مرکز تولید هواده ایرجت پرورش ماهی

تجهیزات مورد استفاده در استخرهای پرورش ماهی دارای انواع و اقسام مختلفی می باشند که یکی از مهمترین آنها دستگاه هواده ایرجت می باشد که جریان هوا را به داخل استخر وارد کرده و آب را به حرکت در می آورد. مرکز تولید هواده ایرجت پرورش ماهی با استفاده از بهترین متریال توسط تکنولوژی پیشرفته و روز دنیا انواع این محصول را با رعایت استانداردهای لازم طراحی و تولید نموده و راهی بازار فروش می کند.

مرکز تولید هواده ایرجت پرورش ماهی

بررسی کیفی هواده ایرجت پرورش ماهی

بررسی کیفی هواده ایرجت پرورش ماهی کیفیت هواده ایرجت پرورش ماهی با توجه به نوع متریال استفاده شده در ساخت آن بستگی دارد همچنین برند و شرکت سازنده نیز مؤثر می باشد. این دستگاه با توجه به قدرت موتور و میزان آبی که در هر ساعت وارد استخر می کنند، دارای انواع مختلفی می باشد.
از این دستگاه برای استخرهایی با بیش از دو متر عمق استفاده می شود. در طراحی این دستگاه از قطعاتی نظیر موتور الکتریکی دستگاه هوادهی، شناور دستگاه، دیسک الکتروموتور، شفت دستگاه و پره دستگاه استفاده شده که هر چه کیفیت این قطعات بهتر باشد، مسلما از دوام و کارایی مناسب تری برخوردار می باشد.
این دستگاه با تزریق جریان هوا در آب و تنظیم زاویه هوادهی باعث ایجاد یک جریان دائمی در عمق آب می شود که موجب پیشگیری از لایه بندی حرارتی شده و آب و هوا را با هم ترکیب می کند.
استفاده از دستگاه هواده ایرجت مزیت های زیادی به همراه دارد که می توان به افزایش اکسیژن و تولید حباب، قابلیت تنظیم زوایه های هوا دهی، تولید جریان دائمی در آب، قابلیت استفاده به دو شکل ثابت و شناور در آب، قابل استفاده در انواع استخرهای پرورش ماهی و میگو، قابلیت استفاده در مناطق گرمسیر، مقاومت بالای قطعات در مقابل شوری آب و نور خورشید و … اشاره کرد.

سفارش عمده هواده ایرجت پرورش ماهی

سفارش عمده هواده ایرجت پرورش ماهی سفارش هواده ایرجت پرورش ماهی به صورت عمده از همین شرکت امکان پذیر می باشد. در این مرکز مشتری می تواند محصول دلخواه خود را از بین انواع مدل ها و برندهای متنوع انتخاب و سفارش دهد تا به نشانی او ارسال شود. خرید و فروش انواع هواده به شکل کلی بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر می باشد.
این روزها بازار هواده ایرجت به دلیل کیفیت بالا و کارایی و عملکرد مطلوب بسیار داغ می باشد و مشتریان زیادی دارد. این محصول در انواع برندهای متنوع داخلی و خارجی در کشور مشاهده می شود که هر کدام از لحاظ کیفیت و قیمت با هم متفاوت بوده و مشتری بر حسب نیاز و بودجه خود می تواند آن را تهیه نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما