحت و تعمیر کمتر و عدم تغییر شکل در طول زمان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما