قیمت فروش اسپلش پرورش ماهی باکیفیت

مزارع پرورش ماهی با توجه به سن و ویژگی (نوع و مدل ساخت، کیفیت و …) به مشتریان ارائه می شوند. مشتریان با مراجعه به مرکز خرید و یا فروشگاه ها و شعب معتبر می توانند از موجودی مراکز فروش اسپلش و انواع آن مطلع شوند. راه دیگری که کاربران می توانند بدون نگرانی از اتلاف وقت و انرژی درخواست دهند، بازدید از وب سایت است، جایی که می توانند طیف گسترده ای از مدل های ماشین پرش را مشاهده کنند و دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت فروش اسپلش پرورش ماهی می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

قیمت فروش اسپلش پرورش ماهی باکیفیت

انواع هواده اسپلش پرورش بچه ماهی

انواع هواده اسپلش پرورش بچه ماهی امروزه با توجه به تمرکز جامعه بشری بر آبزیان، استفاده از آبزیان به قدری افزایش یافته است که صید از دریا نمی تواند پاسخگوی تقاضای دسترسی به ماهی باشد. بنابراین، محققان تصمیم گرفتند آبزی پروری را در مقیاس وسیع توسعه دهند تا از کیفیت سلامت عمومی با استفاده از تولید مواد غذایی اطمینان حاصل کنند. اسپلش استخر ماهی در گذشته در محیط های بزرگ (سوئیت) از طریق پرورش وسیع انجام می شد، اما به دلیل حجم و کاهش تولید در واحد سطح، این روش پرورش هرگز جایگزین ماهیگیری دریایی نشده است.

پرورش ماهی در استخر به روش های مختلفی انجام می شود که با توجه به تعداد آبزیان پرورش یافته در یک منطقه به چند گروه دسته بندی می شوند. آموزش گسترده قبلا توضیح داده شده است.

کشت نیمه متراکم: روش نیمه متراکم میزان تولید 25 کیلوگرم در متر مکعب است. که نیاز به تامین اکسیژن از طریق تزریق اکسیژن دارد.

ماهیگیری فشرده یکی از روشهای جدید تولید انبوه ماهی است. میزان تولید آب با این روش 100 کیلوگرم بر متر مکعب می باشد. به دلیل تجمع آبزیان در روش پرورش فشرده، نیاز به اکسیژن به شدت اشباع شده است. در پرورش ماهی متراکم، آب اکسیژن زیادی مصرف می کند و آزاد شدن اکسیژن از هوا به داخل آب، وظیفه تامین اکسیژن را ندارد.

در سیستم های متراکم، برای جبران کمبود اکسیژن در استخرهای پرورش دام، استخرهای مختلف پرورش ماهی باید مجهز به هواده و تجهیزات آبی باشد. انواع دستگاه هواده ماهی و تجهیزات آبزی پروری با توجه به عملکرد استخرهای پرورش ماهی به چند قسمت تقسیم می شوند.

هواده اسپری – فن Aerojet هواکش های کامبوج تهویه دمنده کانال جانبی یا پمپ مرکزی نیروی هوایی یکی از انواع هواده های پرورش ماهی دستگاه هوادهی جهشی است که برای هوادهی استخرهای پرورش عمیق و آبدهی های مختلف در مدل های مختلف طراحی و طراحی شده است.

مکانیسم همه هواده ها مخلوطی از هوا و آب است که به روش های مختلف اجرا می شود. هواکش های استخر علاوه بر اختلاط هوا با آب باعث به هم خوردن لایه های مختلف آب می شوند که در نتیجه باعث می شود دمای آب در مکان های مختلف یکسان باشد و ذرات غذا به لایه های مختلف پخش شود و همه ماهی ها دسترسی یکسان داشته باشند.

مشخصات فنی اسپلش پرورش ماهی

مشخصات فنی اسپلش پرورش ماهی اختلاط مناسب و آب و هوای بزرگ به ویژه در سیستم اسپلش هوادهی ماهی اهمیت دارد. آب از طریق کانال های مخصوص به استخرهای پرورش ماهی منتقل می شود. به دلیل وجود تعداد زیاد ماهی در این استخرها، نیاز زیادی به اکسیژن وجود دارد و آب به تنهایی نمی تواند این میزان اکسیژن را تامین کند، بنابراین باید آب را با هوا مخلوط کرد و با استفاده از هواکش، اکسیژن مورد نیاز ماهی را تامین کرد. هواکش ها در این زمینه انواع مختلفی دارند که مکانیسم عملکرد آنها مکانیکی است.

هواکش پرورش ماهی یکی از بهترین انواع این دستگاه ها می باشد. این دستگاه در زمینه هوادهی از قدرت بالایی برخوردار است. این دستگاه مقدار زیادی آب را به صورت فواره اسپری می کند تا با اکسیژن موجود در هوا مخلوط شود و بدین ترتیب مخلوط آب و اکسیژن به استخر باز می گردد. در هنگام خرید این محصول باید به نوع انرژی مصرفی این دستگاه توجه کرد.

این دستگاه در دو نوع تک فاز و سه فاز در بازار موجود است و توان مصرفی آن بین 0.75 تا 1.5 کیلو وات متغیر است. لازم به ذکر است که مصرف این دستگاه ها کمتر از 3500 لیتر در دقیقه نیست. یکی دیگر از نکاتی که در انتخاب این دستگاه ها باید در نظر گرفت، قدرت پاشش است که معمولاً کمتر از سه متر نیست.

هنگام خرید هواکش اسپلش توجه به نکات زیر باعث افزایش راندمان استخر پرورش ماهی می شود. میزان مخلوط اکسیژن توسط سازنده بر اساس آزمایش های انجام شده توسط دستگاه مشخص می شود. قطر و عرض قارچ جهشی (اگر پهنای حوض از قطر قارچ جهشی بیشتر باشد، آب تخلیه و هدر می رود، بنابراین قطر قارچ باید کمتر از عرض حوضچه جهشی ما باشد.

وزن پاشش هوادهی نباید از حد مجاز بیشتر شود که برای نگهداری دستگاه در آب هزینه زیادی برای ما در بر خواهد داشت. سرعت جابجایی آب (جابجایی پاشش آب به هندسه بالها و عمق جذب بستگی دارد) منبع تغذیه اسپلش (بسته به منبع تغذیه موجود، نوسانات تک فاز یا سه فاز تک فاز و سه فاز تولید می شود). قابلیت تعمیر موتورهای جت برقی (بعضی از سازندگان از موتورهای یکبار مصرف استفاده می کنند که در صورت بروز مشکل قابل تعمیر نیستند).

روش نصب اسپلش چگونه است؟

روش نصب اسپلش چگونه است؟ هواکش های اسپلش پرورش ماهیان یکی از متداول ترین هواده هایی هستند که در پرورش ماهی برای اکسیژن رسانی در استخر استفاده می شوند. هواکش های اسپلش توانایی پوشش حدود 200-300 متر مربع آب و رساندن اکسیژن به داخل استخرهای پرورش ماهی را دارند.

روش کار این دستگاه اسپری به این صورت است که آب داخل استخر به صورت عمودی جریان یافته و باعث شکسته شدن سطح آب و در نتیجه مخلوط شدن هوا با آب و افزایش اکسیژن آب می شود. این امر همچنین گازهای سطح آب حوض را آزاد می کند و باعث شادابی ماهی در حوضچه می شود و در نتیجه رشد ماهی بهتر می شود.

مرجع خرید اسپلش پرورش ماهی

مرجع خرید اسپلش پرورش ماهی مغازه های مجهز به انواع تجهیزات پمپ هواده اسپلش تک فاز پرورش ماهی و کسانی که این مزارع بزرگ را اداره می کنند نیاز به هواکش استخر دارند. این افراد می توانند برای خرید هواکش به مرکز فروش مراجعه کرده و با اطلاع از انواع و قیمت هواکش ها، درخواست خود را سفارش دهند تا در اسرع وقت به آدرس مورد نظر ارسال شوند. همچنین می توانند این محصول را به صورت عمده با قیمت ارزان تری خریداری کنند.

هواکش های اسپلش استخر پرورش ماهی محصولات بسیار مفیدی هستند زیرا از نظر کیفیت و سهولت کار برای پرورش دهندگان و مصرف کنندگان ماهی بسیار عالی هستند، البته دستگاه های دست دومی نیز برای خرید و فروش وجود دارند که قیمت نسبتاً ارزان تری نسبت به این دستگاه ها دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما