خرید ویژه هواده پدل ویل ۳ اسب

هوادهی (همچنین هواسازی یا هوادهی نامیده می شود ) فرایندی است که توسط آن هوا از طریق آن گردش می شود ، با یک مایع مخلوط شده یا حل می شود . هواده پدل ویل ۳ اسب بخار نیز طی این فرآیند به ما کمک می کند. 

خرید ویژه هواده پدل ویل ۳ اسب

کیفیت انواع هواده پدل ویل ۳ اسب

کیفیت انواع هواده پدل ویل ۳ اسب هوادهی مایعات (معمولاً آب) با: 

عبور هوا از طریق مایع با استفاده از لوله مناسب و توربین های هوادهی یا هوای فشرده شده که می تواند با سنگ (های هوا) دیفیوزر (ها) و همچنین دیفیوزرهای حباب ریز ، دیفیوزرهای حباب درشت یا لوله هوادهی خطی ترکیب شود. سرامیک برای این منظور مناسب است ، غالباً شامل پراکندگی حباب های هوای ریز یا گاز از طریق سرامیک متخلخل به یک مایع است. هرچه حباب ها کوچکتر باشند ، گاز بیشتری در معرض مایع افزایش بهره وری انتقال گاز قرار می گیرد. دیفیوزرها یا اسپارگرها همچنین می توانند در سیستم طراحی شوند تا در صورت تمایل باعث تلاطم یا اختلاط شوند.

دیفیوزرهای متخلخل سرامیکی با ادغام دانه های اکسید آلومینیوم با استفاده از پیوندهای چینی ساخته می شوند تا یک ساختار قوی ، یکنواخت متخلخل و همگن تشکیل شود. به طور طبیعی مواد آبگریز به راحتی مرطوب می شود و در نتیجه حباب های ریز و یکنواخت تولید می شود. 

در حجم معینی از هوا یا مایع ، سطح سطح به طور متناسب با اندازه قطره یا حباب تغییر می کند ، همان سطح بسیار بزرگی که در آن امکان تبادل وجود دارد. استفاده از حبابها یا قطره های بسیار کوچک باعث افزایش سرعت انتقال گاز (هوادهی) به دلیل سطح تماس بیشتر می شود. منافذی که این حباب ها از آن عبور می کنند ، عموماً اندازه میکرومتر هستند.

موارد استفاده از هوادهی مایعات :

آب شیر هوادهی

برای صاف کردن ( لمینیت ) جریان آب شیر در شیر آب.

تولید آب هوادهی یا کولا برای اهداف آشامیدنی.

درمان ثانویه فاضلاب یا صنعتی فاضلاب از طریق استفاده از گازدار میکسر / دیفیوزر . 

برای افزایش میزان اکسیژن آب مورد استفاده در حیوانات مانند ماهی آکواریوم یا مزرعه ماهی

برای افزایش مقدار اکسیژن مخمر (آبجو تخمیر نشده) و یا باید (شراب تخمیر نشده) اجازه می دهد مخمر برای انتشار و شروع تخمیر .

برای برطرف کردن سایر گازهای حل شده مانند دی اکسید کربن یا کلر .

در شیمی ، برای اکسیداسیون ترکیباتی که در آب حل می شوند یا به حالت تعلیق در می آیند.

برای القاء اختلاط بدن از آب در غیر این صورت هنوز هم.

هوادهی استخر و … صورت می گیرد و در هر کدام از نظر کیفیت بهتر از روش دستی می باشد. 

تولید ویژه هواده پدل ویل ۳ اسب

تولید ویژه هواده پدل ویل ۳ اسب دو ابزار تولید هوادهی اصلی وجود دارد : یک هواکش سنبله و یک هواساز پلاگین ، با یک هواکش سنبله ، شما به سادگی از ابزار برای فشار دادن سوراخ های داخل زمین با یک قلاب جامد یا چنگال استفاده می کنید. هواکش های شاخه ای یک هسته یا شاخه چمن و خاک را از چمن جدا می کنند. برای کسب بهترین نتیجه ، از یک ابزار یا دستگاه هوادهی استفاده کنید که در واقع شاخه های خاک را از بین می برد. لمس کردن سوراخ ها موثرتر هستند و در واقع می توانند باعث فشردگی اضافی در نواحی اطراف سوراخ ها شوند. 

و می توانید تولید انواع هواده رو در کارگاه خود شروع کنید به شرطی که دانش و مواد اولیه این دو ابزار را فراهم کنید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما