قیمت عرضه هواده اسپلش تک فاز

کلمه هواده یعنی عملی که کمک به حل کردن هوا در آب می کند که در طبیعت این اتفاق به وسیله باد و امواج و حرکت جریان آب می افتند و هوادهی انجام می شود . در جاهایی مثل استخرهای پرورش ماهی عمل هوادهی با دستگاهای مخصوص انجام می شود .

هر دستگاهی که قادر باشد هوا را با آب مخلوط کند تا سطح اکسیژن آب افزایش یابد هواده نامیده می شود اما با توجه به مسائلی مانند هزینه انجام ، راندمان مصرف انرژی دستگاه برای هوادهی دو نوع مکانیزم وجود دارد :

هواده سطحی ( اسپلش)

هواده مرکزی (بلوئر)

هواده اسپلش پرورش ماهی یکی از بهترین و کاربردی ترین هواده برای صنعت پرورش ماهی است . این هواده با اینکه مکانیزمی بسیار ساده دارد اما قدرت بسیار بالایی در هوادهی دارد . این هواده در دو نوع تک فاز و سه فاز تولید می شود که این دو نوع در میزان قدرت موتور ، مصرف انرژی و توان با هم کمی فرق دارند .

قیمت هواده اسپلش تک فاز با توجه به مدل و برند سازنده اش می تواند متفاوت باشد و اگر به دنبال برندی کاربردی و قوی هستید باید حتما قبل از خرید اطلاعاتی درباره این محصول کسب کنید .

ما به شما شرکت فارود صنعت را پیشنهاد می کنیم این شرکت در زمینه انواع تجهیزات مربوط به پرورش ماهی و میگو فعالیت دارد . این شرکت با استفاده از دانش روز و تجربه افراد توانمند حوزه فعالیت خود را در سراسر کشور گسترده کرده است .

قیمت عرضه هواده اسپلش تک فاز

مشخصات فنی هواده اسپلش تک فاز

مشخصات فنی هواده اسپلش تک فاز

هواده اسپلش در دو نوع تک فاز و سه فاز در بازار موجود می باشد که در این دو نوعه هواده اسپلش تک فاز بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد زیرا مزیت هایی نسبت به انواع دیگر دارد در زیر به مشخصات فنی این نوع اسپلش می پردازیم.

هواده اسپلش تک فاز نیازی به ترانس ندارد و قابل اتصال به برق شهر را دارد . به همین دلیل قابل استفاده در استخر های کوچک خانگی است . این هواده قادر به تهویه استخر تا عمق یک و نیم متر است .

از دیگر مزیت های این هواده قابلیت نصب بسیار راحت آن است‌ مزیت دیگر آن مصرف پایین برق آن می باشد . به خاطر جنسش دارای حالت شناوری است. موتور ضد آب آن در برابر رطوبت دچار زنگ زدگی نمی شود به همین دلیل دوام آن در برابر فرسودگی بالا است .

از دیگر مشخصات فنی هواده اسپلش مرغوب تک فاز میتوان به این موارد اشاره کرد: قدرت موتور ، بین ۱ تا ۱.۵ کیلو وات

قدرت اسب بخار ، بین ۱.۵ تا ۲.۱

دور موتور بر دقیقه ۲۸۵۰

قدرت آبدهی لیتر بر دقیقه ۳۵۰۰, ۴۲۰۰, ۵۰۰۰

میزان اختلاط اب با اکسیژن بین ۱۳۵۰ تا ۱۹۵۰

وزن. بین ۲۱ تا ۲۳ کیلو‌گرم

روش کار هواده اسپلش تک فاز

روش کار هواده اسپلش تک فاز استخر های پرورش ماهی نیازمند به تجهیزاتی هستند که بتوانند شرایط زندگی این آبزیان را به درستی فراهم کنند. یکی از مهمترین نیازهای آبزیان اکسیژن و محیط سالم است . فراهم کردن اکسیژن در محیط های پرورشی به کمک دستگاه های هواده انجام می‌شود .

کار همه دستگاه های هواده مخلوط کردن آب با هوا است . دستگاه های هواده اسپلش هم هوا را با آب مخلوط میکنند و هم باعث می شوند که لایه های مختلف آب به هم بخورد که این به هم خوردگی موجب می شود دما در همه قسمت های آب یکسان شود و هم ذره های غذا به طور یکنواختی در لایه های مختلف آب پخش شود و ماهی ها به راحتی در همه جای آب به غذا دسترسی داشته باشند . بنابراین این دستگاه برای محیط های پرورش ماهی بسیار لازم و ضروری است .

هواده اسپلش ماهی معمولا برای استخرهای پرورش ماهی آب سرد مورد استفاده قرار می گیرد . این هواده از طریق پره هایی که دارد آب را از عمق استخر مکش می کند و در سطح آب فواره مانندهایی ایجاد می کند . لازم به ذکر است که بهترین کارایی این نوع هواده تا عمق یک و نیم متری می باشد.

کاربرد هواده اسپلش تک فاز

کاربرد هواده اسپلش تک فاز استخرهای پرورش ماهی پر از ماهی هایی است که نیاز به مراقبت و پرورش دارند . با مرور زمان آلودگی هایی آب استخرها را فرا می گیرد الودگی هایی مانند پولکهای لغزنده ماهی ها که از بدنشان جدا می شود فضولات ماهی ها ، باقی مانده مواد غذایی ، جلبک ها و رسوبات و.. بنابراین وجود این الودگی ها باعث تجمع گاز بر سطح آب استخر و تجمع نیترات کف استخر ها می شود . باقی ماندن این گازها باعث مسموم شدن محیط آب و از بین رفتن ماهی ها می شود . برای از بین بردن این مشکلات به تجهیزاتی نیاز است . مهمترین این تجهیزات همان دستکاه های هواده است کار دستگاههای هواده به این صورت است که سطح تماس آب استخر با هوا را می‌شکند و باعث می شود که اکسیژن بیشتری با آب ترکیب شود . این عملکرد ساده نه تنها سطح اکسیژن آب را بالا میبرد بلکه باعث خروج گازهای مضر و سمی از سطح و‌ کف استخر می شود . به خاطر حالت فواره مانندی که در سطح آب ایجاد می کنند باعث جابجایی لایه های مختلف آب شده و دما در همه قسمت های استخر یکسان می شود به این ترتیب محیط آب از عوامل بیماری زا دور شده و دمایی مناسب برای ماهی ها پیدا می‌کند .

فروش هواده اسپلش تک فاز

فروش هواده اسپلش تک فاز

کسانی که در استخرهای پرورش ماهی و میگو فعالیت دارند به خوبی می دانند که دستگاه های هواده از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند این دستگاه ها با عملکردی بسیار ساده اکسیژن آب را افزایش می‌دهند و هم گازها و الودگی های آب را از بین می برند ‌. در بازار انواع زیادی از دستکاه های هواده وجود دارد و قیمت گذاری این دستگاه ها به نوع و عملکرد آن ها بستگی دارد . تک فاز بودن یا یه فاز بودن و همچنین قدرت موتور و توان موتور بر قیمت اثر گذار است .

قبل از همه چیز برای خرید باید از مشخصات فنی انواع هواده و همچنین عملکرد مناسب آن برای محیط مورد نظر خود اگاهی پیدا کنید تا بتوانید محصولی مناسب با نیازمندی خود تهیه کنید .

در شرکت فارود صنعت کارشناسان و مشاورانی آماده خدمت به مشتریان هستند و شما می توانید هم از قیمت انواع اسپلش اطلاع پیدا کنید و هم کاملا با مشخصات فنی این دستگاهها آشنا شوید . در این صورت شما قادر خواهید بود دستگاهی کاملا متناسب با شرایط استخر خود تهیه کنید .

در این شرکت انواع تجهیزات مربوط به نگهداری آبزیان و حتی پمپ هواده اسپلش ایرانی که مورد نیاز دستگاه های اسپلش است یافت خواهد شد .

149

  1. من تاجر هستم و سفارش خواستم بدم میخواستم ببینم حداقل میزان سفارش چقدر هست و امکان صادرات وجود داره یا خیر؟

  2. علاوه بر هوادهی استخر، در فصول گرم سال که لایه های سطحی آب گرم تر می شود با مکش آب خنک لایه های عمقی و بهم زدن لایه های آب خنک کاری و متعادل سازی دمای آب استخر به شکل مطلوبی امکان پذیر می شود

  3. سلام و روز بخیر
    شرایط فروشتون به چه صورت هست و برای سفارش با چه شماره ای باید تماس بگیرم؟

  4. سلام، وقت بخیر. استخری دارم دو منظوره به طول ۲۶ متر، عرض۱۳ متر و عمق ۶ متر. تعداد ۵۰۰۰ عدد ماهی کپور، آمور و فیتوفاگ دارم، با میانگین وزن ۱ کیلوگرم. الان یک اسپلش دارم که ۷ ساله روزی ۱۴ ساعت داره مداوم کار می کنه. نیاز به یک اسپلش دارم که علاوه بر هوادهی خوب زیاد باعث تبخیر آب نشه. در ضمن برق من تک فاز است. لطفا یک اسپلش خوب که موجود دارید با قیمت روز به من معرفی کنید

  5. سلام خداقوت ارسال به چه صورتی انجام میشه میشه جواب بدید

  6. سلام ارادت، لطفا در مورد دستگاه های اسپلش من مشاوره بدید و همچنین بفرمایید برای پرورش ماهی چه دستگاه های دیگه ای لازمه که تهیه کنم؟ با تشکر

  7. با عرض سلام من می خوام از این سایت دستگاه هواده خریداری کنم لطفاً راهنمایی کنید چطور میتونم سفارش بدم

  8. سلام
    هواده اسپلش پرورش ماهی یکی از بهترین و کاربردی ترین هواده برای صنعت ماهی می باشد.
    و قدرت بسیار بالایی دارد.
    ممنون از توضیحاتون بنده میخواستم برای پرورش ماهی خربداری کنم با این مطالب مفید دیگه خیالم جمع شد.
    و از سایت شما خرید خود را ثبت می کنم

  9. هواده یعنی عملی که کمک به حل کردن هوا در آب می کند که در طبیعت این اتفاق به وسیله باد و امواج و حرکت جریان آب می افتند و هوادهی انجام می شود ولی در جاهایی مثل استخرهای پرورش ماهی عمل هوادهی با دستگاه انجام می شود که امری ضروری است.

    هر دستگاهی که قادر باشد هوا را با آب مخلوط کند تا سطح اکسیژن آب افزایش یابد هواده نامیده می شود

  10. یکی از معمولترین و پرکاربرد ترین نوع هواده برای مزارع پرورش ماهی اسپلش میباشد هوادهي بسيار قوي است كه با پاشش مقادير بسيار زياد آب بصورت فواره اي عمل مي كند این نوع هواده سطح آب را شکسته و باعث ایجاد سطح تماس بیشتر آب با هوا میگردد و سطح بالایی آب استخر را اکسیژن موجود در هوا در هم می آمیزد و اکسیژن اشباع شده را در سطح بالایی استخر افزایش میدهد. و همچنین با افزایش سطح تماس بین آب و هوا باعث حل شدن مقادیر بیشتری از هوا داخل آب و از طرف دیگر این دستگاه به انتقال گازهای مضر همچون امونیاک و نیترات از کف استخر به خارج  استخر کمک میکند و این دستگاه داراي محافظ موتور براي جلوگيري از برخورد ماهيان با پروانه ومحافظت موتور مي باشد
    اسپلش هواده مجموعه فارود یکی از با کیفیت ترین هاست

  11. سلام وقت بخیر
    دستگاه هواده تک فاز شما یکم با تأخیر به دستمان رسید و هزینه های جابه جایی نیز یکم بالا افتاد.
    ممنون میشم بررسی کنید موارد فوق رو و در صورت نیاز تذکرات لازم را به تیم فروش و حمل و نقل ارائه بدید.

  12. سلام خسته نباشید
    این پمپ ها از گندیده شدن آب هم جلوگیری می کنند من برای استخر ویلا از این پمپ استفاده میکنم

  13. سلام وقت شما بخیر. من مطالب رو خوندم خیلی عالی بود. سپاسگذارم از شما

  14. سلام…
    امیدوارم کم شدن قیمت تمام شده باعث کاهش کیفیت نشه … چون به شدت در دراز مدت باعث کم شدن حجم و ارزش فروش مجموعه میشه … رقابت در دنیای فعلی در واقع بر سر کیفیت و مزیت رقابتیه و قیمت در تجارت مدرن در رده های بسیار پایینی قرار گرفته … پیروز و سربلند باشید.

  15. با عرض سلام و خسته نباشی
    برای خریده عمده چجوری باید اقدام کنم ؟
    تا چه اندازه خرید عمده حساب میشه ؟
    بار چند روزه به دستم میرسه ؟
    شما اقساطی هم کار میکنید ؟ اگر بله شرایط اقساطتون چطوریه ؟

  16. سلام … دریافت نمونه از چه طریقی امکان پذیره و آیا در وب سایت برای این منظور راهکار یپیش بینی شده ؟ ممنون از پاسخگوییتون

  17. سلام طاعاتو عبادات شما مورد قبول امیدوارم همیشه موفق و موید باشید بسیار راضی بودم و به خیلی از اشنایانم معرفی کردم

  18. سلام و عرض ادب خدمت شما عزیزان امیدوارم که خسته نباشید لطفا بفرمایید قیمت عمده دستگاه چقدر است

  19. این محصولات کاتالوگی نداره برای مشاهده بهتر و دقیق تر ؟ ممنون میشم راهنماییم کنید

  20. سلام وقت بخیر این محصولات ضمانتم داره؟اگه داره چند ساله و شامل چی میشه؟

  21. سلام روز بخیر برای تهیه این محصولتون میشه حضوری مزاحم بشم؟ ممنون میشم پاسخ بدین

  22. .درود و خسته نباشید محصولتون خیلی با کیفیت بود ممنون از شما همیشه موفق و سر بلند باشید

  23. سلام مدت زمانی که طول میکشه به دستم برسه چقدره؟ ممنون میشم جواب بدین سپاس از سایت خوبتون

  24. سلام خسته نباشید برای اطلاع از جزییات بیشتر راجع به قیمت به کجا باید مراجعه کنیم؟

  25. سلام ببخشید ی لطف، کنید بگید که برای استخر پرورش ماهی چه چیزهایی لازمه

  26. سلام من خرید کردم به تازگی کیفیت محصولات عالی بود خواستم تشکر کنم از مشاوران فروش حرفه ای و بااخلاقتون

  27. سلام و وقت بخییر .مطالب سایت را مطالعه کردم بسیار مفید و کاربردی بود
    خیلی لذت بردم تشکر از عوامل سایت بابت درج مطالب مفید

  28. با سلام و خسته نباشید خدمت عوامل سایت . محصولات خیلی با کیفیتی دارید که تنوع خوبی هم دارند . میخواستم بدونم ارسال به شهرستان هم دارید . ممنون از خدمات خوبتون

  29. سلام روز بخير همگي ،خريد كردم چندباري از شما و وقتي قيمتهاتونو با بازار مقايسه ميكنم قيمت شما خيلي مناسب تره .

  30. سلام خسته نباشید خدمت شما لطفا بفرمایید نحوه ارسال به چه صورت است ممنون میشم زودتر پاسخ بدهید

  31. با سلام و عرض وقت بخير
    مطالب سایتتون رو مطالعه کردم و برایم مفید بود . ممنون که این محصولات رو بصورت اینترنتی ارائه میکنید تا تهیه اون آسون باشه . لطفا در مورد راههای ارتباطی بیشتر راهنمایی بفرمایید .

  32. سلام و خسته نباشید
    بسته ی من رسید من خیلی راضی بودم از سفارشم
    حتما به آشنایان اقوام معرفی خواهم کرد
    با تشکر

  33. سلام وقت بخیر طوری که مطالعه نمودم محصولات این سایت از تنوع بالایی برخوردار بوده که هر کس میتواند مطابق سلیقه و نیاز خود از این سایت خرید کنه از کیفیت اجناس این سایت مطمئن هستم و خودم از این محصولات استفاده میکنم و به دوستانم هم پیشنهاد میکنم

  34. سلام خدا قوت
    چطور میتونم از لیست آخرین قیمت محصولاتتون مطلع بشم؟

  35. خدا قوت عزیزان
    لطفا معتبر ترین نمایندگی فروش محصولاتتون رو در کلان‌شهرهایی چون مشهد و تهران معرفی کنید تا بتونیم خرید حضوری کنیم.

  36. سلام برای خرید عمده تخفیف چند درصدی در نظر می گیرید؟ ممنون میشم اگر زود تر جوابمو بدید.

  37. سلام با تشکر از سایت خوبتون می خواستم قیمت این محصولتونو بدونم و این که چطور میتونم سفارش بدم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.

  38. سلام وقتتون بخیر، میخواستم بدونم شما فروش حضوری هم دارید؟ شعباتتون کجاست؟ ممنون از پاسخگوییتون

  39. سلام خسته نباشید، خیلی ممنون از سایت خوب و جامعتون که انقدر دقیق درباره محصولات توضیح دادید.

  40. سلام ممنونم ازتون بابت این محصول باکیفیت، شما فروش به صورت عمده هم دارید؟ باتشکر از شما

  41. سلام و خداقوت خدمت شما مطالب سایت بسیار مفید و کاربردی بود لطفا در مورد هزینه ارسال و قیمت کالا نیز توضیحاتی قرار دهید.

  42. سلام مطالب و محتوای سایت بسیار جامع و کاربردی بود لطفا مطالب بیشتری بگذارید. آرزوی موفقیت برای تمامی افراد مجموعه شما را دارم.

  43. سلام خسته نباشید لطفا آدرس نمایندگی خودتون رو در سایت درج کنید. قیمت را نیز در سایت قرار دهید.

  44. محصولتون کیفیت خیلی خوبی داره، از عکسشم مشخصه.چطور میتونم ثبت سفارش کنم؟میشه راهنماییم کنید

  45. سلام و خسته نباشید. این دستگاه هواده که دارید خدمات پس از فروش و گارانتی هم داره؟

  46. سلام خسته نباشین .ممنون بابت مطالب مفیدتون . این دستگاه که برای استخر پرورش ماهی ومیگو بسیار لازم و مفیدهست به خاطر اکسیژنی که مصرف میکنن .وموتورش در اثر رطوبت خراب نمیشه

  47. سلام خسته نباشید خدمت شما لطفا بفرمایید هزینه‌ ارسال چقدر است ممنونم که وقت میزارید

  48. سلام خسته نباشید خدمت شما لطفا بفرمایید که قيمت چقدر است ممنون از شما که وقت گذاشتید

    • سلام دوست گرامی
      فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و اطلاعات لازم در خصوص قیمت ها را در اختیار شما قرار بدهند.

  49. سلام خسته نباشید خدمت شما لطفا بفرمایید که به صورت اقساط و با چک کار می‌کنید یا خیر ممنون میشم پاسخگو باشید

    • سلام وقتتون بخیر
      فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و در این خصوص راهنمایی تان کنند.

      • یکی از فرم های شما را به صورت کامل پر کردیم اما تماسی از طریق شرکت شما صورت نگرفت ممنون می شویم با ما ارتباط بگیرید

        • سلام خانم محمدی عزیز
          حجم درخاست ها بالاست لطفا صبور باشید مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند.

  50. سایتتون خیلی عالیه، می خواستم ازتون خرید عمده داشته باشم می شه راهنماییم کنید؟

    • سلام دوست عزیز
      فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار بدهند.

  51. سلام میخاستم ازتون حضوری خرید کنم، لطفا آدرس شعب حضوریتون رو تو سایت قرار بدیم.

  52. سلام محصولاتی که تو سایت گذاشتین موجودن؟ قیمتشونم لطفا تو سایت درج بفرمایید.

    • سلام روز بخیر
      فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و اطلاعات لازم را در این زمینه به شما قرار بدهند.

  53. سایتتون خیلی خوبه هم به شکل تخصصی کار میکنید و هم تنوع دارین تو محصولاتتون مشتاق شدم خریدم رو از سایت شما انجام بدم.

  54. سلام وقتتون بخیر
    این اسپلش های تک فاز برای کار های صنعتی خیلی مفید و خوب میباشن

  55. سلام و تشکر از سایت و تیم پشتیبانی خوبتون من از سایتتون خرید کردم و از کیفیت محصول و پاسخگویی شما بسیار راضیم

  56. با سلام احتیاج دام به راهنمایی شما :استخری دارم دو منظوره به طول ۷۲ متر، عرض۳۰ متر و عمق ۶ متر. تعداد ۵۰۰۰ عدد ماهی کپور، آمور و فیتوفاگ دارم، با میانگین وزن ۱ کیلوگرم. الان یک اسپلش دارم که ۷ ساله روزی ۱۴ ساعت داره مداوم کار می کنه. نیاز به یک اسپلش دارم که علاوه بر هوادهی خوب زیاد باعث تبخیر آب نشه. در ضمن برق من تک فاز است. لطفا یک اسپلش خوب که موجود دارید با قیمت روز به من معرفی کنید

    • سلام بزرگوار
      فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و به سوالات شما پاسخ بدهند.

  57. با سلام ممنونم از اطلاعاتتون ک برای هر محصول توضیح کامل و دقیق میزاره اطلاعاتم از وقتی با سایت خوبتون آشنا شدم چندین برابر شده سپاسگذارم

  58. فنی هواده اسپلش مرغوب تک فاز میتوان به این موارد اشاره کرد: قدرت موتور ، بین ۱ تا ۱.۵ کیلو وات

    قدرت اسب بخار ، بین ۱.۵ تا ۲.۱

    دور موتور بر دقیقه ۲۸۵۰

    قدرت آبدهی لیتر بر دقیقه ۳۵۰۰, ۴۲۰۰, ۵۰۰۰

    میزان اختلاط اب با اکسیژن بین ۱۳۵۰ تا ۱۹۵۰

    وزن. بین ۲۱ تا ۲۳ کیلو‌گرم

  59. با سلام وعرض ادب از خرید م با مجموعه شما راضی هستم.ارسالتان به موقع بود ومحصولتان کیفیت داشت

  60. سلان خدا قوت مجموعه فارود صنعت من فرم مربوط به سفارش را پر کردم اما هنوز مشاورین شما با من تماس نگرفته اند لطفا رسیدگی کنید

    • سلام
      لطفا شکیبا باشید حجم درخواست ها بالا ست مشاورین ما در اسرع وقت با شما ارتباط میگیرند.

  61. این دستگاه برای پرورش ماهی ها بسیار مفید است و باعث حفظ سلامتی ماهی ها و آبزیان می شود

  62. در شاخه ی آبزیان پرورش متراکم ماهی یکی از روش های انبوه ماهی می باشد که نیازمند این هواده اسپلش پرورش ماهی است

  63. هواده اسپلش پرورش ماهی یکی از بهترین و کاربردی ترین هواده برای صنعت پرورش ماهی است

  64. سلام اختلاط هوا با آب باعث بهم خوردگی آب می شود و دمای آب در نقاط مختلف یکسان می شود

  65. عرض سلام و خدا قوت به مجموعه خوب و عالی فارود و تشکر از محصولاتشون که با داشتن بهترین کیفیت و استاندارد بالا باعث شدن پرورش دهنده های ماهی کار راحت داشته باشن.

  66. سلام ممنون از شما بابت این مقاله ی خوب و کامل از اینکه همه چیز را به دقت ذکر کردید سپاس گزارم.

  67. سلام وقتتون بخیر . محصول هواده رو خریداری کردم و با توجه به قیمت کیفیت عالی داره . فقط یک سوال ایا شما مخزن های بزرگ رو هم تولید می کنید ؟

    • سلام وقتتون بخیر
      فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و در این خصوص راهنمایی تان کنند.

  68. باسلام من تجهیزاتی برای استخری که درست کردیم نیاز داشتم و از شما خریداری کردم که از لحاظ قیمت و کیفیت تا به امروز رضایت داشتم، موفق باشید

  69. چه دستگاه های جالبی ندیده بودم تا حالا. ممنون از سایت خوبتون که مطلب رو همراه عکس گذاشتید. دمتون گرم. موفق باشید.

  70. سلام وقت بخیر، مطالب سایت مطالعه کردم بسیار مفید بود و کاربردی برای اسخترهای پرورش ماهی

  71. سلام خسته نباشید
    احسنت بر شما برای ارائه چنین محصولی
    می خواستم بدونم آیا ازاین نوع هواده اسپلش تک فاز در استخر های خانگی استفاده کرد؟

    • سلام
      لطفاً مطالب سایت را مطالعه داشته باشید و برای کسب اطلاع بیشتر فرم داخل سایت را پر کنید .

  72. با عرض سلام و خسته نباشید ،ما از این هواده ها خریداری کردیم برای استخر پرورش ماهی ،خیلی با کیفیت هستش و قیمتش هم مناسب تر از جاهای دیگه ست و خیلی از خریدمون راضی هستیم و این خیلی خوبه که این چنین کالاهای پر کاربردی رو بشه با قیمت مناسب تری و بصورت غیر حضوری خریداری کرد ،ممنونم از این مجموعه پر تلاش و امیدوارم همیشه در کسب و کارشان بدرخشند

  73. سلام روز بخیر خسته نباشید .
    میشه در مورد این محصول و کاربردش توضیح بیشتری بدید ممنونم.

  74. با عرض سلام و خسته نباشید
    توضیحات بسیار مفید و کاملی بود
    تشکر میکنم از مجموعه فارود صنعت برای توزیع هوادهاسپلش تک فاز با کیفیت و مرغوب
    خرید این محصول رو پیشنهاد میکنم
    لطفا قیمت رو هم درج کنید

  75. با سلام و عرض ادب

    مطالب ارائه شده شمار را پیرامون هواده و انواع آن با دقت مطالعه کردم
    اطلاعت مفید و ارزشمندی ارائه شده
    ازتون سپاسگزارم

    پایدار و پیروز باشید

  76. سلام و عرض ادب واحترام بابت توضیحات کامل وجامع در باب معرفی دستگاه هواده اسپلش تشکر میکنم وسوال من این است که برای استخر پرورش ماهی خانگی آیا یک دستگاه کافی است و اینکه این دستگاه باید به صورت مداوم کارکند یا تایم مشخصی دارد؟تشکر از شما

    • سلام دوست عزیز
      فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار بدهند.

  77. سلام
    دستگاه هواده اسپلش در حوزه پرورش آبزیان کاربرد فراوانی داشته و به همین دلیل متقاضی زیادی دارد. دستگاه اسپلش معمولا برای پرورش ماهیان سردآبی، ماهیان گرمابی و پرورش میگو مورد استفاده زیادی دارد. به دوستانی که نیاز دارند توصیه می کنم از اینجا خریداری کنید .با تشکر

  78. سلام ممنون از توضیحات کامل در مورد این دستگاه قبلا اصلا فکر نمی کردم برای پرورش ماهی نیاز به این همه تجهیزات وجود داره و این کار رو فقط مستلزم داشتم یک مکان کنار رودخانه میدیدم اما با توضیحات جامع شما متوجه شدم که چه مکانیزم صنعتی بزرگی باید برای صنعت پرورش ماهی فعالیت کند

  79. سلام
    ممنون بابت مطالبی که داخل سایت قرار دادید. بسیار مفید بود
    با تشکر از سایت خوب شما

  80. سلام ممنون از هواده اسپلیش تک فاز این سایت خوبه

  81. سلام خسته نباشید ممنون از مطالب
    داخل تهران یا کرمان نمایندگی فروش دارین؟

    • سلام دوست عزیز
      فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار بدهند.

  82. سلام وقت بخیر .ممنونم از سایت خوبتون .برای استخر پرورش ماهی من از این دستگاه هواده خرید کردم .خیلی راضیم .به موقع و با قیمت مناسب تحویل گرفتم .با کیفیت و عالی .با آرزوی موفقیت برای شما

  83. با سلام و وقت بخیر
    امکان خرید عمده و حضوری از شما هست؟ برای خرید راهنمایی می خواستم

    • سلام وقتتون بخیر
      فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و در این خصوص راهنمایی تان کنند.

  84. سلام وقت شما بخیر اطلاعات خیلی کامل و جامعی را در مورد دستگاه هواده اسپلش تکفاز در سایت دیدم این دستگاه برای حوزه پرورش ماهی خیلی مورد نیاز هست.

  85. کسانی که در استخرهای پرورش ماهی و میگو فعالیت دارند به خوبی می دانند که دستگاه های هواده از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند این دستگاه ها با عملکردی بسیار ساده اکسیژن آب را افزایش می‌دهند.

  86. باسلام و عرض ادب
    این دستگاه ها واقعا پرکاربرد هستند. در پرورش متراکم ماهی مصرف اکسیژن اب بسیار بالا می رود و اعمالی مثل تابش آفتاب یا فرایند فتوسنتز جوابگوی نیاز ماهی ها به اکسیژن نمی باشد.جهت جبران این کمبود اکسیژن استخرداران می بایست از سیستم های هواده استفاده کنند.یکی از این دستگاه های هواده دستگاه هواده اسپلش می باشد که برای استخر های با عمق متفاوت اسپلش های متفاوت نیز تولید میشود

  87. با سلام و وقت بخیر. واقعاً از وقتی که هواده اسپلش رو خریداری کردم، هوای داخل استخر بهتر تهویه میشه. من از خریدم راضی ام. با تشکر از مجموعه فارود

  88. سلام وقت بخیر. باتشکر از توضیحات هواده اسپلش فک نمیکردم چنین کارایی های خوبی داشته باشد.

  89. با عرض سلام و خسته نباشید من از این سایت دستگاه هواده اسپلش خریداری کردم در کمترین زمان به دستم رسید و از خریدم بسیار راضی هستم

  90. این محصول همه ویژگی های مناسب برای ‌پرورش میگو را داردو انتخاب مناسبی برای کسانی است که میخواهند یک میگوی درجه یک پرورش دهند

  91. با عرض سلام و وقت بخیر این خیلی خوبه که بشه از طریق سایت و به صورت اینترنتی و بدون واسطه این کالاهای پر کاربرد رو با قیمت مناسبی خریداری کرد ،تشکر ویژه از مجموعه خوبتون که همیشه بهترینها رو عرضه میکند

  92. سلام وقت بخیر.برای هوادهی به استخرهای پرورش ماهی اسپلکشن های تک فاز گزینه خوبی هستند.ممنون از عوامل تهیه این دستگاه های پر کاربرد

  93. سلام من از همه مهندسان شیلات و مهندسین حوزه‌ی آبزیان دعوت میکنم که برای پرورش ماهی و میگو برای هوادهی از این صنعت خریداری نمایند به جد این یک محصول به درد بخور با قیمت مناسب هستش.البته با توجه به مطالعاتی که در این زمینه داشتم عرض میکنم.

  94. سلام وقت بخیر
    دستگاه هواده اسپلش برای کسانی که پرورش ماهی ومیگو انجام میدن مناسب است که هم با کیفیت وهم مقرون به صرفه است ممنون از سایت خوبتون

  95. سلام وقت بخیر من از این سایت هواده اسپلش تک فاز را خریداری کرده ام و خیلی راضی هستم چون از نظر کیفیت بالایی دارد و از نظر قیمت مناسبی دارد به شما توصیه می کنم از این سایت هواده اسپلش تک فاز را خریداری کنید.

  96. سلام
    مرسی از اطلاعات که داخل سایت گذاشتید لطفاً راجب خریدش هم راهنمایی کنید؟

    • سلام اقای راد عزیز
      لطفا برای اطلاعات بیشتر درباره نحوه خرید فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما با شما ارتباط بگیرند.

  97. سلام مقاله سایت رو مطالعه کردم چقدر جامع بود واینکه باتوجه با فناوری روز هست ودیگه دغدغه قدیمی رو نداره.

  98. از دیگر مزیت های این هواده قابلیت نصب بسیار راحت آن است‌ مزیت دیگر آن مصرف پایین برق آن می باشد

  99. سلام، خسته نباشید
    کاش قیمت رو هم توی سایتتون بذارید تا راحتتر بتونیم تصمیم بگیریم.

    • سلام دوست عزیز
      لطفا جهت اطلاع از قیمت ها فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند و راهنمایی تان کنند.

  100. سلام روز خوش
    مجموعه شما نمایندگی ای در استان قزوین داره?قیمت محصول شما چقدر هست?

    • سلام آقای میرزاخانی عزیز
      فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و اطلاعات لازم در خصوص قیمت ها را در اختیار شما قرار بدهند.

  101. ممنون از اینکه این محصولات رو در ایران عزیزمون تولید میکنید تا خرید رو برای ما آسان کنید

  102. سلام خسته نباشید
    آیا این‌دستگاه های هوادهی اسپلش دارای گارانتی و ضمانت پس از فروش هستند؟ آیا برای نصب آن ها در شهرهای مختلف نمایندگی دارید؟؟

    • سلام خانم یوسفی عزیز
      فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و به سوالات شما پاسخ بدهند.

    • سلام دوست گرامی
      لطفاً مطالب سایت را مطالعه کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر فرم داخل سایت را پر کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند.

  103. با سلام
    محصول اسپلش هواده میتونه کمک خیلی بزرگی به عزیزانی که تو کار پرورش ماهی هستند فقط ایشالا که کیفیت جنساشوش مرغوب و قیمت مناسب هستش

  104. لطفا در مورد مزیت های استفاده از این محصول توضیح بدید

  105. من میخام استخر پرورش ماهی بزنم. میخاستم یه سری تجهیزات بخرم. امکان خرید حضوری از شما هست

  106. مطالب سایت خیلی کامل و مفید بود و من واقعا استفاده کردم

  107. سلام انشالله که همیشه سلام باشید و سایت شما نگاه کردم و می خواستم بدونم قیمت اینها چقدر چون یکی از دوستانم استخر داره می خواد درست کنه نمی دونه چکار کنه

  108. انواع این هواده هارو می تونیم در سایت شما دید مندر جای دیگه ای اینقدر تنوع ندیدم

  109. هواده اسپلش در ایران مهمترین هواده هستش و تمام استخر ها دارای این نوع هواده است

  110. هواده ها دارای روکش ضد زنگ می باشد و در اب براحتی می تونن قرار بگیرند

  111. هواده های صنعتی میتونن در چند منظور بخوبی عمل کنند و و سالها کابرد داشته باشند

  112. هواده ها رو میتوان در بهترین حالت قرار داد و بصورت استوانه کار کنند

  113. اسپلش تک فاز برای استخر های ده گالنی به پایین مناسبی است برای بیشتر از ده گالن خیر مناسب نیست

  114. این پمپ ها رو می شه در استخر پرورش میگو هم استفاده کرد یا خیر من دوتا از این پمپ ها دارم

  115. هواده های تیوپی رو میشه در تمام رودخانه ها استفاده کرد و عملکرد خوبی داره

  116. سلام
    حداقل میزان سفارشتون چقدره؟ درباره قیمت ها داخل سایت چیزی ندیدم

  117. سلام دقیقا کار این دستگاه چیه میشه بیشتر توضیح بدید من بار اول اسمشو میشنوم تا حالا تو عمرم چنین دستگاهی ندیدم

  118. سلام وقت شما بخیر. بنده مغازه دار هستم میخواستم با مجوعه شما قرار داد ببندم رای خرید به تعداد زیاد این محصول. میشه لطفا راهنمایی کنید.

  119. سلام خسته نباشید خدمت شما لطفا بفرمایید که قيمت عمده چقدر است ممنونم که وقت میزارید لطفا هزينه ارسال و نحوی ارسال را بفرمایید ممنون

  120. با سلام
    هواده اسپلش پرورش ماهی یکی از بهترین و کاربردی ترین هواده برای صنعت پرورش ماهی است . این هواده با اینکه مکانیزمی بسیار ساده دارد اما قدرت بسیار بالایی در هوادهی دارد . این هواده در دو نوع تک فاز و سه فاز تولید می شود که این دو نوع در میزان قدرت موتور ، مصرف انرژی و توان با هم کمی فرق دارند . سپاس

  121. سلام و عرض ادب خدمت شما لطفا بفرمایید که قيمت عمده چقدر است ممنونم که وقت میزارید سال گذشته از شما خریداری داشته ام و بسیار راضی بودم از کیفیت و قیمت مناسب شما امیدوارم که همیشه همینطور قیمتهاتون منصفانه باشد باعث افتخار است که همکاری کنم با شرکت شما عزیزان چقدر عالی که میتونیم بدون واسطه خریداری کنیم

  122. همه موجودات مثل ما اصلی ترین نیازشون به هوا است و به خاطر همین در لحظه اگر این ماده قطع بشه خواهیم مرد پس هواده اسپلش خیلی مهم و ارزشمند هستش.

  123. با سلام . دستگاه هواده در اثر استفاده در طولانی مدت نمیسوزه ؟ مدت عمر این دستگاه چقدره ؟

  124. سلام هواده اسپلش در دو نوع تک فاز و سه فاز در بازار موجود می باشد که در این دو نوعه هواده اسپلش تک فاز بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. ممنون از توضیحات خوبتون.

  125. شرکت فارود صنعت یکی از شرکت های فعال در زمینه تولید و فروش تجهیزات پرورش ماهی و میگو و همچنین تامین کننده نهاده های پرورش ماهی در کشور می باشد.

  126. سلام وقت بخیر، این نوع هواده برای گردش هوا خیلی خوب و مناسبه
    این هواده ها تو سایز های مختلف ارائه میشن یا فقط یه سایز دارن؟ ممنون میشم راهنماییم کنید موفق باشید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما