قیمت عرضه هواده اسپلش

قیمت هواده اسپلش در بازار بسیار متنوع است. هواکش های اسپلش به طور گسترده در آبزی پروری استفاده می شود، بنابراین تقاضای زیادی برای آنها وجود دارد. آبپاش اغلب برای پرورش ماهی سردآبی، ماهی گرم آبی و میگو استفاده می شود. قیمت هواکش اسپلش با توجه به قدرت موتور آن متفاوت است. البته قیمت خرید هواکش اسپلش پرورش ماهی با توجه به نوع مواد بدنه هواپیما و برند موتور متفاوت است.

قیمت عرضه هواده اسپلش

راهنمای انتخاب هواده اسپلش

راهنمای انتخاب هواده اسپلش هواده اسپلش مرغوب وسیله ای موثر برای زمان رشد آبزیان و سلامت محصول است. این دستگاه در دو نوع تک فاز و سه فاز موجود می باشد و می تواند در استخرهایی با عمق 1.5 متر اکسیژن آب را تامین کند. بهترین مکان برای قرار دادن هواده اسپلش وسط استخر یا متراکم ترین مکان است. هنگام خرید هواده اسپلش، لطفا به این نکات کلیدی توجه کنید. آیا می خواهید به سرعت محصولات سالم با چگالی بالا را در مزرعه پرورش آبزیان خود تولید کنید؟

برای رسیدن به این هدف باید از هواده اسپلش استفاده کنید. هوادهی پاشیده می تواند بهره وری آب استخر شما را بهبود بخشد، بنابراین می توانید سطح تولید خود را تا حد زیادی افزایش دهید. اما هنگام تهیه هواکش اسپلش و سایر تجهیزات برای هوادهی مزرعه آبزی پروری، باید نکات کلیدی خرید موفق بهترین و مناسب ترین هواکش اسپلش را برای مزرعه آبزی پروری خود در نظر بگیرید.

مرکز خرید آنلاین فوری یک فروشگاه فعال در زمینه خرده فروشی و عمده فروشی تجهیزات آبزی پروری مانند هواکش اسپلش، هواکش جت، هواکش انفجاری و هواکش فوق العاده است. در این فروشگاه با حذف پیوند میانی تولیدکنندگان و مشتریان، زمینه ای را برای عرضه اصلی محصولات تولیدکنندگان و کاهش هزینه و قیمت برای مشتریان فراهم می کنیم. در ادامه می توانید مناسب ترین قیمت هواکش اسپلش را در فروشگاه دایرکت بیابید.

انواع مدل های هواده اسپلش

انواع مدل های هواده اسپلش امروزه اسپلش های پرورش ماهی تک فاز و سه فاز توسط شرکت های داخلی طراحی و تولید می شود و هر کدام کاربرد هوادهی خاصی دارند. سمپاش نیز یکی از مهم ترین و پرفروش ترین تجهیزات هوادهی موجود در بازار است. انواع اسپلش تک فاز یا سه فاز وجود دارد و مشخصات فنی مختلف قیمت های متفاوتی دارند. مدل های مختلفی از اسپلش تک فاز و سه فاز در بازار موجود است و هر مدل از نظر قدرت موتور، مصرف انرژی و توان متفاوت است.

میزان اکسیژن تولید شده توسط هواده های اسپلش کاملاً به مشخصات فنی آنها بستگی دارد. بنابراین کشاورزان باید در هنگام خرید این دستگاه به مشخصات فنی آن توجه ویژه ای داشته باشند. انتخاب هواده اسپلش ایرانی پاشش باید بر اساس اندازه حوضچه، نوع ماهی و تعداد ماهی و … باشد. برای خرید اسپلش ماهی و سایر تجهیزات هوادهی باید اطلاعات کاملی در مورد آنها به دست آورید.

همچنین خرید تجهیزات پرورش ماهی با متخصصین توصیه می شود. همیشه باید در نظر داشت که تجهیزات هوادهی تاثیر زیادی در رشد و نمو ماهی دارند. بنابراین بهتر است بهترین و با کیفیت ترین تجهیزات هوادهی استخرهای پرورش ماهی را انتخاب کنید. انواع اسپلش موجود در بازار باید از جنبه های سازنده، تک فاز یا سه فاز، تولید اکسیژن در ساعت، مصرف انرژی و … بررسی و خریداری شود.

نحوه کار هواده اسپلش چگونه است؟

نحوه کار هواده اسپلش چگونه است؟ اگر می خواهید بدانید که چگونه یک هواده اسپلش می تواند سطح درآمد شما را افزایش دهد، لطفا تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. خبر خوب دیگر برای شما این است که فروشگاه اینترنتی مستقیم یک فروشگاه اینترنتی عمده و خرده فروشی است که با ایجاد ارتباط مستقیم با سازنده تجهیزات آبزی پروری می توانید مستقیما مناسب ترین قیمت هواده اسپلش ماهی را داشته باشید. در زمان کوتاه. همچنین کارشناسان مجرب در فروشگاه های فروش مستقیم آماده ارائه خدمات مشاوره در زمینه تجهیزات آبزی پروری و هوادهی مزارع می باشند.

چرا و چگونه هواکش اسپلش کار می کند؟

تمام آبزیان و حتی گیاهان موجود در استخرهای پرورش ماهی مانند خزه و جلبک اکسیژن مصرف می کنند. اگر میزان اکسیژن آب کمتر از نیاز آب باشد، آب آلوده در نظر گرفته می شود. دو منبع آب و اکسیژن وجود دارد. منبع اصلی تامین آب اکسیژن، خروجی فرآیند فتو سنتز گیاهان است. اما می دانید که فتو سنتز گیاهان در حضور نور خورشید انجام می شود. بنابراین، در شب، گیاهان تولید اکسیژن را متوقف می کنند.

از طرف دیگر وقتی آبزیان در شب نفس می کشند، میزان اکسیژن آنها به شدت کاهش می یابد و باعث مسمومیت با آب می شود. پس لازم است از منبع دیگری برای تامین اکسیژن استفاده شود. منبع اکسیژن ثانویه هوا است که شروع فرآیند هوادهی مزرعه است. هر روشی که باعث اختلاط اقلیم شود هوادهی نامیده می شود. حتی اگر از سطل برای بیرون آوردن آب از استخر استفاده کنید و محتویات همان سطل را در جایی بریزید که سطح آب استخر کمی بالاتر باشد، عمل هوادهی انجام داده اید؛ زیرا آب با هوا ترکیب می شود.

سپس اکسیژن به آن اضافه می شود. بدیهی است که روش های فیزیکی و انسانی مانند روش های فوق مستلزم صرف زمان و انرژی زیادی است. اما با استفاده از ابزارهای مکانیکی مانند هواکش پاشش می توان این عمل را به صورت کاملا اتوماتیک و کارآمد انجام داد. ساختار هواده اسپلش به این صورت است که با جذب آب از عمق استخر و پاشش آب آبنما به سمت بالا، سطح بالایی آب را بشکند و سطح تماس با آب و هوا را افزایش دهد.

هواکش اسپلش هوا و آب را با مقدار زیادی اکسیژن وارد آب استخر می کند تا گازهای مضر مانند آمونیاک و نیترات موجود در آب را حذف کند.

مرکز فروش هواده اسپلش

مرکز فروش هواده اسپلش ما می توانیم از طریق نمایندگی های فروش در شهرهای ایران، هواکش های اسپلش را با کیفیت بالا تهیه کنیم. کارخانه های تولیدی با ایجاد این مکان ها کار را برای مشتریان بازار آسان می کنند. همانطور که در قسمت قبل گفته شد، ورود هواکش ها به بازار دنیایی متنوع است و هر بازاری عملکرد خاصی دارد. با توجه به کارکردها و انواع این دستگاه ها، هواده توربو اسپلش باکیفیت توسط سازندگانی به بازار عرضه می شوند که خدمات گسترده ای را ارائه می دهند.

افراد با توجه به شرایط خود می توانند در بازار خریدهای معقولی انجام دهند. وب سایت هایی که در بازار دستگاه های هواکش اسپلش را خریداری می کنند به شرایط خاصی نیاز دارند که در زیر توضیح داده شده است: نمایندگی چکش تجهیزات خرید تجهیزات فروشگاه تجهیزات پرورش ماهی فروشگاه اینترنتی وب سایت اختصاصی یکی از راه های فروش هواکش اسپلش از طریق نمایندگی فروش است که توسط سازنده ایجاد شده است به این ترتیب اکثر معاملات معمولا با قیمت ارزان تری انجام می شود.

6

  1. سلام قیمت های شما بسیار مناسب هستش و خواهشمندم تخفیف بدید تا بتونیم که از این پمپ ها رو خریداری کنیم

  2. اسپلش سه فاز رو میشه در یک کارخونه هم ازش استفاده کرد براحتی و بدون درد سر

  3. سلام خدا قوت اگه امکان داره چکی یا اقساطی بهم بفروشید با تشکر از شما

  4. پمپ های ابی در حال حاضر بسیار کم شدن و پمپ های برقی جای اون رو گرفتن

  5. اسپلیش های المانی در ایران زیاده اما اصل نیستن خیلیاشون پمپ های شما همه اصل هستن و بدون فیک هستید

  6. پمپ های الیاژ بالا بسیار خوب عمل نمی کنن اما الیاژ پایین بهترین نوع این ها هستند و می توانیم براحتی در سایت شما خریداری کنیم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما