خرید مستقیم دستگاه غذاده اتوماتیک میگو

یکی از مهمترین نکاتی که هر پرورش دهنده میگو باید به آن توجه نماید، تغذیه صحیح و به موقع این آبزیان است که به رشد و پرورش آنها کمک فراوانی می نماید؛ به همین علت است که این روزها شاهد رونق خرید دستگاه غذاده اتوماتیک میگو هستیم.
استفاده از این دستگاه هزینه های تولید را به میزان فراوانی کاهش داده و همچنین به بهبود روند رشد میگوها کمک فراوانی می نماید و موجب رونق و گسترش حرفه تولید میگو پرورشی می گردد.

خرید مستقیم دستگاه غذاده اتوماتیک میگو

خصوصیات دستگاه غذاده اتوماتیک میگو

خصوصیات دستگاه غذاده اتوماتیک میگو این روزها بیش از هر زمان دیگری شاهد افزایش فعالیت مراکز پرورش دهنده آبزیان و به خصوص میگو هستیم و این امر به سبب تقاضای بالایی است که برای خرید این غذاهای دریایی در بازار وجود دارد.
خوشبختانه پیشرفت های فراوانی در زمینه این صنعت به وجود آمده است و یکی از بهترین دستگاه هایی که برای این امر تولید شده و به سلامتی و تغذیه به موقع میگوهای پرورشی کمک بسیار زیادی می کند، دستگاه غذاده می باشد.

در این قسمت به برخی از مهمترین خصوصیات غذاده اتوماتیک اشاره می کنیم:

  • غذادهی توسط این دستگاه از روز پانزده یا بیست و پنجم پرورش میگو آغاز می شود؛ تا قبل از این زمان باید عمل غذا دادن به میگوها به صورت دستی انجام شود.
  • بر روی این دستگاه یک تایمر تعبیه شده است که می توان توسط آن به خوبی زمان توزیع غذا را کنترل نمود.
  • دستگاه غذاده میگو معمولاً بر روی کت واک یا یک پایه محکم نصب می شود و حدود 11 تا 12 متر به سمت مرکز استخر امتداد می یابد.
  • یکی از مهمترین قطعاتی که بر روی این دستگاه نصب شده است سینی غذادهی می باشد که می توان توسط آن مقدار غذای مصرف شده توسط میگوها را نیز ارزیابی نمود.

مرجع فروش دستگاه غذاده اتوماتیک میگو

مرجع فروش دستگاه غذاده اتوماتیک میگو به طور کلی دستگاه های غذاده خودکار برای استخرهای بزرگی که مشغول پرورش ماهی و میگو هستند بسیار مناسب است، زیرا طراحی آن به گونه ای انجام شده است که می تواند غذا را تا شعاع 10 متری پخش کرده و در دسترس آبزیان قرار دهد.
با استفاده از این دستگاه می توان برای تغذیه 300 تا 600 هزار قطعه میگو استفاده نمود و از کارایی بی نظیر آن برخوردار شد.

شرکت بازرگانی ما سالهاست به عنوان یکی از بزرگترین مراجع فروش دستگاه غذاده اتوماتیک میگو به فعالیت مشغول می باشد؛ ما تمام تلاش خود را بر این قرار داده ایم تا بهترین برندهای این دستگاه را فراهم آورده و با قیمت مناسب در دسترس مشتریان خویش قرار دهیم؛ شما عزیزان نیز می توانید برای خرید آن با ما تماس حاصل فرموده و سفارش خود را ثبت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما