قیمت پخش دستگاه درام فیلتر

درام فیلتر یکی از محصولاتی است که امروزه در صنعت شیلات بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، به همین خاطر افراد مختلفی که در زمینه صنعت شیلات فعالیت دارند، سعی می کنند یک درام فیلتر با کیفیت و البته قیمت مناسب را تهیه کنند. قیمت دستگاه درام فیلتر در بازار های فروش محصولات صنعتی متفاوت است اما یکی از مجموعه هایی که سعی می کند در کنار افزایش کیفیت محصول، قیمت مناسب را برای خریداران درج نماید، مجموعه آبزی پروار است.

قیمت پخش دستگاه درام فیلتر

طریقه ساخت دستگاه درام فیلتر

طریقه ساخت دستگاه درام فیلتر دستگاه درام فیلتر یک دستگاه مهم و اساسی برای صنعت شیلات و پرورش آبزیان مختلف است. به همین خاطر اولین موضوعی که افراد باید در این زمینه رعایت کنند این است که با ساختار دستگاه و همچنین نحوه استفاده آن آشنا شوند. تا در هنگام استفاده از آن با مشکلی برخورد نکنند.

دستگاه درام فیلتر حاوی یک پمپ باد یا پمپ فشار، لوله های انتقالی، مخزن ذخیره انرژی، چند فیلتر و تصفیه کننده آب هست که هر کدام از اجزای آن وظیفه مخصوص خود را انجام می دهند. پمپ فشار یا پمپ انتقال دهنده هوای فشرده، وظیفه انتقال و یا رد و بدل کردن هوا و اکسیژن را بر عهده دارد. وقتی که اب ورودی از این دستگاه عبور می کند، میزان اکسیژن آن توسط دستگاه درام فیلتر تنظیم می شود. چون آبزیان موجود در اب، در کنار غذایی که مصرف می کنند به اکسیژن هم نیاز دارند.

بخش های دیگر هم کاربرد های خاص خود را دارند مانند پدل ها یا پارو های انتقال آب که وظیفه جا به جایی آب استخر را بر عهده دارد و یا فیلتر هایی که در لوله های انتقالی قرار می گیرند که فضولات آبزیان و دیگر مواد زائد را نیز جمع آوری می کنند.

حالا که با تمام اجزای یک دستگاه درام فیلتر آشنا شدید، بهتر است شما را در ادامه با نحوه ساخت یک دستگاه درام فیلتر نیز آشنا کنیم. در ساخت این دستگاه، ابتدا ابعاد آن را مشخص می کنند و سپس بر اساس آن سایر اجزا داخلی را می سازند. در مرحله بعد از طراحی و مشخص کردن ابعاد، به سراغ ساخت پدل ها و پمپ خروجی و ورودی دستگاه می رویم که براساس دانش روز دنیا، این وسایل الکتریکی ساخته می شوند.

بعد از مراحل بالا که برای شما شرح دادیم، حالا نوبت نصب و راه اندازی درام فیلتر است. در این مرحله تمام قطعات ساخته شده، توسط یک متخصص با تجربه و مجرب در داخل ابعاد ساخته شده نصب می شود و بعد از تکمیل این مرحله، درام فیلتر ساخته شده در یک محیط باز و در داخل استخر پرورش ماهی آزمایش می شود تا درستی و با کیفیت بودن آن تایید شود.

البته بهتر است که بدانید امروزه در ساخت مخزن درام فیلتر، از استیل نیز استفاده می شود. استیل به خاطر خاصیت ضد زنگ بودن خود، در این صنعت بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. به همین خاطر درام فیلتر استیل، نسبت به سایر دستگاه های فیلتر دار تولید شده در صنعت شیلات، بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

مشخصات دستگاه درام فیلتر چیست؟

مشخصات دستگاه درام فیلتر چیست؟ تصفیه آب استخر های پرورش ماهی یکی از چالش های بزرگ صنعت پرورش ماهی است. امروزه پرورش دهندگان آبزیان کار می کنند که هزینه‌های تولید را کاهش دهند و روش های را به کار می برند تا میزان بهروری و سود آوری بیشتری را داشته باشند. که تصفیه آب استخر ها به روش سنتی بسیار پر هزینه و زمان بر است. به همین دلیل استفاده از سیستم تصفیه آب درام فیلتر، تحول گسترده‌ای در این زمینه ایجاد کرده است.

تصفیه فضولات آبزیان از آب درون استخر ها که چرخه آب باز ندارند باید در زمان کمتری انجام گیرد. که فضولات آبزیان بدون شکسته شدن باید از سیستم آب خارج شوند. هر چه فضولات آبزیان بزرگتر باشد جدا سازی آنها با درام فیلتر بهتر انجام می شود.

از میان تجهیزات پرورش ماهی در استخر ها وجود فیلتر آب استخر از اهمیت بالایی برخوردار است و از دستگاه درام فیلتر در استخر های پرورش آبزیان، که در میزان بالا اقدام به پرورش آبزیان می کنند استفاده می شود. درام فیلتر، آب های استفاده شده را دوباره به چرخه مصرف بر می گرداند و در مصرف آب صرفه جویی می کند.

یکی از خصوصیات ویژه درام فیلتر این است که فقط برای تصفیه آب در پرورش آبزیان کاربر ندارد بلکه استفاده از آن در صنایع دارویی، پسماند فاضلاب، ضایعات شیمیایی، شرکت های تولیدی مواد خوراکی و غیره نیز کاربرد بسیار زیادی دارد و باید درام فیلتر مورد نظر هر کدام از این صنایع به صورتی طراحی و ساخته شود.

درام فیلتر های استوانه ای مکانیکی هستند که به سیستم خود شوینده مجهز است که آب به همراه ناخالصی از طریق پمپاژ وارد فیلتر می شود و نیروی جاذبه و همچنین ثقل از استوانه به صورت دوران خارج می شود. نیروی دوران دستگاه از طریق گیربکس تامین می شود. در این روند ذرات و ناخالصی های به سطح داخلی درام فیلتر گیر می کنند و از آب جدا می شوند.

در قسمت بالای درام فیلتر سیستم شستشو وجود دارد که آب با فشار بسیار زیاد ذرات و ناخالصی ها را از سطح داخلی استوانه جدا می کند و داخل سینی که در استوانه درام فیلتر می ریزد و از طریق نیروی ثقل به بیرون انتقال می دهد. با این کار ذرات جامد و فضولات آبزیان به راحتی از آب جدا می شوند و ناخالصی های آب گرفته، و آب تصفیه می شود. آب تصفیه شده دوباره به چرخه مصرف بر می گردد و برای پرورش آبزیان استفاده می شود و در مصرف آب صرفه جویی می کنند.

مدل های مختلف دستگاه درام فیلتر

مدل های مختلف دستگاه درام فیلتر هر یک از انواع دستگاه درام فیلتر دارای کاربردهای خاصی در مراکز و کارگاه های پرورش آبزیان است و خریدار باید متناسب به نیاز خود بهترین دستگاه را خریداری کند. حجم مخزن درام فیلتر بستگی به حجم آبی که وارد استخر پرورش ماهی دارد و با هم متفاوت است.

برای خرید دستگاه درام فیلتر ابتدا باید مشخصات استخر و میزان آب ورودی استخر را فروشنده بدهید. دستگاه درام فیلتر به دو صورت تولید می شود یکی به صورت استیل و دیگری به صورت پلی اتیلنی در شرکت های کشور تولید می شود.

موقع خرید یک درام فیلتر کوچک پرورش ماهی توصیه می شود که تمام مشخصات فنی آنها را کامل بررسی کنید و قبل از خرید ابتدا با کارشناسان فروش شرکت های تولید کننده دستگاه مشورت کنید. معمولا کارشناسان با ابعاد، عمق و مشخصات ماهیان بهترین مدل های دستگاه درام فیلتر را پیشنهاد می کنند.

مراکز پخش دستگاه درام فیلتر

مراکز پخش دستگاه درام فیلتر همان طور که با مطالعه مطالب بالا متوجه شده اید، درام فیلتر یکی از اساسی ترین دستگاه های مورد نیاز در صنعت پرورش شیلات است. امروزه به خاطر میزان استفاده از این دستگاه، مراکز پخش مختلفی برای توزیع این کالا صنعتی در بازار شکل گرفته است. به همین خاطر افراد در زمان خرید این دستگاه دچار سر در گمی می شوند که کدام محصول بهترین نوع درام فیلتر است.

مجموعه آبزی پروار، یکی از مجموعاتی است که سعی کرده در کنار رعایت اصول کیفیتی یک دستگاه درام فیلتر با قیمت مقطوع و مناسب را در بازار عرضه کند. این مجموعه انواعی از دستگاه های درام فیلتر، مانند درام فیلتر وکیوم و درام فیلتر ماهی را در بازار عرضه و توزیع می کند تا از این نظر میزان تقاضا افراد را در حوزه های مختلف برطرف کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما