قیمت خرید هواده فورس

برای تامین اکسیژن آبزیان به دستگاهی احتیاج است که اکسیژن لازم را برای آن ها فراهم کند و از تلف شدن انواع مختلف ماهی ها جلوگیری کند و این دستگاه ها دارای انواع مختلفی هستند. قیمت هواده فورس را به راحتی می ‌توان از طریق سایت های معتبر اینترنتی دریافت کرد و آن ها را به روش های مختلفی خریداری نمود.

قیمت خرید هواده فورس

مشخصات فنی هواده فورس

مشخصات فنی هواده فورس هواده دستگاهی است که جریان هوا را در قسمت های زیرین استخر های پرورش آبزیان برقرار می کند. این دستگاه ها باعث ترکیب اکسیژن موجود در هوا با آب می شوند و آن ها را به سطح پایین پرتاب می کنند. از مشخصات این دستگاه ها می توان به میزان هوادهی آن‌ ها دقت کرد. هر چه این دستگاه ها میزان بیشتری از اکسیژن را در آب ترکیب کنند کارایی بهتری دارند.

یکی از مشخصات‌ آن ها قدرت پرتاب می باشد، آن ها دارای قدرت زیادی هستند و اکسیژن را به کف دریاچه ها پرت می کنند. قدرت موتور آن ها بر حسب اسب بخار می باشد و به صورت تک فاز، سه فاز و غیره وجود دارند. قدرت پمپاژ دستگاه ها بر حسب لیتر بر دقیقه می باشد و بستگی به اندازه آن ها دارد.

میزان هوادهی این محصولات حائز اهمیت است و جزء مشخصات اصلی این دستگاه ها می باشد. بدنه این دستگاه‌ها از مواد درجه یک تولید شده که از آلیاژ های بسیار محکم هستند و در برابر زنگ زدگی دارای استحکام بسیار بالایی می باشند همچنین قیمت مناسبی دارند و به راحتی می ‌توان آن ها را خریداری نمود و بر حسب میزان متر مربع خود می توانید دستگاه ها را در نوع بزرگ و کوچک خریداری کرد. آن ها نیازی به روغن کاری ندارد و از این لحاظ نگه داری آن ها بسیار است.

بررسی کیفیت هواده فورس

بررسی کیفیت هواده فورس دستگاه هواده فورس دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد آن ها قابلیت جا به جایی دارند و به راحتی حمل می شوند و می توان آن ها را از مکانی به مکان دیگر انتقال داد. همچنین صدایی که تولید می ‌کنند بسیار کم می باشد و قدرت مکش هوای آن ها نیز از صدای کمی برخوردار است. این دستگاه ها برای مکان های پرورش و فروش ماهی مناسب است و از لحاظ قیمت مقرون به صرفه می باشد.

این دستگاه ها به معرض نمایش گذاشته می شوند و به راحتی نصب می ‌شوند و برای راه‌ اندازی آن ها احتیاجی به دانش و علم آنچنانی نیست. همچنین این دستگاه ها روی سطح آب شناور می مانند و ارتفاع آن ها محدودیتی ایجاد نمی ‌کند. نگه داری این دستگاه‌ ها بسیار راحت بوده و احتیاجی به روغن کاری ندارند. آن ها حباب های ریز اکسیژن را تولید کرده و آن ها را به سمت لایه های زیرین این استخر ها پرتاب می ‌کنند. هر چه قدرت پرتاب آن ها بیشتر باشد از کیفیت مناسب ‌تری برخوردار هستند.

تمامی قطعات فلزی به کار رفته در این دستگاه ها از جنس آلومینیوم می باشد و در مقابل زنگ زدگی دارای استحکام بسیار بالایی هستند. دستگاه فورس حباب های ریزی را تولید می ‌کند که اکسیژن مورد نیاز ماهیان می باشد با استفاده از این اکسیژن های محلول در آب ماهی ها سریعتر وزنگیری می کنند و برای مصرف و فروش زودتر رشد می کنند. در مزارع مختلف نیز از این دستگاه ها استفاده می کنند. هواده اجکتوری. هواده کمبوجت، هواده سطحی هواده پدالی انواع مختلف دستگاه هواده هستند که برای ادامه حیات آبزیان مفید هستند.

روش عملکرد هواده فورس

روش عملکرد هواده فورس استخر های پرورش ماهی و دریاچه های دیگر که آبزیان درون آن ها زندگی و تولید مثل می کنند، نیاز به تهویه دارند و هر چند وقت یکبار باید فضولات آن ها به بیرون انتقال پیدا کند. در نتیجه برای زنده ماندن ماهی ها باید اکسیژن لازم وجود داشته باشد. دستگاه فورس وظیفه تامین اکسیژن کف دریا و استخر ها را بر عهده دارد. این دستگاه ‌ها به روش ‌های اتوماتیک عمل می‌ کنند. آن ها قدرت مکش هوا را دارا می باشند و پس از مکیدن هوا آن ها را به صورت محلول در آب در آورده و به کف این استخر ها پرتاب می کنند.

هر چه قدرت پرتاب آن ها بیشتر باشد کیفیت و کارایی آن ها نیز بیشتر است. این عمل یک روش مکانیکی می باشد که با استفاده از آن ها اکسیژن در آب حل می ‌شود و به سطح های پایین تر می ‌رسد انواع مختلف این دستگاه ها بر حسب محل نگهداری آبزیان کار می‌ کنند و نسبت به سایز استخر و دریاچه ها متفاوت می باشد. همچنین برای ماهی های گرمابی و سردابی از انواع مختلف این دستگاه ها استفاده می شود. برق مصرفی و توان این دستگاه بسیار مناسب می باشد و بچه ماهی ها و ماهی ‌های بالغ نیز می ‌توانند از این اکسیژن ها استفاده کنند. اگر از این دستگاه ها استفاده نشود و اکسیژن مورد نیاز آن ها تامین گردد، شاهد تلف شدن و مرگ و میر ه آبزیان می شوند. این دستگاه ها از قیمت مناسبی برخوردار هستند و هر کسی بسته به مکان مورد نظر خود می تواند آن ها را خریداری کند.

مرکز فروش هواده فورس

مرکز فروش هواده فورس مرکز فروش هواده فورس، فروشگاه های آنلاین و فروشگاه های سطح کشور هستند که پس از تولید این دستگاه ها، آن ها به روش های مختلفی تبلیغ شده و امکان خرید را برای مصرف کننده ها به صورت حضوری و مجازی فراهم می سازند. این دستگاه ها با قیمت های متفاوتی عرضه می شود که این قیمت ‌ها بستگی به روش خرید آن ها دارد.

مرکز فروش اولیه هوا دستگاه های هواده کارخانه های تولیدی این محصول هستند. آن ها امکان خرید هواده فورس را برای مصرف کننده ها فراهم می آورند و فروشگاه های سطح کشور خرید را به صورت عمده انجام می ‌دهند، سپس آن ها را در اختیار مصرف کننده ها قرار می ‌دهند و به عنوان واسطه بازار عمل می‌ کنند که سود خود را از مشتری می‌گیرند.

در خرید اینترنتی قیمت ها بسیار کم و به نرخ درب کارخانه می باشد و می توان از طریق فروشگاه ‌های مجازی این خرید ها را با قیمت اولیه و بسیار کم انجام داد. در این روش خرید نیازی به جا به جایی و حضور در محل خرید نیست و مصرف کننده می تواند در زمان و هزینه خود صرفه جویی کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما