فروشنده دستگاه غذاده اتوماتیک میگو

یکی از تجهیزات جدید و به روز در پرورش انواع آبزیان در استخر، دستگاه غذاده اتوماتیک می باشد که از مزایای این دستگاه می توان به کاهش پرسنل، پخش غذا در شعاع مناسب، کاهش هزینه ی تولید و بهبود رشد آبزیان اشاره نمود. دستگاه غذاده اتوماتیک میگو دستگاهی است که به تازگی در کشور مورد استفاده قرار گرفته است اما خوشبختانه فروشندگان این دستگاه را با بهترین قیمت و کیفیت عرضه می نمایند.
فروشنده دستگاه غذاده اتوماتیک میگو

خصوصیات دستگاه غذاده اتوماتیک میگو

خصوصیات دستگاه غذاده اتوماتیک میگو بیشترین هزینه در پرورش میگو مربوط به غذا می باشد که در گذشته غذای این آبزیان توسط پرسنل استخر توزیع می شده و با توجه به عدم پخش مناسب غذا، پرورش میگو به این روش دارای معایبی بوده است. از تجهیزات حساس و مهم در صنعت پرورش آبزیان دستگاه غذاده اتوماتیک می باشد. امروزه با استفاده از این دستگاه غذا به گونه مناسبی در استخر پخش می شود. در ادامه به برخی از خصوصیات دستگاه غذاده اتوامتیک اشاره می کنیم.

  • پخش مناسب غدا در سراسر استخر
  • پسماند کمتر غذا
  • کاهش هزینه های تولید و پرورش
  • کاهش پرسنل
  • قابل برنامه ریزی

این دستگاه ها به گونه ای طراحی شده اند که با توجه به سایز میگو، مدت زمان پخش و تعداد دفعات آن قابل برنامه ریزی بوده و دیگر نیازی به روش های معمول و دستی نمی باشد.

به دلیل آنکه میگو غذای خود را در حین حرکت مصرف می کند در صورتی که غذا به صورت مناسبی توزیع و پخش نشود مقداری از این غذا به صورت مصرف نشده در استخر باقی مانده و سبب کثیف شدن استخر میگردد. در نتیجه استفاده از دستگاه غذاده سبب ایجاد پسماند کمتر و کیفیت آب مطلوب تر می گردد، همچنین کاهش هزینه پرسنل برای تمیزکاری را سبب می شود.

خرید دستگاه غذاده اتوماتیک میگو

خرید دستگاه غذاده اتوماتیک میگو دستگاه غذاده اتوماتیک با توجه به کارایی خوبی که از خود نشان داده بین پرورش دهندگان آبزیان از محبوبیت خوبی برخوردار شده است. به همین دلیل این دستگاه در کشور نیز به تولید رسیده اند و خریداران می توانند این دستگاه را با قیمت مناسب تهیه نمایند. شرکت های زیادی در زمینه طراحی و تولید این نوع دستگاه فعالیت می کنند به همین دلیل این دستگاه در بازار از تنوع فراوانی برخوردار می باشد.

خریداران این دستگاه به دلیل تنوع بالای انواع مدل های دستگاه غذاده اتوماتیک قبل از خرید این نوع دستگاه بهتر است با مشاوران و متخصصان مربوط به این زمینه مشورت نموده تا بهترین دستگاه با بهترین کیفیت متناسب با استخر خود را تهیه نمایند. کیفیت و قیمت مناسب از دیگر عواملی است که در هنگام خرید غذاده اتوماتیک میگو باید به آن توجه شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما