مرکز خرید دستگاه غذا ده اتوماتیک ماهی دورانی

دستگاه غذا ده اتوماتیک ماهی دورانی، یکی دیگر از ضروریات پرورش ماهی و میگو می باشد. این دستگاه در استخر های بزرگ و مجموعه های عظیم پرورش آبزیان کاربردی است. با استفاده از دستگاه های غذا ده خودکار، نگرانی پرورش دهندگان این موجودات از بابت خوراک آن ها راحت است و نیازی به رسیدگی مداوم و غذا دادن به صورت دستی که ماری دشوار است ندارند. یکی از مراکز خرید و فروش دستگاه های غذا ده اتوماتیک ماهی دورانی ،شرکت بازرگانی فارود صنعت است.

مرکز خرید دستگاه غذا ده اتوماتیک ماهی دورانی

کار دستگاه غذا ده اتوماتیک ماهی دورانی

کار دستگاه غذا ده اتوماتیک ماهی دورانی این دستگاه به عنوان تامین کننده ی غذای آبزیان در استخر قرار داده می شود و کاربرد آن بسیار آسان است. این دستگاه تکنولوژی پیجیده ای ندارد و قیمت آن نیز مناسب است. این دستگاه ها در سه مدل طراحی و به بازار عرضه می‌گردند، در انواع مدل های دستگاه غذا ده اتوماتیک پرتابی یا دورانی، پاندولی و ویبره، که پس از مشورت با کارشناسان بهترین نوع آن با توجه به اندازه استخر و نوع آبزیان، به شما پیشنهاد خواهد شد.

با استفاده از این دستگاه نیازی به نیروی انسانی و کارگر نخواهد بود و بدین صورت از هزینه ها کاسته خواهد شد و این یعنی کسب درآمد و بازدهی بیشتر. وجود این دستگاه به علت اتوماتیک بودن آن از آن جهت بهتر از نیروی انسانی است که، این دستگاه ها سر ساعت مشخصی که به آن ها برنامه داده می شود عمل غذا رسانی را انجام می دهند. این دستگاه ها با انرژی برق و نوع دیگر آن ها با انرژی خورشیدی کار می کنند. غذاده های دورانی برای آبزیان گرمابی و سردابی مناسب است و طول پرتابی آن ها نهایتأ تا شعاع 30متری می باشد. گنجایش آن ها نیز بین 30تا 80 کیلوگرم است که بستگی به نیاز مشتری و سفارش دهنده قابل تغییر است.

کار دستگاه غذا ده اتوماتیک، علاوه بر کاهش هزینه ها دارای مزیت های فراوانی از جمله، قابلیت زمان بندی برای چندین روز، سالم و تازه ماندن غذا و جلوگیری از فاسد شدن آن ها و.. می‌باشد.

ارائه دستگاه غذا ده اتوماتیک ماهی دورانی

ارائه دستگاه غذا ده اتوماتیک ماهی دورانی فارود صنعت با ارائه دستگاه غذا ده دورانی و سایر مدل های آن با قیمت های مناسب توانسته است یکی از دغدغه های اصلی پرورش دهندگان موجودات آبزی را از بین ببرد و با ارائه ی کیفیتی مرغوب و قیمتی مناسب، فعالان این عرصه را در به سود رسیدن بیشتر یاری دهد. این شرکت در صادرات انواع این دستگاه به کشورهای همسایه نیز فعالیت دارد. برای خرید این محصول با قیمتی مناسب تر از بازار، بهتر است به صورت مستقیم و بدون واسطه از این شرکت خرید کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما