عرضه کننده درام فیلتر پرورش ماهی

نحوه پرورش ماهیان از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین دلیل لازم است که تجهیزات مرتبط با آن ها درجه یک و مرغوب باشند. یکی از این تحهیزات دستگاه درام فیلتر پرورش ماهی است. عرضه این دستگاه به شیوه های گوناگونی صورت می گیرد. در عرضه این محصول نکات مختلفی وجود دارد که پرورش دهندگان باید به آن ها دقت کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ی شرایط عرضه با این مرکز در ارتباط باشید.

عرضه کننده درام فیلتر پرورش ماهی

وظیفه اصلی درام فیلتر پرورش ماهی

وظیفه اصلی درام فیلتر پرورش ماهی سوالی که ممکن است مطرح شود این است که وظیفه اصلی درام فیلتر پرورش ماهی چیست؟ با خواندن این قسمت اطلاعات ارزشمندی درباره ی وظیفه درام فیلتر کسب خواهید نمود، ابتدا باید بدانید که آب استخر های پرورشی به سرعت آلوده می شود و به همین دلیل نیاز به تعویض مکرر دارد.

روش های گوناگونی جهت تعویض آب استخر وجود دارد که برخی جدید و برخی سنتی می باشند، روش های سنتی به زمان زیادی احتیاج داشته و عموما بازدهی پایینی دارند، به منظور رفع این مشکل درام های فیلتر پرورش ماهی تولید شدند و توانستید این مشکل را حل کنند، وظایف درام فیلتر به شرح زیر است:

  • تعویض آب استخر در زمانی کوتاه
  • تصفیه آب استخر پرورشی
  • جذب تمامی میکروارگانیسم ها

شکل هندسی این دستگاه ها استوانه ای بوده و حجم زیادی از آب را در درون خود جای می دهند، اساس کار آن بر پایه جذب ذرات و آلودگی ها و فراهم آوردن آبی تمیز و شفاف می باشد، این ذرات آلوده ته نشین شده و پس از اتمام کار از آب استخر جدا می شوند.

این دستگاه مزایای زیادی داشته که از جمله این مزایا می توان به صرفه جویی در زمان و هزینه اشاره نمود، در واقع با استفاده از آن می توان آب استخر را تصفیه کرده و مجددا مورد استفاده قرار داد، با این کار می توان از هدر رفتن آب نیز تا حدود زیادی پیشگیری نمود.

مرکز تولید درام فیلتر پرورش ماهی

مرکز تولید درام فیلتر پرورش ماهی امروزه مرکز تولید درام فیلتر با استفاده از تکنولوژی روز دنیا اقدام به تولید و ساخت پیشرفته ترین و بهترین درام های فیلتر نموده است، متریال های استفاده شده جهت تولید این درام از نوع درجه یک بوده و موجب می شوند تا مقاومت و دوام دستگاه افزایش یابد.

در تولید این دستگاه ها از مواد مقاوم استفاده می شود تا رضایت مشتریانی مانند پرورش دهندگان ماهی به طور کامل جلب شود، البته امروزه به دلیل تقاضا و مصرف بالای مشتریان میزان تولید آن ها افزایش قابل توجهی داشته است، طول عمر این درام ها به قدری بالا است که می توان سال های زیاد از آن ها بهره برد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما