فروشگاه عرضه هواده پدل ویل 3 اسب

ممکن است عموم مردم نام هواده پدل ویل را تا به حال نشنیده باشند، اما کسانی که دستی در پرورش ماهی و میگو و سایر آبزیان دارند ،و یا استخر های بزرگی دارند، این محصول را به خوبی می شناسند. این محصول همانطور که می‌توان از اسمش حدس زد، عمل اکسیژن رسانی در آب را انجام می دهد و وجود آن برای حفظ حیات جانداران آبزی، حیاتی است. گروه تجاری فارود صنعت، به عنوان یکی از اصلی ترین تأمین کنندگان تجهیزات پرورش آبزیان، به فروش هواده پدل ویل 3 اسب می‌پردازد.

فروشگاه عرضه هواده پدل ویل 3 اسب

مشخصات فنی هواده پدل ویل 3 اسب

مشخصات فنی هواده پدل ویل 3 اسب اگر بخواهیم راجع به مشخصات فنی هواده پدل ویل صحبت کنیم باید بگوییم که ، دارای 4 تا 6 پروانه است که با چرخاندن آن ها وظیفه ی اکسیژن رسانی به انواع موجودات آبزی مانند ماهی و میگو را دارد. بدون استفاده از این دستگاه، پرورش دهندگان موجودات آبزی، قادر به حفظ سلامت این موجودات نخواهند بود. طراحی و ساخت این محصول به گونه ای است که جابه جایی و استفاده از آن بسیار راحت است. این دستگاه از پلاستیک فشرده ی بسیار مرغوب ساخته می شود که پروانه های آن بر روی میله ها مدام در حال چرخش هستند.

چرخش این هواده ها با توجه به اندازه و نیاز مشخص، به دو صورت عمودی و افقی صورت می‌گیرد. نحوه ی اکسیژن رسانی توسط این دستگاه ها نیز از طریق پرتاب آب و ایجاد اکسیژن انجام می‌گیرد. استفاده از این دستگاه ها مخصوصأ در فصول گرم سال و شهرهای گرمسیری ضرورت بیشتری دارد. بهتر است درکنار این وسیله یک نیروی موتور برق نیز داشته باشید، تا به علت نوسانات برقی و قطع برق متحمل ضرر های مالی گزاف نشوید. قیمت این محصول بستگی به اندازه ی آن، جنس پره ها، توان موتور و تعداد پروانه ها دارد و مصرف برق چندانی ندارد. با استفاده از این دستگاه دیگر نیازی به تعویض مکرر آب استخر نیز نخواهد بود.

بازار خرید هواده پدل ویل 3 اسب

بازار خرید هواده پدل ویل 3 اسب بازار فروش و خرید هواده پدل ویل 3اسب ،در مناطقی که دمای هوا در آن ها بیشتر است و در شهرها و روستاهایی که به پرورش میگو و ماهی مانند شهرهای شمال و جنوبی کشور، می‌پردازند بهتر است. اگر قصد تأسیس استخر و پرورش موجودات آبزی را دارید، خرید یک یا چند عدد از این دستگاه را در اولویت قرار دهید. فارود صنعت، با استفاده از بهترین مواد و دستگاه ها توانسته است هواده های بسیار باکیفیتی را ساخته و روانه ی بازار کند. اگر به دنبال قیمت مناسب برای خرید این محصول هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم با گروه فارود صنعت تماس حاصل کنید، زیرا این شرکت بازرگانی با حذف واسطه ها، این محصول را با قیمت بسیار کمتری نسبت به بازار عرضه می‌کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما