مرکز خرید انواع دستگاه هواده درجه یک

مرکز خرید انواع دستگاه هواده درجه‌یک  این دستگاه‌ها را به کلیه پرورش‌دهندگان ماهی و میگو برای استفاده در همه‌ی استخرها در تمام استان‌ها عرضه می‌کند.

پیشرفت علم و فنّاوری بر صنعت ماهی و میگو نیز تأثیر گذاشته و سبب شده با ساخت انواع تجهیزات برای پرورش ماهی این صنعت روزبه‌روز گسترش یابد و افراد زیادی را به این حوزه علاقه‌مند کند تا در این زمینه سرمایه‌گذاری نمایند و از این طریق علاوه بر این‌که به اقتصاد کشور کمک می‌کنند باعث می‌شود عده‌ی زیادی مشغول به کار شوند.

دستگاه هواده چیست؟

مرکز خرید انواع دستگاه هواده

به‌طورکلی به دو طریق می‌توان هوادهی در استخر را انجام داد:

هوا
فتوسنتز

در استخرهای ماهی و میگو می‌توان با ترکیب کردن هوا واب اکسیژن موردنیاز ماهی‌ها و میگو را تأمین کرد دستگاه‌های هواده این خاصیت را دارند که با ترکیب هوا و اب این اکسیژن را فراهم کنند.

هر استخری با توجه به این که چقدر عمق دارد و تعداد ماهی های پرورش یافته در این استخر چقدر است نیاز به دستگاه هواده خاصی دارد برای اینکه در پرورش ماهی و میگو به نتایج قابل قبولی برسیم باید اکسیژن رسانی به آب را بسیار جدی بگیریم و هر چه قدر این اکسیژن رسانی قوی تر و بهتر باشد تعداد ماهی‌ها و میگوهایی که در واحد سطح پرورش می‌یابند بهتر خواهد بود.

انواع دستگاه هواده درجه‌یک

مرکز خرید انواع دستگاه هواده

در چند سال اخیر که پرورش ماهی و میگو در حال رشد هست و تولید دستگاه های مختلف برای بهتر شدن صنعت پرورش ماهی و میگو طراحی و ساخته شده است یکی از این دستگاه ها که استفاده از ان در استخر های پرورش ماهی و میگو بسیار اهمیت دارد دستگاه هواده می‌باشد که اکسیژن موجود در آب را تنظیم میکند تا از این طریق به رشد بهتر ماهی و میگو کمک کند هر کدام از دستگاه های هواده که به بازار عرضه شده دارای مشخصات فنی متفاوت میباشد.

انواع دستگاه هواده ای که در بازار موجود میباشد شامل موارد زیر است:

دستگاه هواده بدل ویل
دستگاه هواده اسپلش
دستگاه هواده ایرجت
و…

این دستگاه ها دارای مدل های مختلف می‌باشد و 6 یا 4 پر دارند که در سطح آب قرار می‌گیرند و قابل جابجایی می‌باشد و این دستگاه ها با فواره کردن آب اکسیژن مورد نیاز ماهی ها و میگو را تأمین می‌کند و این دستگاه‌های هواده 1 تا 3  اسب بخار قدرت دارند.

مرکز خرید انواع دستگاه هواده

کلیه فعالان در حوزه پرورش ماهی و میگوبرای تهیه دستگاه های هواده در استخر ها و مزرعه های پرورش ماهی و میگو می‌توانند به سایت ما مراجعه کنند و با ارتباط با ما و این دستگاه ها را تهیه کنند و از خرید خود رضایت کامل را داشته باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما