قیمت دستگاه هوادهی استخر ماهی

اکسیژن حوضچه از دو منبع فتوسنتز و انتشار هوا تامین می شود. مهمترین منبع فتوسنتز است، فرآیندی که طی آن از گیاهان برای تولید غذا استفاده می شود. گیاهان در مقابل خورشید جدید اکسیژن را به عنوان محصول جانبی فتوسنتز اضافه می کنند. اکسیژن در زمان تولید نمی شود. شب، اما بستر برگ ها تنفس ماهی ها و باکتری ها است.اکسیژن محلول در آب آنقدر کم است که می تواند باعث استرس یا مرگ ماهی شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت دستگاه هوادهی استخر ماهی می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

قیمت دستگاه هوادهی استخر ماهی

مشخصات دستگاه هوادهی استخر ماهی

مشخصات دستگاه هوادهی استخر ماهی اگر استخرها از پاروها، پروانه ها یا هواده های عمودی به عنوان هواکش استفاده می کنند، توصیه می شود از 50 درصد حداکثر ظرفیت تراکم استفاده شود تا از تغییرات استرس زا در رفتار ماهی جلوگیری شود. اگر دیفیوزرها تهویه شوند، به عنوان مثال: از لوله های تراوا یا دیفیوزر با لوله های حباب دار یا صفحه ای استفاده می شود. حداکثر فشار توصیه شده بدون کشش 75 درصد حداکثر ظرفیت فشرده سازی است

. خرید انواع تجهیزات آبزیان همواره مورد توجه دست اندرکاران پرورش ماهی بوده است. یکی از مهمترین دلایل موفقیت در پرورش ماهی، انتخاب و خرید تجهیزات ماهیگیری مناسب است. عدم استفاده از این تجهیزات و عدم توجه به خرید ارقام باکیفیت باعث ایجاد مشکلات زیادی برای صاحبان این مشاغل می شود. هوادهی استخرهای پرورش ماهی یکی از مهمترین تجهیزات آبی در زمان پرورش و نگهداری در استخرهای پرورش است.

دستگاه هوادهی اکواریوم در انواع مختلفی ساخته می شوند و به دست مشتریان می رسند. به طور کلی می توان گفت اکسیژن رسانی لازم برای آب استخر به دو صورت انجام می شود. راه اول فتوسنتز گیاهان است. هنگامی که گیاهان از نور خورشید برای تغذیه استفاده می کنند، گاز اکسیژن توسط گیاهان به عنوان یک محصول جانبی تولید می شود و این اکسیژن در طول شب توسط جلبک ها و ماهی ها مصرف می شود.

این مصرف اکسیژن تعادل در ترکیب گازهای موجود در آب استخر را به هم می زند و میزان اکسیژن مصرفی بیشتر از مقدار تولید شده است. این کمبود اکسیژن در نهایت می تواند منجر به انقراض آبزیان شود. یکی از تجهیزات آبی که نقش مهمی در اکسیژن رسانی و تهویه هوای آب استخر دارد، دستگاه های تهویه است. همانطور که گفته شد این دستگاه ها در انواع مختلف و توسط سازندگان مختلف تولید می شوند.

هواده های اسپری مزارع پرورش ماهی کاربرد بسیار مفیدی در افزایش تولید در مزارع پرورش ماهی دارند. یکی از این تجهیزات آب در زمینه تهویه، دستگاه هوادهی پاشش است. این دستگاه علاوه بر پاشش آب، به آب استخر اکسیژن می دهد و گازهایی مانند دی اکسید کربن را از سطح آب استخر خارج می کند.

نحوه کار دستگاه هوادهی استخر ماهی

نحوه کار دستگاه هوادهی استخر ماهی اختلاط هوا توسط این دستگاه هوادهی اسپلش می شود دمای آب در تمام لایه ها یکسان باشد و ذرات غذا در تمام سطوح پخش شود. خرید دستگاه اسپلش مزایای زیادی دارد، بعلاوه راه اندازی و نگهداری آن آسان است و بیشتر برای ماهی های آب سرد استفاده می شود. هواده های اسپلش و شیل از گروه تجهیزات آبی این دستگاه یکی از کارآمدترین تجهیزات آبی است و به لطف تیغه های خود می تواند آب را از قسمت های عمیق تر جذب کرده و فواره های قارچ ایجاد کند.

در بسیاری از استخرهای پرورش ماهی به خصوص در استخرهای دو منظوره که برای ذخیره آب کشاورزی استفاده می شود، به دلیل کمبود اکسیژن در آب، ماهی زیادی نمی توان پرورش داد و آب به داخل استخر ریخته می شود تا اکسیژن زیادی به آب برسد. از ارتفاع زیاد دستگاه های فعلی مانند دستگاه «ایرجت» از موتور الکتریکی و پمپ هوا برای کشیدن و تزریق هوا به داخل آب استفاده می کنند و دستگاه «اسپلش» آب را پودر کرده و میزان اکسیژن محلول در آب را افزایش می دهد.

هم این دستگاه ها و هم سایر دستگاه های مشابه، علاوه بر مصرف برق، به خودی خود مشکل آلودگی صوتی را نیز دارند که باعث کاهش رشد آبزیان می شود. وی گفت: از دستگاه آبگیری می توان با ایجاد خلاء، کاهش تلفات ناشی از کمبود اکسیژن و عملکرد بهتر با پمپ های فشار قوی، برای پرورش تعداد زیادی ماهی آزاد استفاده کرد. اما این دستگاه با پمپاژ آب به داخل استخر، هوا را با آب مخلوط کرده و با فشار دادن آب به کف استخر، آن را به صورت حباب های کوچک پخش می کند.

این مبلغ برای هر دستگاه ایر جت با هزینه نصب حدود 400 تا 450 هزار تومان است در حالی که هزینه برق مصرفی نیز به این اضافه می شود. علاوه بر این که این دستگاه نیاز به نگهداری زیادی ندارد، هزینه های نگهداری دستگاه های موجود نیز خیره کننده است.

میزان اکسیژن رسانی این دستگاه به فشار آب و قطر لوله خروجی آب بستگی دارد و بر این اساس می توان میزان فشار را به راحتی به دلخواه تنظیم کرد و با نصب صحیح این دستگاه می توان آب گرفت. به هر نحوی به گردش در آمد. سادگی و ارزانی شامل جاری شدن آب استخر، جمع آوری جلبک ها و جلبک های پوسیده در یک گوشه استخر (در صورت نصب مورب دستگاه)، عدم نیاز به برق و عدم نیاز به تخصص و تجربه خاصی جهت نصب، راه اندازی و نگهداری.

کیفیت دستگاه هوادهی استخر ماهی

کیفیت دستگاه هوادهی استخر ماهی برای ماهیگیری که حجم ماهی در استخر بسیار زیاد است وجود هواکش ضروری است زیرا بدون این دستگاه ها سطح اکسیژن آب پایین می آید و باعث خفگی می شود. هنگام خرید هواکش اسپلش حتما از نوع با کیفیت آن خریداری کنید، زیرا میزان تهویه به کیفیت آن بستگی دارد. هواده های اسپلش با کیفیت بالا طول عمر بیشتری دارند و آب را با فشار بیشتری از استخر بیرون می کشند و آب را به صورت فواره قارچ بزرگتر روی سطح استخر پخش می کنند.

برای ماهیگیری که حجم ماهی در حوض خیلی زیاد است. هواکش بسیار ضروری است زیرا بدون این دستگاه ها سطح اکسیژن آب پایین می آید و باعث خفگی می شود. هنگام خرید هواکش اسپلش حتما از نوع با کیفیت آن خریداری کنید، زیرا میزان تهویه به کیفیت آن بستگی دارد. هواده های اسپلش با کیفیت بالا دوام بیشتری دارند و آب را با فشار بیشتری از استخر بیرون می کشند و آب را به عنوان یک فواره قارچ بزرگتر در سطح استخر پخش می کنند.

فروشنده دستگاه هوادهی استخر ماهی

فروشنده دستگاه هوادهی استخر ماهی اگر قصد خرید دستگاه هواده پدل ویل را دارید فقط از فروشندگان معتبر خرید کنید تا از کیفیت محصول مطمئن شوید. خرید این محصول به صورت حضوری و غیر حضوری می باشد. برای خرید شخصی دستگاه تهویه باید به مراکز خرید مراجعه کنید. برای خرید آفلاین می توانید به فروشگاه های اینترنتی و سایت های تبلیغاتی فروش مراجعه کرده و اقدام به خرید دستگاه مورد نظر خود نمایید. هنگام خرید دستی یا دستی می توانید از کارشناسان مشاوره مشاوره لازم را دریافت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما