قیمت دستگاه غذاده اتوماتیک ماهی پاندولی

یکی از تجهیزات مورد استفاده در پرورش انواع آبزیان دستگاه غذاده اتوماتیک می باشد که امروزه در انواع طرح و مدل های متنوع با قیمت متفاوت ارائه می شود، قیمت دستگاه غذاده اتوماتیک ماهی پاندولی به عوامل مختلفی وابسته است و کیفیت و مدل‌ آن همچنین داخلی و یا وارداتی بودن دستگاه می تواند بر قیمت مؤثر باشد، قیمت عمده انواع‌ دستگاه غذاده نیز نسبت به قیمت جزیی‌ آن مناسب تر است.

قیمت دستگاه غذاده اتوماتیک ماهی پاندولی

ویژگی غذاده اتوماتیک ماهی پاندولی

ویژگی غذاده اتوماتیک ماهی پاندولی از ویژگی غذاده اتوماتیک ماهی پاندولی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این دستگاه از قطعات و متریال درجه یک و باکیفیت ساخته شده است و علاوه بر طراحی شیک و استاندارد از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار می باشد.
  • مجهز به تابلو برق هوشمند است و قابلیت زمان بندی برای تغذیه آبزیان وجود دارد.
  • دارای مخازن بزرگ و در وزن های مختلف 40 الی 80 کیلوگرم می باشد و می توان تعداد دفعات تغذیه و مقدار خوراک مورد نیاز را برای آبزیان مشخص کرد.
  • در سریع ترین زمان حجم زیادی از غذای مورد نیاز آبزیان را ارائه می کند و نیازی کمتری به نیروی انسانی می باشد.
  • در رشد بهتر و سریع تر ماهیان مؤثر است و آبزیان به آسانی می توانند بوسیله این دستگاه تغذیه نمایند همچنین استفاده از غذا ده اتوماتیک از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است.

در حال حاضر شرکت های تولید کننده متعددی در حوزه تولید و ساخت انواع تجهیزات پرورش ماهی از جمله دستگاه غذاده اتوماتیک فعالیت می کنند و این محصول را با استفاده از مواد اولیه درجه یک و توسط تکنولوژی روز دنیا مطابق با استاندارد های لازم طراحی و تولید می کنند و با بهترین کیفیت در بازار های داخلی و خارجی عرضه می نمایند.

عرضه دستگاه غذاده اتوماتیک ماهی پاندولی

عرضه دستگاه غذاده اتوماتیک ماهی پاندولی در حال حاضر عرضه دستگاه غذاده اتوماتیک ماهی پاندولی به شیوه های گوناگون و به صورت عمده و یا جزیی‌ در سطح کشور در حال انجام می باشد که به دلیل کاربرد فراوان و کیفیت عالی استقبال بسیار خوبی از خرید آن صورت می گیرد و بسیاری از مشتریان این دستگاه را به شکل ملی تهیه می کنند. این مرکز یکی از بزرگترین سایت های اینترنتی فروش و عرضه دستگاه غذاده پاندولی می باشد که این محصول را با ضمانت کیفیت و قیمتی مطلوب در اختیار مشتری قرار می دهد.

با ورود به سایت می توانید از محصولات تولیدی ما دیدن نمایید و پس از انتخاب و ثبت کردن سفارش محصول با بهترین بسته بندی به آدرس مورد نظر ارسال خواهد شد و از پرداخت هزینه های اضافی نیز جلوگیری می شود و این روزها خرید آنلاین به علت مزایای فراوان طرفداران بسیاری دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما