فروشنده جاروبرقی استخر ماهی

نظافت حوضچه ها و استخرهای ماهی از اولویت های پرورش دهندگان ماهی می باشد. لذا در صورت عدم نظافت مناسب، تلفات ماهی بسیار زیاد خواهد بود.

استفاده از جاروبرقی استخر ماهی، مهمترین و موثرترین راه برای نظافت این حوضچه ها می باشد. تا بتوان با سرعت مناسب و بصورت گسترده به نظافت پرداخت.

فروشنده جاروبرقی استخر ماهی

مشخصات فنی جاروبرقی استخر ماهی

مشخصات فنی جاروبرقی استخر ماهی با توجه به اهمیت غذایی ابزیان در سبد غذایی، امروزه پرورش ماهی یکی از مهمترین و پرفروش ترین کارها در زمینه پرورش و فروش آبزیان است.

جهت نظافت و تمیز نگه داشتن مراکز و حوض های پرورش ماهی،استفاده از تحهیزات به روز، مانده جارو برقی استخری،بسیار پر اهمیت است.

جارو برقی مخصوص استخر ماهی دارای انواع مختلفی می باشد. قیمت جارو برقی بنا بر نوع، کیفیت، درصد خطا و… متفاوت می باشد.

با توجه به مراکز فروش جارو برقی استخر در سراسر کشور و همچنین، سایت های معتبر عرضه آن بصورت آنلاین، می توان به راحتی به محصول مورد نظر دسترسی پیدا نمود.

یکی از مهمترین مزیت های خرید جاروبرقی استخری، پاکسازی و حذف لجن و فضولات بصورت همزمان می باشد که ضمن پاکسازی مناسب استخر، هزینهای ان را نیز کاهش می دهد.

کار اصلی جاروب استخری، ساییدن دیواره و پاک کردن فضولات از طریق لوله و انتقال ان به بیرون از مزرعه می باشد.

جاروهای استخری برقی یا شارژی، هر کدام برای نوعی از استخرها مورد استفاده می گیرند. بنابراین بر حسب اندازه و شکل استخر می توان از جارو مناسب استفاده کرد.

جاروی استخری برقی برای استخرهای صنعتی و نیمه صنعتی، کاربرد بهتری دارد. برای استخرهای اتوماتیک استفاده از جاروی شارژی مفیدتر می باشد.

از مشخصات جاروبرقی استخری خوب می توان به، شناور بودن جارو، عدم نیاز به صافی یا فیلتر، داشتن ورودی و خروجی با قدرت مناسب و… اشاره کرد.

رعایت کامل اصول بهداشتی در استخرهای پرورش ماهی بسیار ضروری می باشد. همچنین توجه به ممانعت از هدر رفت انرژی نقش مهمی در سلامت ماهی و کارایی استخر خواهد داشت.

از مزیت های جارو برقی استخری می توان به، وزن سبک ان، عملکرد شناوری ان، نیاز نداشتن به هواگیری، مصرف کم برق، نصب راحت و… اشاره کرد.



تولید کننده جاروبرقی استخر ماهی

تولید کننده جاروبرقی استخر ماهی با توجه به پیشرفت روز افزون صنعت پرورش ماهی تولید کننده جاروبرقی استخری، می توانند با تولید با کیفیت، متنوع، به روز و زیبا. ضمن تامین نیاز بازار داخل کشور، نقش موثر و کارامد در بازارهای جهانی داشته باشند.

با توجه به اهمیت ماهی در سبد غذایی خانوار، تولید و صادرات وسایل و تحهیزات در زمینه استخر و نظافت آن، میتواند سود مناسبی نصیب تولیدکنندگان این محصول و ارزاوری مناسبی برای کشور داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما