سفارش خرید هواده پدل ویل ۴ اسب

یکی از وسایل بسیار مفید که در صنعت شیلات از آن استفاده می شود هواده پدل ویل ۴ اسب است که برای هوا رسانی به آبزیان استفاده می شود و بسیار کاربردی است. و هر کس که بخواهد پرورش میگو یا ماهی داشته باشد باید حتما آن را تهیه کند تا محصولی با کیفیت تولید کند. برای سفارش خرید هواده پدل ویل ۴ اسب شما باید به مراکز و نمایندگی های فروش این محصول مراجعه کنید.

سفارش خرید هواده پدل ویل ۴ اسب

نحوه عملکرد هواده پدل ویل ۴ اسب

نحوه عملکرد هواده پدل ویل ۴ اسب در فصل گرما به دلیل گرم شدن هوا و پایین آمدن سطح اکسیژن در آب که باعث تلف شدن آبزیان می شود، پرورش دهندگان به فکر استفاده از یک دستگاهی شدند که بتواند اکسیژن از دست رفته در آب را باز گرداند. بدین منظور از هواده پدل ویل استفاده کردند تا با چرخش پره ها در سطح آب بتواند به آبزیان اکسیژن رسانی کند. ایندستگاه طوری طراحی شده که با چرخیدن پره ها و تبدیل کردن آب به قطرات ریز آب و اکسیژن را مخلوط می کند و آمونیاک، دی اکسید کربن موجود در آب را از بین می برد.

همچنین با چرخش کند این پره های پلاستیکی آسیبی و آبزیان موجود در آب نمی رسد. همچنین عملکرد هواده به گونه ای است که می توان آن را در بستر استخر خاکی نیز استفاده کرد بدون این که آب گل آلود شود و آب را به نحو بسیار خوبی تهویه می کند. هر چه تعداد پره های بیشتری بر روی دستگاه سوار باشد میزان اکسیژن رسانی نیز بیشتر می شود و در نتیجه راندمان کار نیز بالا می رود. 

این دستگاه های جدید به دلیل گیر بکسی نبودن بسیار کم مصرف تر از نمونه گیر بکسی آن است و با استفاده از موتور سه فاز با قدرت ۴ اسب بسیار مقرون به صرفه است و هزینه شما را بسیار کاهش می دهد. هواده پدل ویل انواع گوناگونی دارد و قیمت هواده به خاطر داشتن پره ها از ۴ تا ۱۲ پره متفاوت می باشد و همچنین جنس و کیفیت بدنه نیز بسیار در قیمت گذاری حائز اهمیت است.

نازلتربن قیمت هواده پدل ویل ۴ اسب

نازلتربن قیمت هواده پدل ویل ۴ اسب تولید کنندگان این دستگاه ها با به کار گیری بهترین مواد اولیه در ساخت بدنه این دستگاه ها خواسته اند که دستگاهی با کیفیت و بازدهی کار بالا تولید کنند تا بتوانند در بازار های داخلی و هم در بازار های خارجی با نمونه های خارجی رقابت کنند و محصول خود را به تمام دنیا عرضه کنند. برای خرید خوب و به صرفه شما می توانید این محصول را در نمایندگی های فروش عمده با نازلترین قیمت خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما