سفارش خرید هواده ایرجت پرورش ماهی

دسترسی دایمی به اکسیژن و یکنواختی دما در حوضچه ها و استخرهای پرورش ماهی و میگو یکی از مهم ترین مسائلی است که باید پرورش دهنده گان آن را باید رعایت کنند. هواده ایرجت پرورش ماهی امکان دسترسی بیشتر این آبزیان به هوا را به خوبی فراهم می کند.

سفارش خرید هواده ایرجت امکان تهیه آن را فراهم می کند. آیا شما می دانید از کجا می توان اقدام به سفارش خرید این محصول نمود؟

سفارش خرید هواده ایرجت پرورش ماهی

اطلاعاتی درباره هواده ایرجت پرورش ماهی

اطلاعاتی درباره هواده ایرجت پرورش ماهی

برای کسانی که در امر پرورش ماهی دارای تجربه هستند و عملا با این صنعت سرو کار دارند واضح و مبرهن است که در تامین هوا در آب محل پرورش ماهی نباید خللی وارد شود و در غیر این صورت به سرعت ماهیان تلف می شوند. برای افزایش دسترسی ماهیان به هوا و در نتیجه عملکرد رشدی بهتر از دستگاه هواده ایرجت استفاده می شود.

این دستگاه موجب ایجاد جریان هوا در عمق آب می شود و با قدرت مکش بالایی که دارد هوا را از بیرون به عمق آب هدایت می کند. این کار باعث اختلاط آب و هوا با هم شده و بنابراین ماهیان به اکسیژن بیشتری دسترسی دارند.

در بازار هواده ایرجت انواع مختلفی از این دستگاه ر قدرت های مختلف وجود دارد که با توجه به حجم استخر و تعداد ماهیان می توان گزینه مناسب را انتخاب کرد.

تولید هواده در صنعت پرورش ماهی و بالا بردن میزان عملکرد و کاهش تلفات این جانداران نقش مهمی دارد و بنابراین استفاده از آن روز به روز بیشتر می شود.

این وسیله با هدایت جریان هوا به عمق می تواند علاوه بر تامین هوای مورد نیاز ماهی باعث یکنواختی حرارتی آب نیز شود و از ایجاد نوسانات دمایی در محیط پرورش ماهی جلوگیری می کند.

تولید کننده هواده ایرجت پرورش ماهی

تولید کننده هواده ایرجت پرورش ماهی

برای کسانی که در زمینه فروش تجهیزات پرورش ماهی فعالیت دارند و یا پرورش دهنده ماهی هستند، همچنین کسانی که صادرات این تجهیزات به کشورهای دیگر را انجام می دهند هواده ایرجت پرورش ماهی می تواند گزینه بسیار مناسبی برای توسعه کسب و کار باشد.

برای خرید این محصول می توانید با تولید کننده هواده ایرجت پرورش ماهی تماس برقرار نموده و پس از کسب اطلاع از قیمت روز این دستگاه و سایر مشخصات آن سفارش خود را اعلام کنید.

تولید کننده این محصول آن را با قیمت ارزان تری در اختیار خریداران عمده این محصول قرار می دهد و می تواند سفارشات را در اسرع وقت و با رعایت شرایط حمل و نقل سالم به هر نقطه ای از ایران که خریداران در نظر داشته باشند ارسال کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما