فروشندگان هواده استخر ماهی

ماهی یکی از آبزیان است که سال های سال است در استخر به صورت پرورشی نگهداری و وارد بازار می شود. تولید کننده برای پرورش به روز و پربازده ماهی در استخر نیازمند تجهیزات و وسایل پیشرفته ای می باشد که یکی از آن ها دستگاه هواده استخر است. در این فروشگاه اینترنتی معتبر و بزرگ انواع مختلف دستگاه هواده با توان و قدرت های مختلف به فروش می رسد. قیمت هواده استخر ماهی در این فروشگاه بسیار به صرفه و ارزان می باشد و شما می توانید سفارش های خود را از طریق این سایت با ما در میان بگذارید.

فروشندگان هواده استخر ماهی

راهنمای انتخاب هواده استخر ماهی

راهنمای انتخاب هواده استخر ماهی دستگاه هواده یکی از مهم ترین تجهیزات برای پرورش و رشد ماهی در صنعت نگهداری آبزیان به شمار می رود که اندازه و مدل های متنوعی در بازار وجود دارد. شاید برایتان جالب باشد که دستگاه های هوادهی استخر علاوه بر تهویه و اکسیژن سازی برای ماهیان باعث خروج گازهای مضر و سمی مثل: نیترات، کلر و دی اکسید کربن می شوند و همچنین با همزدن آب غذا را در بین تمامی آب استخر پخش می کنند.

در زمان خرید و انتخاب دستگاه هوادهی باید در نظر داشته باشیم که سایز و اندازه دستگاه متناسب با بزرگ وکوچک بودن استخر، تعداد ماهی ها و همچنین میزان اکسیژن مورد نیاز باشد. نکته ی حائز اهمیت در انتخاب هواده این که بدانیم دستگاه هواده شامل دو نوع هواده سطحی و هواده مرکزی می باشد که هر کدام از آن ها نیز مدل های متنوعی در طراحی و ساخت دستگاه دارند.

بنابراین در زمان خرید و انتخاب دستگاه های هواده باید بدانیم که اندازه استخر و تعداد ماهی های موجود در آن به چه صورت خواهد بود تا دستگاه هوادهی مناسب با آن را خریداری نماییم تا برای استفاده بهترین عملکرد را برای ما داشته باشد. نکته مهم دیگر این که در نظر بگیریم که هزینه و قیمت دستگاه هواده متناسب با نیاز ما باشد و همچنین به کارایی، رادمان کاری دستگاه و میزان مصرف برق آن نیز توجه نماییم تا بهترین دستگاه را با قیمت مناسب و کیفیت عالی خریداری نماییم.

نحوه کار هواده استخر ماهی

نحوه کار هواده استخر ماهی دستگاه هواده به دستگاهی گفته می شود که توانایی مخلوط کردن هوا و آب را داشته باشد و طی یک فرایند میزان اکسیژن آب را به طور چشم گیری افزایش می دهد. دستگاه هواده به راحتی دی اکسید کربن موجود در آب را کاهش داده و اکسیژن آب را بالا می برد و به این صورت ماهی با بهترین کیفیت رشد و نمو پیدا می کند. باید توجه شود که میزان اکسیژن محلول در آب کمتر از 5 میلی گرم در هر لیتر نباشد تا ماهی ها بهترین رشد را داشته باشند.

برای این که دستگاه هواده استخر شروع به کار کند ابتدا آن را در کف استخر قرار داده و با وصل کردن سیم آن به برق دستگاه روشن شده و شروع به تهویه آب و اکسیژن سازی می کند. نکته قابل توجه این که دستگاه هواده باید دارای کیفیت بالایی باشد تا دوام و کارایی بیشتری داشته باشد و در زمان خرید به مرغوب بودن آن توجه شود.

زمانی که دستگاه هواده استخر روشن باشد اکسیژن را از هوا به داخل آب استخر منتقل می کند و این تا زمانی ادامه پیدا می کند که آب از اکسیژن اشباع شود و در این صورت دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش می شود ولی دوباره با کم شدن اکسیژن دستگاه هواده روشن می شود و به کار اکسیژن سازی و تهویه آب ادامه می دهد.

انواع مختلف هواده استخر ماهی

انواع مختلف هواده استخر ماهی دستگاه هواده یک دستگاه ضروری برای پرورش آبزیان مثل: ماهی و میگو است. همه ی ما می دانیم که اکسیژن رسانی بسیار مهم و ضروری تر از غذا می باشد بنابراین برای این که ماهی بتواند در استخر زنده بماند باید میزان اکسیژن آب مناسب باشد. در حالت عادی میزان کمی اکسیژن از اتمسفر وارد آب می شود و همچنین با عوض کردن آب نیز اکسیژن رسانی به ماهی بیشتر می شود اما این موارد کافی نمی باشند و حتما دستگاه هواده مورد نیاز می باشد.

دستگاه هوادهی استخر براساس عملکرد و کارایی آن ها به دو صورت هواده سطحی و هواده مرکزی وجود دارند. هواده های سطحی مثل اسپلش در سطح آب قرار می گیرند و با حرکت پروانه های خود هوا را به داخل آب منتقل می کنند ولی هواده های مرکزی در کف استخر نصب شده و عمل اکسیژن سازی را انجام می دهند.

دستگاه هواده طی یک مکانیزم پیشرفته میزان اکسیژن مخلوط در آب را زیاد می کند و این برای رشد و پرورش ماهی بسیار حائز اهمیت می باشد. دستگاه هوادهی استخر ماهی براساس اندازه، توان و قدرت و همچنین میزان انرژی انواع گوناگونی دارد که شامل: هواده پدل ویل، هواده توربو اسپلش، هواده سطحی، هواده اجکتوری، هواده ایر جت، هواده سوپر فورس و هواده ونچوری که هر کدام از این ها دارای طراحی های متنوع و متفاوتی می باشند و شما عزیزان با توجه به نیاز و هزینه های خود میتوانید آن ها را خریداری نمایید.

مرکز خرید هواده استخر ماهی

مرکز خرید هواده استخر ماهی دستگاه هواده یکی از تجهیزات لازم و مهم برای پرورش آبزیان مثل ماهی می باشد که انواع گوناگونی براساس توان و سایز دارد و شما مشتریان گرامی با توجه به اندازه استخر می توانید هواده مناسب و سالم را خریداری نمایید. در این مرکز خرید شما می توانید به راحتی مدل های متنوعی از دستگاه هواده را مشاهده نمایید.

تمامی دستگاه های این فروشگاه اینترنتی توسط متخصصان کار آزموده و ماهر طراحی و ساخته شده اند و با اطمینان می توان که دوام و طول عمر زیادی خواهند داشت و بهترین عملکرد را در اکسیژن سازی استخر خواهد داشت. قیمت خرید این دستگاه با توجه به سایز و اندازه دستگاه و همچنین کیفیت ابزار ها و وسایل مورد استفاده در ساخت و طراحی آن می تواند متفاوت باشد.

این مجموعه بزرگ تمامی محصولات خود را با ضمانت کیفیت به مشتری تحویل می دهد. این کالا ها دارای نشان استاندارد می باشند و در تولید آن ها تمامی اصول فنی و مهندسی به کار برده شده است. شما مشتریان عزیز می توانید دستگاه هواده استخر ماهی مورد نیاز خود را با قیمت به صرفه و مناسب در کمترین زمان از ما تحویل بگیرید برای این منظور شما مشتریان گرامی سفارش های خود را می توانید از طریق این سایت با ما در میان بگذارید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما