مرکز تولید غذاده اتوماتیک پرورش میگو

یکی از دستگاه هایی که در تولید گونه های آبزیان و به خصوص پرورش میگو بسیار مهم است و می تواند به پرورش مطلوب و مورد نظر شما کمک کند، غذاده اتوماتیک پرورش میگو است. این دستگاه توسط بهترین تولید کنندگان و در موفق ترین مراکز تولید تولید شده و به دست مشتریان می رسد. کیفیت بالای تولید این محصول و بازده مناسبی که دارد می تواند حجم زیادی از آبزیان را تغذیه کرده و میزان کمی و کیفی غذای آنها را تعیین کرد.

مرکز تولید غذاده اتوماتیک پرورش میگو

مشخصات غذاده اتوماتیک پرورش میگو

مشخصات غذاده اتوماتیک پرورش میگو

تولیدی بهترین غذاده اتوماتیک، با ساخت دستگاه های مرغوب و باکیفیت باعث رسیدن یکنواخت غذا به همه آبزیان در استخرهای پرورشی می شوند. غذاده اتوماتیک به ماهی ها در استخرهای پرورش ماهی باید به موقع و سر ساعت های منظمی انجام گیرد. در غیر اینصورت ماهی دچار استرس شده و در نتیجه زمان رشد ماهی ها با مشکل مواجه می شود.

در مزارعی که کمبود نیروی انسانی برای غذادهی دارند، استفاده از دستگاه های غذادهی اتوماتیک می تواند بسیار کارآمد باشد. انواع مختلف این دستگاه با هدف توزیع یکنواخت و به موقع غذا در استخرهای آبزیان پرورشی مورد استفاده قرار می گیرد.

از بهترین مدل های این دستگاه ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. دستگاه غذاده ویبره: غذا با نیروی موتور و با کمک یک فنر از مخازن غذا به صورت لرزشی در استخر می ریزد.
  2. دستگاه غذاده پرتابی یا دورانی: قابلیت پرتاب غذا تا 20 متر
  3. دستگاه غذاده پاندولی: این نوع در بالای استخرها قرار می گیرند و ماهی ها با ضربه زدن به این مخازن می توانند باعث ریزش غذا شوند.

یکی از مشخصات غذاده اتوماتیک پرورش میگو این است که وقتی از دستگاه غذاپاش استفاده می شود هدف کنترل تمامی المان های پرورش آبزیان می باشد یکی اینکه آبزیان با این روش بتوانند درست و منظم تر غذا بخورند و یکی اینکه ضایعات کاهش پیدا کند تا کیفیت آب حفظ شود و ریختن مواد غذایی به داخل آب سبب کاهش اکسیژن آن نشود.

پخش مستقیم غذاده اتوماتیک پرورش میگو

پخش مستقیم غذاده اتوماتیک پرورش میگو

خوشبختانه در کشور تولیدکنندگان موفق و معتبر وجود دارند که به تولید انواع دستگاه قضا اتوماتیک پرورش میگو می پردازند و چون خود نیز فروشندگان انواع محصولات هستند به پخش مستقیم غذاده اقدام کرده و بدون واسطه بهترین محصولات را با مناسبترین قیمت به دست مشتریان می رسانند.

این تولیدکنندگان با قرار دادن انواع محصولات و جزئیات آنها در سایت های معتبر خود اقدام به فروش مستقیم و پخش محصول کرده‌اند که اگر شما قصد خرید دارید می‌توانید به سایت معتبر این فروشندگان سر داده و پس از بررسی جزئیات کامل و اطلاعات محصولات نسبت به خرید اقدام کنید و با تیم پشتیبانی هماهنگی لازم را به عمل آورید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما