فروشنده دستگاه درام فیلتر

دستگاه درام فیلتر نوعی دستگاه تصفیه آب برای پرورش ماهی می باشد البته دستگاه درام فیلتر تنها برای تصفیه آب پرورش ماهی و آبزی پروران استفاده نمی شود بلکه برای پسماند فاضلاب ، ضایعات شیمیایی ، صنایع دارویی و … کاربرد دارد. این دستگاه برای ادامه حیات آبزیان مهم و ضروری است که هر فردی برای پرورش ماهی باید تهیه کند. تحقیقات نشان داده است، میزان مصرف آب را تا ۷۰٪ کاهش می دهد و تاثیر فوق العاده ای در این صنعت دارد.

فروشنده دستگاه درام فیلتر

راهنمای انتخاب دستگاه درام فیلتر

راهنمای انتخاب دستگاه درام فیلتر طبق مطالب گفته شده درام فیلتر ها طوری طراحی شده است که مجهز به سیستم خود شوینده است، نحوه کار آن به صورتی است که آب وارد استوانه فیلتر شده و به صورت دورانی حرکت می کند، اگر شئ یا ناخالصی جامد یا هر ذرات درشتی که در داخل آب وجود داشته باشد در سطح داخلی فیلتر گیر کرده و از آب جدا می شود. در کشور ایران و بسیاری از سایر کشور ها که با کم آبی مواجه هستیم، این دستگاه تاثیر بسزایی دارد. از مزایای دستگاه درام فیلتر می توان به نکات زیر توجه کرد:

۱. صرفه جویی در هزینه کارگری

۲. صرفه جویی در مصرف آب

۳. افزایش راندمان تولید

۴. صرفه جویی در هزینه های تولید

۵. افزایش تراکم ماهی ها

۶. صرفه جویی در هزینه های تولید

۷. ناچیز بودن هزینه تعمیر و نگهداری

۸. امکان جداسازی ذرات ۲۰ میکرون تا ۱۰۰ میکرون

۹. دارای بدنه تمام استیل

دستگاه درام فیلتر ها در سایز و اندازه های گوناگونی تولید و به بازار عرضه می شوند مثلا در سایز های ۵۰ لیتری ، ۱۰۰ لیتری ، ۱۵۰ لیتری ، ۲۰۰ لیتری تا ۵۰۰ لیتری. انتخاب دستگاه درام فیلتر بستگی به نیاز مشتری دارد که طبق گنجایش آب و تعداد ماهی همچنین اندازه استخری که میخواهد در آن ماهی یا از دیگر آبزیان پرورش دهد باید انتخاب کند. از موارد کاربرد درام فیلتر در زمینه های مختلف می توان به نکات زیر اشاره کرد:

۱. استفاده در سیستم های مدار بسته پرورش آبزیان

۲. استفاده در سیستم های آکوپونیک

۳. استفاده در مزارع کشاورزی از سیستم آبیاری

۴. تصفیه آب کولینگ تاورهای نیروگاه های حرارتی

۵. تصفیه آب فاضلاب کشتارگاه های دام و طیور

مرجع خرید دستگاه درام فیلتر

مرجع خرید دستگاه درام فیلتر همان طور که اشاره کردیم این دستگاه دارای مدل های گوناگون بوده که باهم تفاوت های بسیاری دارند. مثلا بسته به مدل ، شرکت ، سازنده ، کاربرد ، ،گارانتی و … متفاوت است. در کشور ایران به دلیل درآمدزایی فوق العاده ای، شرکت های وسیعی برای تولید چنین دستگاهی فعالیت می کنند پس برای خرید دستگاه درام باید اطلاعات کافی و مفید از جمله قیمت ، اندازه و مدل دستگاه را از سایت ها و درگاه های اینترنتی کسب نمود یا در غیر این صورت میتوان با مشاوران فروش دستگاه درام فیلتر تماس حاصل فرمایید تا شرایط فروش را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما