عرضه مستقیم دیفیوزر هوادهی دیسکی

برای عمل هوادهی در تصفیه خانه های فاضلاب از دیفیوزر هوادهی استفاده می شود. دیفیوزر هوادهی دیسکی از پرمصرف ترین انواع دیفیوزرها می باشد. هوا و به طبع آن اکسیژن توسط دیفیوزر به آب فاضلاب یا آب های صنعتی اضافه می شود. وجود اکسیژن برای عملکرد میکروارگانیسم های موجود در آب جهت از بین بردن آلودگی های آب لازم و ضروری است. می توانید بهترین دیفیوزرهای هوادهی دیسکی را با عملکردی عالی از این مجموعه خریداری کنید.

 عرضه مستقیم دیفیوزر هوادهی دیسکی

مشخصات دیفیوزر هوادهی دیسکی

مشخصات دیفیوزر هوادهی دیسکی

نصب و استفاده از دیفیوزرهای دیسکی به ویژه دیفیوزرهای دیسکی حباب ریز، در صنعت تصفیه فاضلاب بسیار رایج است. این دستگاه معمولا شامل غشایی دیسکی شکل از جنس پلاستیک،سرامیک یا لاستیک می باشد که به سیستمی از لوله ها و دمنده ها متصل می شود.

هوا به وسیله دمنده های موجود و از طریق لوله ها به سمت دستگاه فرستاده می شود و سپس این هوا از طریق منافذ و شکاف های کوچک موجود در غشای دیفیوزر به صورت حباب خارج می شود. همانطور که می دانیم یکی از مولکول های تشکیل دهنده هوا، اکسیژن است.

حباب های هوا که شامل اکسیژن می شوند، با انتقال اکسیژن به آب، فاضلاب را هوادهی می نمایند. اکسیژن برای زنده ماندن و فعالیت میکروارگانیسم های موجود در آب ضروری است. این میکروارگانیسم ها آلودگی های موجود را از بین می برند.

این مجموعه بهترین و کارآمدترین دیفیوزرهای هوادهی دیسکی برای فیلتر کردن و تولید آب آشامیدنی تصفیه شده به شما مشتریان گرامی عرضه می دارد. این دیفیوزر دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی است که آن را برای محیط های با آلودگی آب بالا ایده آل می سازد. در ادامه با گزیده ای از مزیت ها و مشخصات دیفیوزر هوادهی آشنا می شویم :

  • نسبت به سایر دیفیوزرهای هوادهی طول عمر و دوام بیشتری دارند و در نتیجه در هزینه و انرژی مصرفی برای خرید و تعمیر دیفیوزر صرفه جویی می شود.
  • دیفیوزرهای دیسکی به نگهداری و مراقبت نسبتا کمی نیاز دارند و برای استفاده در مکان هایی که تعمیر تعویض دیفیوزر دشوار است، بسیار مناسب هستند.
  • می توان از آن ها در هتل ها، کارخانه های تولیدی، تعمیرگاه های ماشین آلات، مزارع، رستوران ها، برای تامین اکسیژن استخرهای پرورش ماهی و بسیاری از مکان های دیگر استفاده نمود.
  • از آنجایی که دیفیوزرهای هوادهی دیسکی حباب های هوا کوچکتری تولید می کنند، سطح حباب بیشتری برای انتقال اکسیژن ایجاد می شود و بنابراین راندمان انتقال اکسیژن در این دیفیوزرها بیشتر است.

مرجع خرید دیفیوزر هوادهی دیسکی

مرجع خرید دیفیوزر هوادهی دیسکی

این مجموعه مرجع خرید دیفیوزر هوادهی دیسکی با کیفیت و مرغوب می باشد و شما می توانید از بین انواع دیفیوزرهای دیسکی موجود، مدل مناسب کاربرد خود را انتخاب و خریداری نمایید. این مجموعه انواع دیفیوزرها به صورت جامع ارائه می شوند تا با هزینه و نیازهای شما تطابق داشته باشند.

شما می توانید برای خرید و سفارش محصول از طریق راه های ارتباطی با همکاران و مشاوران ما در واحد فروش در تماس باشید. مشاوران ما همواره آماده پاسخگویی به سوالات و اشکالات شما عزیزان هستند تا بهترین و مناسب ترین نوع دیفیوزر را که بیشترین کارایی را برای شما داشته باشد، انتخاب نموده و از خرید خود کمال رضایت را داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما