عرضه غذاده اتوماتیک پرتابی

غذاده اتوماتیک پرتابی یک فیدر قابل تنظیم برای نصب در آکواریوم شما و برنامه ریزی تغذیه خودکار ماهیان هر 12 یا 24 ساعت است. مقدار مناسب برای تهیه غذا به صورت پوسته پوسته یا گرانول قابل تنظیم است و دارای گزینه دستی است.
تایید شده CE و تمامی تجهیزات مورد نیاز نیز در آن گنجانده شده است. عرضه غذاده اتوماتیک پرتابی با تخفیف ها و شرایط باور نکردنی توسط ما انجام می شود.

عرضه غذاده اتوماتیک پرتابی

نحوه نصب غذاده اتوماتیک پرتابی

نحوه نصب غذاده اتوماتیک پرتابی

  1. جهت نصب غذاده اتوماتیک پرتابی پالت را در موقعیت خود قرار دهید، درب درام را باز کرده و از مواد غذایی پر کنید. فیدر اتوماتیک هم برای غذای دانه ای و هم پوسته مناسب است.
    باید با پیچ پلاستیکی می توان فیدر را به لبه آکواریوم ثابت کرد. اطمینان حاصل کنید که طبل بالای سطح آب است. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که غذا از دهانه طبل مستقیماً به داخل آب می افتد.
  2. با استفاده از نوار چوبی موجود در جعبه، می توان فیدر را در قسمت فوقانی آکواریوم قرار داد. با کشیدن نگهدارنده آن را بردارید. یک طرف مخملی را به بالای آکواریوم و طرف دیگر را به فیدر وصل کنید.
  3. برای این کار ابتدا ناحیه ای که باید وکلرو به آن متصل شود را به خوبی تمیز کنید تا از چربی و گرد و غبار پاک شود. سپس کاغذ را از چسب جدا کرده و یک طرف آن را در بالای پوشش آکواریوم و دیگری را در قسمت پایین فیدر قرار دهید. برای افزودن غذا مطمئن شوید که طبل بیش از دهانه آکواریوم است.
  4. مکان فیدر یک سوال جداگانه است. در حالت ایده آل، غذا باید فقط در مواقعی که هوادهی هوا خاموش است بیاید. با تغییر خودکار این، دستیابی به آن غیرممکن است، بنابراین مکان برای رفع آن خرید یا دستگاه ساخته شده به صورت خودکار تا آنجا که ممکن است از فیلتر انتخاب می شود.
  5. علاوه بر این، استفاده از خوراک گرانول نیز ترجیح داده می شود تا بلافاصله آکواریوم را دور نزند، بلکه در پایین آن مهر شود. در این حالت، ماهی قبل از حل شدن وقت خود را خواهد خورد تا سهم خود را بخورد و منجر به گرفتگی فیلتر و آسیب رساندن به آب شود.

مرجع خرید غذاده اتوماتیک پرتابی

مرجع خرید غذاده اتوماتیک پرتابی ما بزرگترین مرجع خرید غذاده اتوماتیک پرتابی در کشور ایران هستیم. در فروشگاه تخصصی ما می توانید طیف نسبتاً زیادی از این کالاها را پیدا کنید که عمده آن هزینه است. قیمت مستقیماً به درجه اتوماسیون دستگاه بستگی دارد. هرچه امکانات بیشتری ارائه شود، باید هزینه بیشتری برای یک دستگاه غذاده بپردازید.

این غذاده بسیار ساده ساخته شده است. برای انجام این کار، باید دو سوراخ در محفظه فیدر ایجاد شود: برای اتصال به شافت مکانیزم ساعتی و تغذیه مستقیم خوراک. جهت ثبت سفارش این محصول با ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما