فروشنده هواده ایرجت مزرعه پرورش ماهی

هواده یکی از مهمترین دستگاه ها برای پرورش ماهیان می باشد که با توجه به کارایی مطلوب و کاربرد فراوان از فروش بالایی برخوردار است و دارای مشتریان بسیاری می باشد، این روزها فروشنده هواده ایرجت مزرعه پرورش ماهی این محصول را به شیوه های گوناگون و به صورت عمده و با جزیی به خریداران عرضه می‌ کند که با توجه به سطح کیفی بالا و عملکرد مناسب استقبال بسیار خوبی از خرید این دستگاه صورت می پذیرد.

فروشنده هواده ایرجت مزرعه پرورش ماهی

مشخصات هواده ایرجت مزرعه پرورش ماهی

مشخصات هواده ایرجت مزرعه پرورش ماهی از مشخصات هواده ایرجت مزرعه پرورش ماهی می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • این دستگاه تنوع زیادی در مدل و ظرفیت دارد و در نمونه های با شناور و بدون شناور تولید شده است همچنین قدرت موتور بسیار خوبی دارد.
  • برق مورد نیاز آن برای استفاده با توجه به نوع دستگاه تک فاز و یا سه فاز می باشد.
  • این دستگاه هوا را بوسیله موتور و پروانه به داخل آب انتقال می‌دهد و اکسیژن رسانی به ماهیان به این طریق انجام می شود.
  • لوله انتقال هوا به داخل استخر قابلیت تنظیم را دارد و باعث افزایش‌ اکسیژن در استخر می شود.
  • قطعات و متریال تشکیل دهنده دستگاه هواده مقاومت بالایی در برابر شوری آب و … دارد و در مقابل پوسیدگی و زنگ زدگی بسیار مقاوم است.
  • این دستگاه عملیات هوادهی را بدون آلودگی در استخر به بهترین شکل انجام می دهد و استفاده از این دستگاه باعث رشد بهتر آبزیان می شود و به طول عمر آنها کمک زیادی می کند.
  • دستگاه هواده باکیفیت از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار می باشد و مطابق با استاندارد های مربوطه طراحی و تولید شده است.

مرجع خرید هواده ایرجت مزرعه پرورش ماهی

مرجع خرید هواده ایرجت مزرعه پرورش ماهی یکی از معتبرترین مرجع خرید هواده ایرجت مزرعه پرورش ماهی با بهترین کیفیت و قیمتی مطلوب همین شرکت می باشد، با ورود به سایت می‌ توانید از انواع‌ تجهیزات مورد نیاز برای پرورش ماهی در طرح و مدل های جدید از جمله دستگاه هواده دیدن نمایید و در صورت هرگونه سوال کارشناسان ما در اسرع وقت به سوالات شما جواب می دهند، پس از انتخاب و ثبت کردن سفارش همچنین واریز وجه محصول مورد نظر با بسته بندی مناسب‌ به آدرس شما ارسال می شود و از پرداخت هزینه های اضافی پیشگیری می گردد.

در حال حاضر انواع دستگاه هواده ایرجت با برند های معتبر ایرانی و خارجی در طرح و مدل های متنوع در بازار مشاهده می شود که هر کدام از لحاظ کیفیت و قیمت با هم متفاوت می باشند و نوع وارداتی آن با توجه به تغییرات اخیر نرخ ارز قیمت بالاتری دارد و مشتری بر حسب نیاز و بودجه خود می تواند محصول دلخواه را خریداری کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما