قیمت فروش انواع هواده اسپلش

قیمت فروش هواده اسپلش با توجه به برند و کیفیت آن می‌تواند متفاوت باشد و هرچه از دستگاه های بزرگتری استفاده کنید باید مبلغ بیشتری را بپردازید و در دو نوع تک فاز و سه فاز به فروش می رسد که نوع سه فاز آن گران تر است و قیمت ثابتی را نمی‌توان برای آن در نظر گرفت زیرا بسته به عواملی همچون قیمت قطعات اولیه برای تولید دستگاه می‌تواند با نوسانات همراه باشد. برای اطلاعات بیشتر درباره قیمت فروش انواع هواده می توانید با شماره های شرکت تماس بگیرید تا همکاران ما اطلاعات لازم را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهند.

قیمت فروش انواع هواده اسپلش

راهنمای انتخاب هواده اسپلش

راهنمای انتخاب هواده اسپلش در بسیاری از مناطق کشور استخرهای وجود دارد که با مساحت های گوناگون برای رشد آبزیان مختلف ساخته شده‌اند و باید شرایطی مهیا باشد تا بتوانند پیشرفت قابل توجهی داشته باشند و آبزیان بهتری را پرورش دهند تا در رقابت بازار خرید و فروش آبزیان بتوانند سود خوبی را به دست آورند که دستگاه هواده اسپلش برای رشد آبزیان در استخرهای پرورش ماهی و میگو بسیار مناسب است و با افزایش دادن اکسیژن مورد نیاز درون آب استخر می تواند از تلف شدن آبزیان جلوگیری کند و رشد آبزیان بهتر شود و همچنین برای استخر هایی با عمق یک و نیم متر بسیار مناسب می باشد در فصل های گرم سال که اکسیژن را درون آب بسیار کم می شود می تواند تامین کننده اکسیژن باشد. در هنگام خرید توجه داشته باشید که برق منطقه ای که میخواهید اسپلش را در آن نصب کنید تکفاز است یا سه فاز که بر اساس آن خرید خود را انجام دهید و همچنین اگر بتوانید از دستگاه های با قدرت بیشتر که موتور قوی تری دارد خرید کنید می‌توانید مدت زیادی از آنها استفاده کرده و طول عمر بالاتری داشته باشند.

گاهی برخی افراد که عجله‌ای در رشد آبزیان ندارند از این دستگاه ها استفاده نمی‌کند اما اگر می‌خواهید پرورش خود را به طور سریع انجام دهید و تولید خود را رونق بخشید باید حتماً از دستگاه های با کیفیت هواده استفاده کنید. در هنگام خرید می توانید به نشان استاندارد که بر روی بسته بندی دستگاه قرار دارد توجه داشته باشید. همچنین برای بسته بندی ها جزئیات دیگری از قبیل قدرت موتور و برند محصول و غیره وجود دارد که با مشاهده آن ها و مطالعه دقیق می توانید قدرت انتخاب بهتری داشته باشید. همچنین اگر با افراد با سابقه ای که در زمینه خرید و فروش این محصولات تجربه دارند مشورت کنید کمک زیادی برای خرید بهتر دستگاه ها به شما می دهند.

نحوه نصب هواده اسپلش

نحوه نصب هواده اسپلش برای نصب هواده اسپلش درون استخر می‌توانید در مرکز استخر این کار را انجام دهید و یا در نقطه ای که آب تراکم بسیار زیادی دارد آن را نصب کنید که نصب دستگاه هایی با برق تک فاز بسیار آسان تر از نصب برق سه فاز است و باید حتماً با استفاده از متخصص انجام شود زیرا اگر این کار به درستی انجام نگیرد ممکن است دچار اتصالاتی شود که با اتصال آب و برق تمامی آبزیانی که درون استخر وجود دارند تلف می شود همچنین در هنگام نصب دقت داشته باشید که شیارهایی که در اطراف هواده قرار دارند ممکن است ماهیان بسیار کوچک را به درون هواده کشیده و آن ها تلف می شوند. برای جلوگیری از تلخ شدن این آبزیان می‌توانید اطراف دستگاه را با استفاده از یک نایلون و یا چسب هایی بپوشانید که از ورود آبزیان به داخل دستگاه جلوگیری شود.

هرچه دستگاه در عمق پایین تری نصب شود اکسیژن بیشتری را به درون آب می فرستد و می تواند شرایط بهتری را برای رشد آبزیان مهیا کند و هر چند وقت یکبار باید موتور آن را چک کنید و آن را روغن کاری کرده تا بتواند هرچه بهتر به تولید اکسیژن بپردازد و آب باید شفاف و زلال باشد و وجود هرگونه آلودگی و خاک و گل درون آب می توانند کار دستگاه را مختل کند و خرابی های زیادی را به بار بیاورد بنابراین دقت داشته باشید علاوه بر نکات بالا دستگاه در محیطی نصب شود که بسیار پاکیزه و تمیز باشد.

بررسی کیفیت هواده اسپلش

بررسی کیفیت هواده اسپلش کیفیت هواده اسپلش با توجه به قدرت موتور آن و نوع برق مصرفی می تواند متفاوت باشد که هواده اسپلش تک فاز دارای قدرت کمتری است و برای استخرهای کوچک بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد و اکسیژن کمتری تولید کرده ولی دستگاه های سه فاز دارای قدرت بسیار بالایی هستند و همچنین مصرف برق بالایی دارند که هزینه های زیادی را در بر داشته و اگر پرورش ماهی ها به حدی باشد که بتوانید از پس مخارج دستگاه های سه فاز بر آیید به صرفه هستند اما اگر تعداد آبزیان پرورشی کم باشد و سود کمی داشته باشید بهتر است دستگاه تک فاز را استفاده کنید.

هواده اسپلش مرغوب باید دارای عمر طولانی باشد و به راحتی خراب نشود و به عقیده برخی افراد هواده های خارجی این قابلیت را دارند اما باید گفت هوادهی اسپلش ایرانی بسیار بالاست و می توانند در زمان کوتاهی اکسیژن زیادی را وارد آب کنند و به رشد هرچه بیشتر آبزیان کمک کنند. در قدیم به دلیل نبود اکسیژن کافی درون استخرها بیشتر آبزیان تلف می شدند اما با پیشرفت علم و تولید هواده اسپلش ماهی توسط شرکت های مختلف این اتفاق کمتر شد و امروزه اگر بتوانید از فروشگاه معتبری خرید خود را انجام دهید هم از کیفیت محصول اطمینان دارید و هم می توانید با پرداخت هزینه ای به صرفه یک دستگاه با کیفیت را خریداری کنید و فروش این دستگاه ها در شرکت تجاری ما به صورت مستقیم انجام می شود که با حذف واسطه ها قیمت این دستگاه ها بسیار مقرون به صرفه شده است.

فروشگاه عرضه هواده اسپلش

فروشگاه عرضه هواده اسپلش عرضه هواده اسپلش در شرکت های مختلفی انجام می شود که شرکت تجاری ما با سابقه ای که در چند سال اخیر به دست آورده است توانسته شرایط را برای مشتریان خود فراهم کند تا بتواند به آسانی خرید خود را انجام داده و در هر زمان و مکانی که هستند به صورت غیر حضوری خرید خود را انجام دهند. اگر به دنبال یک اسپلش قوی و باکیفیت هستید می توانید با مراجعه به سایت شرکت و مشاهده کردن تنوع محصولات ما هواده اسپلش مورد نظرتان را سفارش دهید و پس از ثبت سفارش در محل مورد نظرتان تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما