عرضه دستگاه هواده ایرجت

نیاز انسان ها به انواع ویتامین ها و مواد مغذی ثابت شده است. ماهی ها و آبزیان به عنوان دارابودن بسیاری از ویتامین ها و امگا3 که فقط در آبزیان یافت می شود برای ادامه‌ی حیات ضروری اند. اما برای پرورش این موجودات نیاز به دستگاه های پیشرفته می باشد. تأمین اکسیژن مورد نیاز موجودات آبزی در استخرهای بزرگ پرورش این موجودات نیازمند استفاده از دستگاه هایی است که هواده نامیده می شوند و انواع مختلفی دارند. دستگاه هواده ایرجت محصول تولیدی فارود صنعت یکی از بهترین کالاهای تولید شده در این زمینه است.

عرضه دستگاه هواده ایرجت

بررسی کیفیت دستگاه هواده ایرجت

بررسی کیفیت دستگاه هواده ایرجت اگر به پرورش انواع ماهی، میگو و سایر آبزیان مشغول هستید و از این راه کسب درآمد می کنید به طور مسلم از دستگاه های هواده و غذاده برای کمک گرفتن استفاده می کنید. این دستگاه ها یکی از ملزومات حفظ سلامت آبزیان است. بدون ایجاد هوادهی در استخر های بزرگ، آبزیان دچار خفگی خواهند شد و خیلی زود تلف می شوند و این یعنی متحمل شدن خسارت های مالی.

هوادهی از طریق این دستگاه ها بدین صورت است که هوای محیط اطراف را به کمک موتورها و پروانه های تعبیه شده در آن به داخل لوله ها می‌کشند و عمل هوادهی را انجام می دهند و در دو نوع با شناور و بدون شناور طراحی و تولید می شوند که هرکدام معایب و مزایایی دارند. در نوع شناور آن ایرجت با یک طناب در طول مسیر هدایت می شود و روی آب قرار می‌گیرد و لوله هایش درون آب هستند اما نوع بدون شناور در کنار استخر متصل می شود و عمل هوادهی را انجام می دهد.

اگر بخواهیم درباره ی مزیت های مختلف این دستگاه سخن بگوییم می‌توانیم به قیمت مناسب در کنار بازدهی بیشتر، اندازه ی استاندارد، وزن سبک و قابلیت آسان جابه جایی و حمل ونقل، تولید اکسیژن کافی، قابلیت تنظیم لوله ها برای هوادهی صورت عمودی و افقی، مقاومت در برابر شوری آب به دلیل استفاده از پلی اتیلن در ساخت آن و… اشاره کنیم. در هنگام خرید این محصول فراموش نکنید کارت گارانتی را از فروشنده دریافت کنید و از خدمات پس از فروش نیز می توانید در صورت نیاز استفاده کنید .

استعلام قیمت دستگاه هواده ایرجت

استعلام قیمت دستگاه هواده ایرجت اگر قصد تأسیس استخر برای پرورش آبزیان را دارید حتما می دانید که باید از دستگاه های هواده و غذاده در این زمینه کمک بگیرید. کیفیت دستگاه هواده تولید شده در مجموعه ی فارود صنعت بسیار عالی است و با قیمتی مناسب عرضه می شود. برای مشاهده ی انواع مدل ها و استعلام قیمت دستگاه هواده ایرجت می توانید به صورت حضوری به شعبه های این مجموعه در سزاسز کشور م اجعه کنید و اگر فرصت این کار را ندارید به صورت غیر حضوری و بازدید از طریق صفحات مجازی مخصوص این گروه از قیمت ها مطلع گردید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما