فروش عمده هواده پدل ویل ۳ اسب

یکی از تجهیزات مورد استفاده در استخرهای پرورش ماهی دستگاه هواده پدل ویل می باشد. این محصول دارای مدل های متنوعی است که با توجه به نوع کاربرد و متراژ استخر مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول با توجه به مزیت های فراوان و کارایی مطلوب متقاضیان زیادی داشته و از فروش بالایی برخوردار می باشد. فروش عمده هواده پدل ویل ۳ اسب با کیفیتی مرغوب و قیمتی ایده آل توسط همین شرکت صورت می پذیرد.

فروش عمده هواده پدل ویل ۳ اسب

اطلاعاتی درباره هواده پدل ویل ۳ اسب

اطلاعاتی درباره هواده پدل ویل ۳ اسب هواده پدل ویل ۳ اسب با داشتن عملکرد عالی توانسته است، نظر بسیاری از پرورش دهندگان ماهی را به خود جلب نماید. در این نوع هواده یک الکتروموتور سه فاز با قدرت موتور سه اسب بخار و 1400 دور در دقیقه وجود دارد. میزان اکسیژن که این دستگاه تولید می کند، بیشنر از دستگاه های دیگر است.
کارکرد پدل ویل به این صورت است که پروانه های پدالی به صورت عمودی بر سطح آب می چرخند و آب استخر را به صورت قطراتی به سمت بالا پرتاب نموده و این کار باعث می شود که اکسیژن با آب ترکیب شده و گازهای زیان آور از قبیل دی اکسید کربن، متان، آمونیاک و هیدروژن از آب خارج گردند.
از مزایای استفاده از دستگاه هواده پدل ویل می توان به مواردی نظیر دارا بودن عمر مفید طولانی، استحکام و با دوام بودن، قدرت بالا، عدم آسیب رساندن به آبزیان، استفاده در استخرهای پرورش ماهی با هر ابعاد و عمقی، عدم تخریب بستر استخرهای خاکی، داشتن استهلاک پایین و … اشاره کرد.

خرید مستقبم هواده پدل ویل ۳ اسب

خرید مستقبم هواده پدل ویل ۳ اسب خرید هواده پدل ویل ۳ اسب به طور مستقیم بسیار مقرون به صرفه می باشد و امروزه اغلب مشتریان به علت مزایای بسیاری که این نوع خرید دارد، ترجیح می دهند که با حجم بالا و به صورت بدون واسطه محصول دلخواه را خریداری کنند همچنین فروشنده نیز در مدت زمانی کوناهی کالای خود را به فروش می رساند.
این روزها بازار هواده پدل ویل به دلیل کارایی مفید و قیمت مناسب بسیار پررونق می باشد و مشتریان زیادی در داخل و خارج از کشور دارد. در حال حاضر برندهای متعددی در حوزه تولید انواع هواده پدل ویل فعال می باشند و با استفاده از مواد اولیه درجه یک و با رعایت استانداردهای لازم در تمامی مراحل تولید این محصول را طراحی و تهیه می کنند. این شرکت ها توانسته اند با بکارگیری از پرسنل متخصص و توانمند توسط تکنولوژی روز دنیا کالایی با کیفیت عالی را به دست مصرف کننده برسانند و فروش خوبی از محصولات تولیدی خود داشته باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما