قیمت خرید هواده ایرجت شیل تکنیک

هواده ایرجت شیل دستگاهی می باشد که مخلوط کردن هوای بیرون را با آب امکانپذیر می سازد و باعث می ‌شود اکسیژن در آب افزایش پیدا کند. این دستگاه در انواع استخر های پرورش ماهی به کار برده می شود و جریان آب و هوا را در عمق این استخر ها تنظیم می‌ کند و باعث می شود یک جریان از اکسیژن مناسب برای استخر ها به وجود بیاید و ماهی ها بتوانند در کف استخر ها از اکسیژن موجود استفاده کنند. قیمت خرید هواده ایرجت شیل تکنیک را به راحتی می ‌توان از طریق سایت های معتبر اینترنتی دریافت نمود و همچنین خرید مجازی این محصول با قیمت بسیار کمی انجام می شود.

قیمت خرید هواده ایرجت شیل تکنیک

مشخصات هواده ایرجت شیل تکنیک

مشخصات هواده ایرجت شیل تکنیک دستگاه ایرجت شیل تکنیک دارای مشخصات منحصر به فردی می باشد این دستگاه ها دارای توان بالایی می باشند و در عمق های پایین استخر ها جریان آب و هوا را با هم ترکیب می کنند. هواده توربو اسپلش طبقه بندی حرارتی در استخر ها به وجود نمی‌ آورد. این دستگاه‌ها وظیفه تزریق هوای سطح را با عمق پایین بر عهده دارند. همچنین از مشخصات آن ها می‌ توان به وزن مناسبشان اشاره نمود و این که این دستگاه ها به راحتی حمل و نقل می شوند.

همچنین دارای زاویه برای تنظیم اکسیژن می باشند و در ستون های عمودی نیز جریان آب و هوا را به وجود می آورند. این دستگاه ها دارای اندازه های مختلفی هستند و در ستون های متفاوت از انواع مختلف این دستگاه ها استفاده می شود و به گونه ای طراحی شده اند که در آب های شور نیز ماندگاری بالایی دارند و شناور موجود در آن ها از جنس پی وی سی است و بسیار محکم می باشند.

از مهمترین مشخصات هواده فورس می‌ توان به گارانتی و خدمات پس از فروش آن اشاره نمود. این دستگاه‌ ها در ابعاد مختلف هستند و به صورت تک فاز، دو فاز و سه فاز تولید می ‌گردند. همچنین دارای قدرت موتور به اندازه دو اسب، سه اسب و چهار اسب هستند و میزان هوادهی آن ها با همدیگر متفاوت می باشد. همچنین قدرت پرتاب آن ها به صورت متری است و هوا با به پایین استخرها پرتاب می کنند و هرچه قدرت بیشتری داشته باشند میزان بیشتری اکسیژن تولید می کنند.

بررسی کیفیت هواده ایرجت شیل تکنیک

بررسی کیفیت هواده ایرجت شیل تکنیک هواده ایرجت شیل تکنیک دارای کیفیت بسیار زیادی است و این کیفیت را می‌ توان در مدت زمان استفاده از آندها به راحتی مشاهده نمود. تمامی بدنه این دستگاه ها از آلیاژ های مقاوم در برابر زنگ زدگی طراحی شده‌اند و همچنین قدرت موتور آن ها بسیار بالا می باشد که به راحتی می توان استفاده از آن ها را انجام داد و نیازمند تخصص و دانش زیادی نیستند و کار با آن ها بسیار راحت است.ذکارایی بالای این دستگاه ها در میزان اکسیژن مخلوط در آب را می توان مورد بررسی قرار داد و دستگیره تنظیم روی این دستگاه ها سبب تغییر میزان اکسیژن می گردد.

متخصصین زیادی وجود دارند که پس از تولید این محصول آن ها را مورد آزمایش قرار می ‌دهد و از توانایی و کیفیت این دستگاه ها اطمینان حاصل می کند. در استخر های پرورش ماهی از انواع مختلف کوچک و بزرگ این دستگاه ها استفاده می کنند. استخر کوچک نیازمند این دستگاه با قدرت بالا نیست و سایر دستگاه های کوچک تر نیز این نیاز را بر طرف می کنند. قیمت این دستگاه‌ ها نیز بیان گوی کیفیت آن ها می باشد. کاملا روشن و واضح است که هر چه این قیمت‌ ها بیشتر باشد طول عمر آن ها نیز بیشتر است.روش فروش روی قیمت تاثیر گذار می باشد که باید آن را جداگانه مورد نقد و بررسی قرار داد.

انواع مدل های هواده ایرجت شیل تکنیک

انواع مدل های هواده ایرجت شیل تکنیک مدلهای مختلف هوادهی ایرجت شیل تکنیک در بازار وجود دارد انواع مختلف این دستگاه ها ویژگی های متفاوتی دارند و کاربرد آن ها نیز با همدیگر متفاوت می باشد. برای استخر ها و دریاچه‌ های با عمق زیاد از دستگاه های متفاوتی استفاده می گردد که باید دارای مقاومت بسیار بالایی باشد و از طول عمر بیشتری نیز برخوردار باشند. این دستگاه ‌ها هوا را به درون دریاچه های پرورش ماهی انتقال می دهند و تامین اکسیژن ماهی ها را برعهده دارند. هواده ونچوری و هواده پدل ویل دو نمونخ از مدل های هواده هستند که‌از محبوبیت بالایی برخوردارند و مورد استفاده عموم هستند.

تفاوت عمده این مدل ها در سایز آن ها می باشد. مدل های مختلف آن ها را می توان از طریق فروشگاه ها و فضای مجازی مورد نقد و بررسی قرار داد و مطابق با جای خود و استخر خود دستگاه مورد نظر را خریداری نمود. این دستگاه ها در مدل ‌های تک اسب، دو اسب و … موجود است و به بازار عرضه می گردند و هر چه تعداد این اسب‌ ها بیشتر باشد قدرت آن ها نیز بیشتر می ‌شود و توانایی حل کردن مقدار زیادی اکسیژن را با آب دارا می باشند، از کوچکترین سایز آن ها در استخردهای کوچک و حوضچه ها استفاده می گردد و ویل ۴ اسب بزرگترین آنها می باشد برای دریاچه های بزرگ تر استفاده می گردد.

توزیع هواده ایرجت شیل تکنیک

توزیع هواده ایرجت شیل تکنیک پخش و توزیع هواده ایرجت از طریق سایت های معتبر اینترنتی انجام مید‌گیرد و انواع این دستگاه ها در اختیار مصرف کننده ها قرار می ‌گیرد. در روش اینترنتی نیازی به حضور در محل خرید نیست و صاحبان تولیدی ها پس از آن که انواع مدل های این دستگاه ها را تولید کردند از آن ها در فضای مجازی رونمایی می ‌کنند. آن ها تمام ویژگی های کالا را باز گو می کنند، حتی قیمت را نیز به اشتراک می گذارند و امکان خرید را برای مصرف کننده از درب همین کارخانه ها فراهم می سازند و آن ها را درب منزل تحویل می دهند.

پخش این دستگاه ها از طریق فضای مجازی نیز صورت می ‌گیرد و فروشگاه های زیادی وجود دارند که به عنوان واسطه بین تولید کننده و مصرف کننده عمل می‌ کنند و سبب افزایش قیمت ‌ها می ‌شوند. این فروشگاه ها سود خود را از مشتری ها دریافت می کنند و مصرف کننده باید مدت زمانی را صرف این خرید کند که از لحاظ اقتصادی اصلاً مقرون به صرفه نمی باشد و سبب اتلاف زمان زیادی می گردد و باید هزینه های حمل و نقل این دستگاه ها را پرداخت کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما